Ev3

Pionier e-mobilności
Ludzie nie są skłonni do kupowania małych samochodów bez względu na to czy to BEV czy ICE.
No chyba że są w adekwatnej cenie, wtedy cały zapas znika w tydzień.
A producent ściąga inne auta z krajów ościennych.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Ja bym chętnie przytulił cos małego ale w, stylu Suzuki Jimmy itp. Małe krótkie i wysokie. Mam wtedy zalety suva do wsiadania i pakowania zakupów. A że do miasta i okolic to może być jak kiosk. Do tego idealne na krawężniki
 

pmlody

Pionier e-mobilności
Ja bym chętnie przytulił cos małego ale w, stylu Suzuki Jimmy itp. Małe krótkie i wysokie. Mam wtedy zalety suva do wsiadania i pakowania zakupów. A że do miasta i okolic to może być jak kiosk. Do tego idealne na krawężniki
Mam, tanio sprzedam, ciężarowy z wbitym vat1 na mtkach :D
 

pmlody

Pionier e-mobilności
Ja mialem dwu miejscowego roadstera cabrio V8 też jako ciężarowy . Tak się kiedyś niektórym opłacało..
Problem to parkowanie na chodnikach
Jimny parkuje gdzie chce :unsure: jak 100tonowy goryl 😀
 

Bronek

Pionier e-mobilności
O ups usunął mi się .. Mojego cabrio też nie rozpoznawano jako ciężarówki (idiotyzm jak kiedyś kratka Matizie) a wagę miał słuszną, bo był wielki z zew i ciasny w środku.
Takie elektryki małe i wysokie do miasta idealne.
 

pmlody

Pionier e-mobilności
O ups usunął mi się .. Mojego cabrio też nie rozpoznawano jako ciężarówki (idiotyzm jak kiedyś kratka Matizie) a wagę miał słuszną, bo był wielki z zew i ciasny w środku.
Takie elektryki małe i wysokie do miasta idealne.
Trochę większy niż jimny https://spartan.mwmotors.cz/
 

Najnowsze dyskusje

Top