No to jest

planzero

Fachowiec
Nie ma tam blokady portu czy odłączył jakoś od drugiej strony?
wiesz co, szczerze dla mnie to czarna magia jeszcze. Też myślałem, że się nie da dopóki sam nie zwolnię, ale on zasadniczo odpiął nas po zakończeniu ładowania - czy to nie jest tak, że wtedy zwalnia się zamek zawsze?
W ustawieniach dziś widziałem jakiś suwak z opisem "zwalniaj automatycznie po zakończeniu ładowania" i był OFF - także chyba nic nie rozumiem
 

consigliero

Posiadacz elektryka
Ooo
Nie wpadłem na to. Myślałem ze ta mapka jest tylko do pokazywania punktów ładowania WeCharge.
Ale i tak nie działa:) Pojawia się info ze wysłane, ale w navi samochodu nic nie ma:)
Na przykład dziś dotarł punkt który wysłałem wczoraj i już uznałem że zaginął w akcji, a on się tylko skradał aby zaatakować z zasadzki
 

Famkot

Zadomawiam się
wiesz co, szczerze dla mnie to czarna magia jeszcze. Też myślałem, że się nie da dopóki sam nie zwolnię, ale on zasadniczo odpiął nas po zakończeniu ładowania - czy to nie jest tak, że wtedy zwalnia się zamek zawsze?
W ustawieniach dziś widziałem jakiś suwak z opisem "zwalniaj automatycznie po zakończeniu ładowania" i był OFF - także chyba nic nie rozumiem
To zależy czy to ładowarka ac czy DC. Z tego co się zorientowałem - AC można odłączyć po zakończeniu ładowania tylko jeśli jest otwarty centralny, chyba ze włączysz wspomniany suwak. DC się odblokowuje po zakończeniu ładowania _chyba_ :)
Jesli źle napisałem to chętnie się douczę
 

consigliero

Posiadacz elektryka
no ale z tego co wypisują, dotrze tylko ostatni, bo on nadpisuje poprzednie. Faktem jest że nie znalazłem żadnej reguły która by kierowała tym procesem, ale to podobnie jak z próbą ustawiania ładowania samochodu na określoną godzinę. Dwa razy próbowałem i dwa razy wyjeżdżałem z domu z baterią jaka była zostawiona wieczorem. Nad tym też muszą popracować. Udaje się natomiast przestawianie poziomu ładowania z aplikacji na 100% i wtedy teoretycznie powinien wystartować, pewność tego rozwiązania 9 na 10 ale tutaj przynajmniej widać że jest sukces albo porażka. W przypadku harmonogramu też to widać ale przeważnie jest zbyt mało czasu na reakcję, bo tylko czas na zjedzenie jajecznicy i wypicie kawy
 

Michal_Wawa

Nowy na Forum
Przy dopłacie 27 tys dla posiadacza Karty Dużej Rodziny można teraz kupić najtańszego Id3 za niewiele ponad 100 tys. A to już jest cena interesująca bardzo.
Trochę się łamię czy dopłacać do tego z większą baterią ale ponieważ ten samochód będzie dla żony i jego przebiegi będą w 99% po mieście (ten 1% to trasa 100km) to raczej nie ma sensu.
Na dzień dzisiejszy brałbym tego szarego bez dopłaty (po pierwsze mam jakąś organiczną niechęć do dopłat za kolory a po drugie akurat kolory w ID3 są dosyć nudne, ew niebieski jest jakiś żywszy) z pakietem penny copper (czy jakoś tak) bo podkreśla on jego nowoczesność ew. z felgami 18 (chyba, że w tym pakiecie są fajne kołpaki bo są jakieś inne niż standard) i do rozważenia wnętrze z białą kierownicą i jakimiś tam innymi pierdołami. W cenie nawigacja, jakieś systemy wspomagające, czujniki parkowania, fajnie regulowane te podłokietniki itd. To by wyszło w granicach 110 tys czyli de facto cena najzwyklejszego kompaktu spalinowego.
W przyszłym roku pewnie kupię. Na teraz jego konkurentem jest dla mnie nowy Citroen eC4 (zasadniczo dla mnie fajniejszy pod każdym względem ale utrata wartości.... wiadomo) a na przyszły rok czekam na MeganE bo będzie ciut suvovate co żonie odpowiada bardzo. Jeszcze kwestia cen Seata/Cupry Born (el Born?) bo to jest to samo co Id3 tylko ładniejsze :)

Ps. Ma ktoś dokładne zdjęcia tego pakietu penny copper? Te naklejki na słupkach C i na krawędzi dachu i jakieś inne (jakie?) kołpaki? Czy ew. coś jeszcze? Pytam bo do tego nudnego szarego to by mogło fajnie pasować i ożywić auto.
 
