Jaki to Wallbox?Ale do tego nie potrzeba HA czy inteligentnego domu, bo nie każdy się na tym zna / go stać (czy tam co innego). Do tego potrzebny jest wyłącznie smart wallbox, który łączy się z API samochodu i 'wie' jaki jest jego SOC itp. I jeśli samochód nie ma własnego harmonogramu ładowań (tak jak Leaf jak rozumiem) to właśnie taki wallbox to ogarnie (przykład ode mnie poniżej).
View attachment 7145
Jeszcze kable muszą to wytrzymać.Super, cos tak mi switało ze to moze zadziałać w ten sposób ale mnie upewniłeś. Thx. On ma chyba standardowo moc przyłącza 13kW i musi wystąpić o zwiększenie.
Jaki to Wallbox?
Nie, nie ma.część, staram się pomoc ojcu z obsługa aplikacji do Leafa 2. Czy jest opcja by aplikacja zakoczyć ładowanie? Jest to kółeczko z piorunem jak się ładuje ale nie jest klikalne. na drugiej podstronie jest "ladowanie" ale tez nie jest to klikalne. Niby taka podstawowa funkcjonalność a nie działa. Dajcie plis znać czy ten typ tak ma to będę miał jasnośćthx
a zapytam o tą opcję. Czy bezpiecznie jest dla samochodu po prostu odciąć prąd w trakcie ładowania poprzez aplikację we wtyczce? Normalnie robi sie to z poziomu samochodu i wtedy wiadomo jest prawidłowo. Chodzi o to ze fura stoi na zewnatrz i szukam rozwiązania by nie trzeba było o północy czy innej dowolnej godzinie wieczorem obierać sie tylko odciąć zasilanie i juz- lub wtyczka typu 'smart' oraz wyłączanie jej kiedy poziom ładowania pojazdu osiągnie odpowiednią wartość. A wartośc można odczytac z tego co udostępnia Nissan przez swoje API.