danielm

Pionier e-mobilności
To wpisz zapytanie w przeglądarkę ten bank który Cie interesuje
i np PEKAO TO. Kod SWIFT/BIC Bank Pekao: PKOPPLPW. IBAN Bank Pekao: PL + numer rachunku na który chcesz wysłać przelew.
PL PRZED NR RACHUNKU
to wiem ale i tak jeszcze chcą oficjalny dokument bankowy :) Pan hindus nazwał to:: " Copy of your Bankaccount" który przetłumaczyłem sobie na potwierdzenie rachunku bankowego. support mbanku twierdzi że mi moga coś takiego wystawić za 40zł i musiałbym odebrać w placówce bankowej :)
 

danielm

Pionier e-mobilności
Po kiego....? Dlaczego nie mogą przelać na ciotkę jak klient sobie życzy?
Kasę za samochód przyjmą z kilku kont byle się zlecenie zgadzało
no właśnie tego nie rozumiem. powinni jedynie sprawdzić czy muszą zapłacić a komu to już bez znaczenia. najpierw 2 tyg czekali aż Warszawa potwierdzi że auto będzie naprawiane z gwarancji i to tesla ma oddać za lawetę a nie ubezpieczyciel, po 2 tyg udało się, poprosili o fakture, dostali fakture i mieli wysłać przelew. teraz nagle okazuje się że to dużo pieniędzy i muszą mieć potwierdzenie komu to wysyłają? dla mnie te 5300zł to dużo więcej pieniędzy niż dla nich. w dodatku gdybym nie zadzwonił to pewnie nadal bym czekał
 

Olecki

Pionier e-mobilności
nie jestem na 100% pewien, ale z OC muszą pokryć całość szkody
a jak OC nie pokryje, to idziesz do sprawcy z roszczeniem
Owszem z OC muszą pokryć całość szkody ale nie w wysokości większej niż wartość przedmiotu. Dodatkowo nigdzie nie jest powiedziane że musza naprawiać, mogą zaproponować zwrot wartości pojazdu w gotówce z dnia wypadku i zabrać to co z niego zostało.
Rozmawiałem natomiast ze znajomym pracującym w ubezpieczeniach o takiej sytuacji i generalnie gdyby Tesla nie uznała baterii na gwarancji to było by bardzo słabo. Najprawdopodobniej skończyło by się tak że zakład ubezpieczeniowy zażądałby zwrotu już wypłaconego odszkodowania, przeliczył całą szkodę od nowa i zaproponował rozliczenie według procedury szkody całkowitej: zabranie auta i wypłatę wartości samochodu z dnia wypadku lub 'licytację' samochodu w celu ustalenia jego wartości w stanie obecnym i zwrot samochodu i różnicy pomiędzy 'wyceną' i wartościa z dnia wypadku. Nie wiem tylko jak uwzględnili by już wykonane prace. Oczywiście bodyshop na pewno niechciałby oddać kasy bo wykonał usługę więc albo skończyło by się sięgnięciem głęboko do portfela albo długim i skomplikowanym procesem cywilnym.
 

danielm

Pionier e-mobilności
moja wyznaczona losowo data w serwisie 2 grudzień została 2 tyg temu przeniesiona na 27 grudnia. od 3 dni nie moge się dodzwonić do serwisu, albo odbiera polski support albo nie odbiera nikt. dodali nową funkcjonalność, jak nie chcę czekać to mam wcisnąć 1 i odddzwonią. no i dziś odddzwonili ale znowu support a nie serwis. support widzi że dziś naprawa powinna być skończona mimo że ja w aplikacji nie widzę nic poza tym że tryb serwisowy zmienił się na w serwisie ale to pewnie tylko dlatego że data serwisu mineła a jej nie odwołali ani nie przenieśli. także nic nie wiem nadal :) support twierdzi że w apce moge do nich napisać i mi nie wierzą że nie moge :)
 

danielm

Pionier e-mobilności
U mnie jest dymek z wiadomoscią przy serwisie. Moze apke trzeba zaktualizować?
Ty masz auto z zagramanicy więc masz dymek. aktualizuje apki ze 3 razy w tygodniu, dymków brak.
 

Attachments

  • Screenshot_20221229-113700_Tesla.jpg
    Screenshot_20221229-113700_Tesla.jpg
    99,2 KB · Liczba wyświetleń: 45

Bronek

Pionier e-mobilności
DotyczyXsa dwa auta mam na jednej apce
Moze serwis nie zamknął sprawy? Inny etap? U mnie tak bylo przy odbiorze, jak opony wymieniali
 

Attachments

  • 20221229_114050_copy_800x779.jpg
    20221229_114050_copy_800x779.jpg
    393 KB · Liczba wyświetleń: 51
Top