Co racja to racja. Business dostaje stawki po 2,5-3zl za kWh. 3x 18kWh to sie robi ponad 50zl za 100km… nie wybronia tego.,.Nie do końca naiwna.. ceny ropy wystrzeliły od razu. Ceny energii są regulowane, przynajmniej dla odbiorców domowych. Dlatego one dopiero dogonią ropę. Biznes już dostaje nowe stawki, po których różnica w koszcie jazdy EV vs diesel zmniejsza się znacząco.
Tak, środki są takie same w odpowiednich wersjach wyposażenia. Wersja M rzeczywiście wygląda dość tandetnie, szczególnie jeśli jest bez SMT (mały ekran nawigacji). Tapicerka poprawna jakościowo ale zrobiła na mnie dość średnie wrażenie - w L jest sporo przyjemniejsza ale za to różnią się kolorami. W M jest prawie czarna a w L w zasadzie szara - czyli przy zamawianiu jest wybór - jasny szary czy bardzo jasny szary . Na pewno będzie mocno widać brud na fotelach i kanapie - będzie trzeba dbać jak w autach z jasnymi tapicerkami i uważać na farbujące jeansy.Mialem okazj jezdzic L i jest naprawdę fajna komfortowa i cicha środku. Materiały są dobre jakości. Zamówiona mam M+SMT i obok L stała Hybryda M i niestety emka jest już bardzo plastikowa, boczki i siedzenia w hybrydzie nie wyglądają za dobrze, ma ktoś potwierdzenie że M Hybryda będzie środku taka sama jak EV.... ? M wyglada jak Tipo za 40 tys
Mam wrażenie że do XC 40 też mogły by się dwie zmieścić, trzeba by przymierzyć. Klapa nie jest pionowa jak w e-Soulu ale bagażnik jest całkiem całkiem.To (regulacja plus przesuwanie) jest chyba TYLKO w Ioniqu5, a to zayebisty patent i powinien być choćby tylko w opcji w każdym aucie.
PS. Ale i tak do Ioniqa5 dwie klatki kennelowe (L/XL) nie wlezą.. 🤣
.. do żadnego auta elektrycznego nie będącego minibusem (bo minivanów chyba nie ma) nie wlezą. Czasami/często nawet jedna nie wlezie
Pozdrawiam
Rok - dwa może tak. W końcu jednak zacznie się robić porządek z sytuacją na wschodzie i energia mocno spadnie, paliwa niekoniecznie bo w ramach walki o klimat będzie do nich dorzucane coraz więcej opłat.Gdybym nie miał nadwyzki z foto ok 10 tys kw to nie kupiłbym juz elektryka. Obecnie mały diesel pali 5 litrów. I wyjdzie taniej niż prad. Owszem serwis będzie droższy ale zakup tańszy.
No właśnie przez te ścięte tyły pakowność aut jest taka słaba - a wystarczy lekkie ścięcie i już tracisz.. Volvo powiadasz - muszę podjechać z klatką testową, i ciekawe czy w Toruniu mają tego elektryka.. bo w Huydai obok Ioniqa5 nadal nie mają, porażka.Mam wrażenie że do XC 40 też mogły by się dwie zmieścić, trzeba by przymierzyć. Klapa nie jest pionowa jak w e-Soulu ale bagażnik jest całkiem całkiem.
Ja też mam zamówiony w maju M+SMT, nie wiedziałem, że można do tej wersji zamówić przednie czujniki parkowania. Można wiedzieć ile kosztowało dołożenie tych czujników i czy będą dokładane u dealera?Fakt zona wziela M+SMT + przednie czujniki parkowania i kolor. Auto zamawiane My'23 wiec juz te nowe na początku czerwca. W momencie zamawiania bezkonkurencyjna oferta.
Tak to są czujniki dokładane w salonie już. Jak zamawiałem to nie znali jeszcze ceny wiec dali w gratisie. Dla xCeed kosztowały 1k wiec podejrzewam ze cena w tej okolicy powinna być.Ja też mam zamówiony w maju M+SMT, nie wiedziałem, że można do tej wersji zamówić przednie czujniki parkowania. Można wiedzieć ile kosztowało dołożenie tych czujników i czy będą dokładane u dealera?