Model 3 performance właśnie dropnął

zibizz1

Pionier e-mobilności
Napis kalibrowanie jest chyba tylko w LFP. Wyświetla się przy 99% a jest po to bo potrafi kilkadziesiąt minut na 99% wisieć. W innych bateriach jest krócej.
 

TomRS

Pionier e-mobilności
Jakby co to chyba tesla udostępnia nagrania? Podasz godzinę i datę, złożysz zapytanie i Ci udostępnią.
Serio te nagrania są wysyłane do Tesli ? W sumie to średnio fajnie. Na szczęście nic wielkiego się nie stało, zderzak był mokry, więc nie widaćjakiś grubych zadrapań, jak umyję, to będę wiedział więcej. Poza tym chyba delikatnie się przesunął do przodu w mocowaniach, ale nie jestem na 100% pewien czy tak nie było wcześniej. W salonówkach też są lekkie odchyłki na pasowaniach. Jestem akurat w Ząbkach w temacie moich kół, serwis stwierdził, że trzeba zdemontować i osadzić zderzak na nowo. Ale to chyba na spokojnie w body shop w Poznaniu ogarnę. Sprawca to Ukrainiec, więc temat dodatkowo się komplikuje 😤 Tłumaczył się , że w telefonie coś sprawdzał. Kretyn🤬
 
Last edited:

kower

Fachowiec
Serio te nagrania są wysyłane do Tesli ? W sumie to średnio fajnie. Na szczęście nic wielkiego się nie stało, zderzak był mokry, więc nie widaćjakiś grubych zadrapań, jak umyję, to będę wiedział więcej. Poza tym chyba delikatnie się przesunął do przodu w mocowaniach, ale nie jestem na 100% pewien czy tak nie było wcześniej. W salonówkach też są lekkie odchyłki na pasowaniach. Jestem akurat w Ząbkach w temacie moich kół, serwis stwierdził, że trzeba zdemontować i osadzić zderzak na nowo. Ale to chyba na spokojnie w body shop w Poznaniu ogarnę. Sprawca to Ukrainiec, więc temat dodatkowo się komplikuje 😤
Z tego co czytałem to nagrania nie są przysyłane na serwery Tesla. Jednie zapisywane lokalnie.
 

zibizz1

Pionier e-mobilności
To nie jest tak że wszystko co widzi samochód jest wysyłane. Ale jest możliwość poproszenia flotę o nagrania o pewnych cechach. Na potrzeby "czarnej skrzynki" jest jakiś bufor na trzymanie takich nagrań i parametrów jazdy, prawdopodobnie 15s ale Tesla prawdopodobnie ma jakiś większy bufor na potrzeby FSD/autopilota. Wszystko to jest niedostępne dla użytkownika a Tesla niechętnie sie tym dzieli(informacje z przed kilku lat), chyba ze zmusi ja oficjalnie do tego sąd. Dzis pewnie maja wygodniejszy system do pobrania tego typu danych z samochodu wiec moze jest łatwiej takie coś uzyskać
 

6a8

Posiadacz elektryka
Co do problemów ze zderzakiem, to nie wiem jak to wygląda w teslach, ale dawniej miałem analogiczną "przygodę", na oko nieznaczne zmatowanie w miejscu uderzenia, ale po demontażu w serwisie okazało się że takie niestety bardzo finezyjne zaczepy zostały pozrywane. Efekt : wymiana za ponad 2.5 k, a to było -kilkanaście lat. Konstruktorzy się znają na swojej robocie :)

Aha, co do poruszanej wyżej sprawy kalibracji : nie próbowałem, ale w menu serwisowym jest test kondycji baterii, on chyba robi coś podobnego jak kalibracja ?
 
Last edited:

gizmen

Nowy na Forum
Ponieważ Polak mądry po szkodzie, to tak właśnie ustawiłem. Po fakcie niestety
Osobiscie mi nie pasuje ustawienie pod klaksonem. Zdarza sie ze trzeba pipnac bez wiekszego zdarzenia a wtedy to sie zapisuje i bedzie co czyscic. To samo mozna uzyskac dotykajac ikony kamerki.
 
Top