nolaan
Zadomawiam się
Nie ma tam blokady portu czy odłączył jakoś od drugiej strony?jakiś Pan już nas odłączył i ładował sobie skodę citygo e
Nie ma tam blokady portu czy odłączył jakoś od drugiej strony?jakiś Pan już nas odłączył i ładował sobie skodę citygo e
wiesz co, szczerze dla mnie to czarna magia jeszcze. Też myślałem, że się nie da dopóki sam nie zwolnię, ale on zasadniczo odpiął nas po zakończeniu ładowania - czy to nie jest tak, że wtedy zwalnia się zamek zawsze?Nie ma tam blokady portu czy odłączył jakoś od drugiej strony?
Na przykład dziś dotarł punkt który wysłałem wczoraj i już uznałem że zaginął w akcji, a on się tylko skradał aby zaatakować z zasadzkiOoo
Nie wpadłem na to. Myślałem ze ta mapka jest tylko do pokazywania punktów ładowania WeCharge.
Ale i tak nie działa Pojawia się info ze wysłane, ale w navi samochodu nic nie ma
To zależy czy to ładowarka ac czy DC. Z tego co się zorientowałem - AC można odłączyć po zakończeniu ładowania tylko jeśli jest otwarty centralny, chyba ze włączysz wspomniany suwak. DC się odblokowuje po zakończeniu ładowania _chyba_wiesz co, szczerze dla mnie to czarna magia jeszcze. Też myślałem, że się nie da dopóki sam nie zwolnię, ale on zasadniczo odpiął nas po zakończeniu ładowania - czy to nie jest tak, że wtedy zwalnia się zamek zawsze?
W ustawieniach dziś widziałem jakiś suwak z opisem "zwalniaj automatycznie po zakończeniu ładowania" i był OFF - także chyba nic nie rozumiem
Moje 4 wysłane punkty nadal są gdzieś w przestrzeni…Na przykład dziś dotarł punkt który wysłałem wczoraj i już uznałem że zaginął w akcji, a on się tylko skradał aby zaatakować z zasadzki
Pamietaj tylko ze wiekszosc posiadaczy EV zaczyna jezdzic zdecydowanie wiecej niz wczesniej. A wtedy przydaje sie wieksza bateria…Przy dopłacie 27 tys dla posiadacza Karty Dużej Rodziny można teraz kupić najtańszego Id3 za niewiele ponad 100 tys. A to już jest cena interesująca bardzo.
Trochę się łamię czy dopłacać do tego z większą baterią ale ponieważ ten samochód będzie dla żony i jego przebiegi będą w 99% po mieście (ten 1% to trasa 100km) to raczej nie ma sensu.
Na dzień dzisiejszy brałbym tego szarego bez dopłaty (po pierwsze mam jakąś organiczną niechęć do dopłat za kolory a po drugie akurat kolory w ID3 są dosyć nudne, ew niebieski jest jakiś żywszy) z pakietem penny copper (czy jakoś tak) bo podkreśla on jego nowoczesność ew. z felgami 18 (chyba, że w tym pakiecie są fajne kołpaki bo są jakieś inne niż standard) i do rozważenia wnętrze z białą kierownicą i jakimiś tam innymi pierdołami. W cenie nawigacja, jakieś systemy wspomagające, czujniki parkowania, fajnie regulowane te podłokietniki itd. To by wyszło w granicach 110 tys czyli de facto cena najzwyklejszego kompaktu spalinowego.
W przyszłym roku pewnie kupię. Na teraz jego konkurentem jest dla mnie nowy Citroen eC4 (zasadniczo dla mnie fajniejszy pod każdym względem ale utrata wartości.... wiadomo) a na przyszły rok czekam na MeganE bo będzie ciut suvovate co żonie odpowiada bardzo. Jeszcze kwestia cen Seata/Cupry Born (el Born?) bo to jest to samo co Id3 tylko ładniejsze
Ps. Ma ktoś dokładne zdjęcia tego pakietu penny copper? Te naklejki na słupkach C i na krawędzi dachu i jakieś inne (jakie?) kołpaki? Czy ew. coś jeszcze? Pytam bo do tego nudnego szarego to by mogło fajnie pasować i ożywić auto.
Nie sądzę by żona zaczęła jeździć do i z pracy okrężnymi drogami a wręcz jestem pewien, że nie. A do podróży większych mam vana. Nie jestem psychicznie gotowy na jazdę elektrykiem z Warszawy do Szczecina z ciągłą myślą z tyłu glowy czh dojedzie oraz gdzie, kiedy jak długo i czy w ogóle uda mi sie go "zatankować" w trasie i na miejscu.Pamietaj tylko ze wiekszosc posiadaczy EV zaczyna jezdzic zdecydowanie wiecej niz wczesniej. A wtedy przydaje sie wieksza bateria…