Last edited:

krzyss

Pionier e-mobilności
Przy dopłacie 27 tys dla posiadacza Karty Dużej Rodziny można teraz kupić najtańszego Id3 za niewiele ponad 100 tys. A to już jest cena interesująca bardzo.
Trochę się łamię czy dopłacać do tego z większą baterią ale ponieważ ten samochód będzie dla żony i jego przebiegi będą w 99% po mieście (ten 1% to trasa 100km) to raczej nie ma sensu.
Na dzień dzisiejszy brałbym tego szarego bez dopłaty (po pierwsze mam jakąś organiczną niechęć do dopłat za kolory a po drugie akurat kolory w ID3 są dosyć nudne, ew niebieski jest jakiś żywszy) z pakietem penny copper (czy jakoś tak) bo podkreśla on jego nowoczesność ew. z felgami 18 (chyba, że w tym pakiecie są fajne kołpaki bo są jakieś inne niż standard) i do rozważenia wnętrze z białą kierownicą i jakimiś tam innymi pierdołami. W cenie nawigacja, jakieś systemy wspomagające, czujniki parkowania, fajnie regulowane te podłokietniki itd. To by wyszło w granicach 110 tys czyli de facto cena najzwyklejszego kompaktu spalinowego.
W przyszłym roku pewnie kupię. Na teraz jego konkurentem jest dla mnie nowy Citroen eC4 (zasadniczo dla mnie fajniejszy pod każdym względem ale utrata wartości.... wiadomo) a na przyszły rok czekam na MeganE bo będzie ciut suvovate co żonie odpowiada bardzo. Jeszcze kwestia cen Seata/Cupry Born (el Born?) bo to jest to samo co Id3 tylko ładniejsze :)

Ps. Ma ktoś dokładne zdjęcia tego pakietu penny copper? Te naklejki na słupkach C i na krawędzi dachu i jakieś inne (jakie?) kołpaki? Czy ew. coś jeszcze? Pytam bo do tego nudnego szarego to by mogło fajnie pasować i ożywić auto.
Pamietaj tylko ze wiekszosc posiadaczy EV zaczyna jezdzic zdecydowanie wiecej niz wczesniej. A wtedy przydaje sie wieksza bateria…
 

Michal_Wawa

Nowy na Forum
Pamietaj tylko ze wiekszosc posiadaczy EV zaczyna jezdzic zdecydowanie wiecej niz wczesniej. A wtedy przydaje sie wieksza bateria…
Nie sądzę by żona zaczęła jeździć do i z pracy okrężnymi drogami a wręcz jestem pewien, że nie. A do podróży większych mam vana. Nie jestem psychicznie gotowy na jazdę elektrykiem z Warszawy do Szczecina z ciągłą myślą z tyłu glowy czh dojedzie oraz gdzie, kiedy jak długo i czy w ogóle uda mi sie go "zatankować" w trasie i na miejscu.
 

abes99

Posiadacz elektryka
Też mam ten dylemat, rozważam właśnie id.3 Pure Performance lub Pro Performance, pewnie w podstawowej wersji + ew. alufelgi, choć środek wygląda trochę słabo, a oddzielne podłokietniki akurat mnie wkurzają. Ciężko o sensowniejszego elektryka w tym budżecie (e208 mi się podoba, fajnie i płynnie się nim jeździ, ale to konwersja ICE i segment B). 110k-130k (+27k dopłaty) to trudny budżet na elektryka, w cenie sensownych kompaktowych ICE praktycznie brak konkurencji BEV w tym segmencie, a na TM3 SR+ na razie nie ma budżetu. W segmencie C pozostaje praktycznie tylko e-Niro, może zrobią jakieś fajne promocje na wersję 64kWh. Leaf już się chyba technologicznie zestarzał a nowej wersji nie widać na horyzoncie. Ktoś wie, kiedy będzie Cupra Born dostępna u nas? Chętnie wziąłbym e208 do miasta (chyba najlepsza płynność jazdy z wszystkich którymi jeździłem), ale musiałby kosztować znacznie <100k, skoro za trochę ponad 100k można będzie nabyć id.3 45kWh...

PS. Na plus wersji 58kWh dochodzą jeszcze mocniejsze wbudowane ładowarki: DC 120kW (zamiast 50kW w 45kWh, choć można podnieść do 110kW za 2,8k) oraz AC 11kW 3F (vs 7,4kW 1F).

PS.2. Prośba dla użytkowników id.3 (i ogólnie innych elektryków też) udzielających się na forum, wpiszcie sobie w sygnaturkę jaką konkretnie posiadacie wersję id.3 (głównie chodzi o baterię). Czytam posty o Waszym zasięgu itd., a potem szukam po Waszych postach o jakiej wersji piszecie...
 
Last edited:
Top