Nissan Leaf II 40 kwh czy ma sens ?

Cav

Pionier e-mobilności
Soul zimą na ekspresówce żarł koło 28 kWh przy 120 km/h.....
Teraz w podobnych warunkach spadło mu do 21-22 kWh.

BTW: Od kiedy masz 208, może chociaż jakieś wyniki w okolicach 0 stopni zdążyłeś odnotować?
 

Przem

Zadomawiam się
Niestety moje pomiary dopiero przede mną. Na razie procedujemy z BOŚ. Jak będę miał namacalne dane, będę p[pisał w dziale dla 208 tu jest leaf, więc może nie zaśmiecajmy wątku ;) .
 

vwir

Pionier e-mobilności
ev database nie jest polskie, więc nie wiem skąd wymyśliliście 140km/h ;)
Spodziewałbym się raczej brytyjskich 70mph, czyli jakieś 113km/h.
 

Cav

Pionier e-mobilności
Też nie bardzo wierzę w takie wyniki przy -10, bo wszystkie 3 produkty PSA które testowałem (DS3,P2008 i eC4), w takich warunkach zbliżały się do 23-25 kWh.
A nie testowałem ich przy -10, tylko w okolicach 0 stopni.
DS3 21,5 kWh to chłapał, ale w jeździe miejskiej, nie bardzo dynamicznej.

Fakt, auta były wyższe i pewnie cięższe od 208 (choć to ostatnie nie jest takie oczywiste, bo w bev masę robi głównie bateria), ale nie wydaje mi się, żeby różnica do e-208 mogła wynieść 20%.

Obstawiam, że ktoś niedokładnie powpisywał te dane.
 

vwir

Pionier e-mobilności
Te dane są dla wersji 2022, która jest niby nieco poprawiona. Dla starszych te zasięgi są o 5-10km niższe:

No i 23kWh/100km to już przecież zaczyna pasować. Zresztą tak ma też wpisane:
Highway - Cold Weather *231 Wh/km
 

Cav

Pionier e-mobilności
Nie bardzo - przecież toto ma baterię 43 kWh netto.
A piszą, że przejedzie 200 km (zimą, po autostradzie, przy -10).
IMO nierealne.
Nawet po poprawkach.
 
Top