danielm
Pionier e-mobilności
nie w przypadku tesli, tylko kwestia jakie mają procedury i jakie decyzje podejmie szeregowy pracownikWina użyszkodnika, jak zawsze ;-P
nie w przypadku tesli, tylko kwestia jakie mają procedury i jakie decyzje podejmie szeregowy pracownikWina użyszkodnika, jak zawsze ;-P
kilka miesięcy temu po którejś z aktualizacji kilka osób z LR zgłosiło alarm ograniczenia maksymalnej pojemności baterii. tesla wymieniła im baterie. teraz ponownie słychać o tym przypadku, również u mnie więc ja sobie zgaduje że Tesla dodała jakieś narzędzie diagnostyczne które wygrywa prewencyjnie jakieś problemy z bateriami, może mieli jakąś wadliwą partie i po cichu chcą ją wymienić. problem w tym że moje auto ma 3 lata, nigdy nie miało problemów tego typu, po prostu 2 miesiące stało w warsztacie naprawiane. Oczywiście problem może być gdzie indziej, to tylko moja spekulacja. może mają buga jakiegoś w sofcie który coś psuje, może samo padło.Czy ktoś może podać więcej szczegółów o tych problemach z bateriami ? Jakieś problemy z ładowaniem ?
Czy nie może to mieć związku ze zmianami w oprogramowaniu dotyczącymi ładowania ?
teoretycznie to jest duży zapas czasu odkąd błąd wyskoczy zanim utrudni to użytkowanie auta. o ile dobrze zrozumialem bodyshop to im przerywało ładowanie w okolicy 65% stanu naładowania. jak odebrałem auto to w trybie serwisowym wyświetlał się komunikat że bateria ograniczona do 60% co mnie wprowadziło w błąd bo myślałem że sobie pojade na orlen i się naładuje mając 15% baterii.Dzięki. Dziwna sprawa. Strach się ładować Trzeba poczytać, co u sąsiadów się o tym mówi.
Szybkiego powrotu do stanu normalności Ci życzę.
ja tam nie wiem - ale wrzucasz dwa posty i oba z linkami do czegostam? to wyglada jak podbijanie zasiegow dla naiwnych - @Michal jak myslisz? czy pani tu na pewno na polowanie przyszla?Swoją drogą, czy ktoś słyszał o pomyśle egzaminów na elektrycznych autach? Ja zdawałam po kursie u ciach na zwykłych autach, ale jak to będzie