electricar

Zadomawiam się
Czytajac o bateriach z seri 600 i 800 kazdy producent zaleca ładowanie bateriami max 1C. czyli maksymlana moc jaka może rozładować pełna baterie w ciagu 1 godziny. Można ładowac baterie np 200 kw z DC cąły czas. Ale zywotność bedzie mniejsza niż 70% do 300 ładowań a nie 1000 ładowań przy 1C czyli ok 60 kw. Wiec uważam ze to celowe działanie producenta aby ograniczyć ewentulane reklamacje i wydłużyć żywotnośc. BO jak sie trafi jakiś kamikadze co ma superchargery w okolicy to zajedzie baterie w 4 lata.
 

Cav

Pionier e-mobilności
Czytajac o bateriach z seri 600 i 800 kazdy producent zaleca ładowanie bateriami max 1C. czyli maksymlana moc jaka może rozładować pełna baterie w ciagu 1 godziny. Można ładowac baterie np 200 kw z DC cąły czas. Ale zywotność bedzie mniejsza niż 70% do 300 ładowań a nie 1000 ładowań przy 1C czyli ok 60 kw. Wiec uważam ze to celowe działanie producenta aby ograniczyć ewentulane reklamacje i wydłużyć żywotnośc.
A jak to się ma do ev6?
 

Olecki

Pionier e-mobilności
Dzisiaj miałem telefon od handlowca. Dostali informację ze składu celnego (gdzieś pod Łodzią?) że formalności już są ogarnięte, salon teraz czeka na papiery i dostawę samochodu. Teoretycznie pod koniec przyszłego tygodnia może być gotowy do wydania. A wizyta w wydziale komunikacji zarezerwowana na 5 września...
 

electricar

Zadomawiam się
A ja wrócę do cen pradu dla firm. Tauron C11 od 1 września 2022 tylko 2.18 netto kw. A najnizsz cena za kw to 2.11 zl w taryfach trojstrefowych. ;) magiczne 3 zł brutto wyjdzie. A zatem srednio 17kw x 3 zl =51 zł. Dieslu wróć....

Ps. W domu ladowania za 30 groszy już raczej nie będzie.
 
Top