Korzystajac z uprzejmosci dealera jezdzilem nowym eNiro w wersji L ponad dobe i majac porownanie do TM3 2021 oceniam pozytywnie. Nie jest to auto ktore zacheca do dynamicznej jazdy ale w porownaniu do poprzednika ma mieksze zawieszenie na tyle ze na kiepskiej lokalnej drodze w ogole nie zwalnialem oraz poprawiono wyciszenie (mimo kiepskich zimowek zalozonych przez salon). Szkoda ze fotele nie maja tak samo jak w TM3 regulowanej dlugosci siedziska ale cala reszte oceniam pozytywnie lacznie z asystentami - w korku dzialaja lepiej niz podstawowy autopilot w Tesli ktory jest zbyt zrywny przy jakimkolwiek ustawieniu.
No i Carplay na kablu USB-A w 2023 to troche przegiecie.. oraz na wysokiej jasnosci przy HUD w nocy widac niebieska poswiate na polu roboczym ale to samo jest w innych modelach KIA i Hyundai wiec wystarczy sobie obnizyc jasnosc HUD.
No i Carplay na kablu USB-A w 2023 to troche przegiecie.. oraz na wysokiej jasnosci przy HUD w nocy widac niebieska poswiate na polu roboczym ale to samo jest w innych modelach KIA i Hyundai wiec wystarczy sobie obnizyc jasnosc HUD.