Niebezpieczna sytuacja po serwisie w Tesla Warszawa

Zarek1988

Posiadacz elektryka
Musiałem naprawić sam bo jakie miałem inne wyjście? Holować do Warszawy? NIe ufam im i nie dam im drugiej szansy na zabicie mnie i mojej rodziny. Jestem trenerem technicznym jednej z marek od 20 lat. Szkolę mechaników, elektryków, diagnostów, doradców serwisowych i sprzedawców. Prowadzę też własne ASO i znam kompetencje i sumienność mojej załogi. W mojej marce to co się stało byłoby nie do pomyślenia, mamy procedury kontroli i zapobiegania takim sytuacjom. A gdyby coś takiego się wydarzyło to w wyjaśnienie i załagodzenie sytuacji zaangażowany by był cały sztab ludzi. A tu to ja muszę dzwonić i upominać się o jakieś stanowisko w tej sprawie bo winowajcy udają że problemu nie ma. Czekam dzisiaj na kontakt od "menagera" bo "service advisor" nie ma kompetencji. Dziś mija 5 dni od zdarzenia a nikt góry jeszcze się tym nie zajął.

BTW pierwsza moja wizyta była spowodowana delikatnymi stukami w zawieszeniu, wymienili amortyzator. Stuki niespecjalnie ustały. Przy okazji naprawy mój mechanik dokręcił wszystkie śruby w zawieszeniu przednim (najbardziej luźne były śruby mocujące górne wahacze do belki). Efekt jest taki że w końcu jest CICHO. Żałuję że od razu nie dałem auta moim mechanikom, ale akurat miałem być w Warszawie a poza tym samochód nowy, na gwarancji...
Też przyłączę się do pytania, który serwis prowadzisz? Z Barlinka nie mam daleko, a pracuję w FG więc jestem codziennie. Jakby były problemy to zawsze bliżej niż Warszawa czy Berlin😉
 

skyactivwalker

Pionier e-mobilności
@skyactivwalker, i jak, usatysfakcjonowany? :D
Temat na osobny wątek, miało być wszystko na cacy załatwione ale na koniec dostałem skandaliczne pismo do podpisania. W piśmie zawarte były stwierdzenia że to nie ich wina ale geście dobrej woli, łaskawie zwrócą mi koszty. Dodatkowo napisali tam że sprawdzili samochód i nie stwierdzili żadnych problemów. A auta na oczy nie widzieli. Oczywiście nie podpisałem tego gniota i oddałem sprawę prawnikom. W piśmie było też zapisane że nie będę ich pozywał, sądził się z nimi i ich dziećmi ;), publikował negatywnych opinii itd.
Gdybym podpisał to musiałbym choćby usunąć ten wątek bo zagroziliby mi pozwem. Powiem jedno, takiego Customer Xperience się nie spodziewałem.
Też przyłączę się do pytania, który serwis prowadzisz? Z Barlinka nie mam daleko, a pracuję w FG więc jestem codziennie. Jakby były problemy to zawsze bliżej niż Warszawa czy Berlin😉
Serwis Mazdy, Wawrów 111
 

Zarek1988

Posiadacz elektryka
Temat na osobny wątek, miało być wszystko na cacy załatwione ale na koniec dostałem skandaliczne pismo do podpisania. W piśmie zawarte były stwierdzenia że to nie ich wina ale geście dobrej woli, łaskawie zwrócą mi koszty. Dodatkowo napisali tam że sprawdzili samochód i nie stwierdzili żadnych problemów. A auta na oczy nie widzieli. Oczywiście nie podpisałem tego gniota i oddałem sprawę prawnikom. W piśmie było też zapisane że nie będę ich pozywał, sądził się z nimi i ich dziećmi ;), publikował negatywnych opinii itd.
Gdybym podpisał to musiałbym choćby usunąć ten wątek bo zagroziliby mi pozwem. Powiem jedno, takiego Customer Xperience się nie spodziewałem.

Serwis Mazdy, Wawrów 111
Super👍🏼 Byłem pare razy z 6GH mojego wujka. Będziemy się widywać😉.

Co do załatwienia sprawy to kiepsko🤔
Pismo powinieneś zeskanować i udostępnić wraz ze zdjęciami z pierwszego posta. Może dałoby im to do myślenia…
 

skyactivwalker

Pionier e-mobilności
Pismo powinieneś zeskanować i udostępnić wraz ze zdjęciami z pierwszego posta. Może dałoby im to do myślenia…
Pismo poniżej, próbowałem udostępniać w Socjalach ale Tesla ma wyj....ne na moje skargi. Mam ostatnio trochę na głowie, ale nie odpuszczę, przekazałem sprawę prawnikowi i zastanawia się jak ugryźć temat.
Zrzut ekranu 2022-05-9 o 17.43.38.png
 

Zarek1988

Posiadacz elektryka
Pismo poniżej, próbowałem udostępniać w Socjalach ale Tesla ma wyj....ne na moje skargi. Mam ostatnio trochę na głowie, ale nie odpuszczę, przekazałem sprawę prawnikowi i zastanawia się jak ugryźć temat.
View attachment 5086
No mają talent trzeba przyznać😂
To pokazuje fanbojom i zagorzałym obrońcom Tesli, że NIE NALEŻY za wszelką cenę bronić głupoty i tego co robią po sprzedaży (choć auta bym na żadne inne nie zamienił)
 

Michal

Moderator
Pełna zgoda - ścigać od upadłego. Przy czym nadal uważam, że samodzielna naprawa auta była błędem i to są jego skutki.
Ps. Chyba tak po amerykańsku Cię potraktowali - chcą sobie tak dupę pokryć, żebyś nic już nie mógł zrobić :p
 

Zarek1988

Posiadacz elektryka
Z tego co się orientuję, to przepisy UE zezwalają na naprawę poza ASO pod warunkiem zachowania wszystkich wytycznych producenta. Gwarancji się nie traci.
Wydaje mi się, że Tesla w tej sprawie strzeliła sobie w kolano oddając kasę za lawetę i wysyłając części do naprawy - umożliwiła użytkownikowi samodzielną naprawę. Wiec teraz szukają jelenia do wzięcia odpowiedzialności.
 
Top