Przy pierwszym ładowaniu będą lecieć praktycznie tak samo szybko, tu jest Polska, większość ładowarek nie osiąga nawet 50 kW.
Ale generalnie pisałem o zimie - Leafowi w to graj, a PSA grzeje wtedy niemilosiernie i więcej prądu może zużyć na grzanie niż jazdę (oczywiście w mieście, na trasie się to po jakimś czasie uspokoi).
Za ev-database.org pomiary realne
zasięgi:
przy temp -10C
LEAF____________________________________________________________
208
miasto 235km______________________________________________________280km
autostrada 165km____________________________________________________200km
mieszane 200km______________________________________________________240km
przy +23C
miasto 355km____________________________________________________430km
autoistrada 215km____________________________________________________260km
mieszane 275km___________________________________________________330km
zużycie kWh/100km mieszne /miasto/autostrada/
- 10 C
19,5 kWh/100km_____________________________________________18,8kWh
+23C
14,2___________________________________________________________13,6
szybkość ładowania /uśredniona/
230km/h__________________________________________________460km/h
Mimo wszystko to robi różnicę.