Michal_Wawa
Nowy na Forum
Niestety do e208 (jak i do spalinowego 208) nie chciało mi się nawet wsiadać. To jest małe, za małe. eNiro jest fajne wewnątrz, z zewnątrz stylisty to ona nie widziała a i ceny niezbyt ciekawe (choć w porównaniu do idiotycznego eSoula to i tak są niezłe ale mała to pociecha.) Leaf obecnej generacji to już "dziadek" i ta stylistyka i z zewnątrz i wewnątrz siakaś taka nie tego...Też mam ten dylemat, rozważam właśnie id.3 Pure Performance lub Pro Performance, pewnie w podstawowej wersji + ew. alufelgi, choć środek wygląda trochę słabo, a oddzielne podłokietniki akurat mnie wkurzają. Ciężko o sensowniejszego elektryka w tym budżecie (e208 mi się podoba, fajnie i płynnie się nim jeździ, ale to konwersja ICE i segment B). 110k-130k (+27k dopłaty) to trudny budżet na elektryka, w cenie sensownych kompaktowych ICE praktycznie brak konkurencji BEV w tym segmencie, a na TM3 SR+ na razie nie ma budżetu. W segmencie C pozostaje praktycznie tylko e-Niro, może zrobią jakieś fajne promocje na wersję 64kWh. Leaf już się chyba technologicznie zestarzał a nowej wersji nie widać na horyzoncie. Ktoś wie, kiedy będzie Cupra Born dostępna u nas? Chętnie wziąłbym e208 do miasta (chyba najlepsza płynność jazdy z wszystkich którymi jeździłem), ale musiałby kosztować znacznie <100k, skoro za trochę ponad 100k można będzie nabyć id.3 45kWh...
Podoba mi się eC4, wygląd dziwaczny (co dla mnie jest plusem w elektryku), podniesione zawieszenie, fajne ciekawe wnętrze, komfortowe siedzenia i zawieszenie, sporo miejsca. Jak będę kupował auto to spróbuję ponegocjować realną cenę, nie wiem jakie mogą być efekty...
No i czekam na MeganE i to chyba wszystko co w perspektywie kilku miesięcy w cenie katalogowej do 150 tys będzie dostępne. A no i Seat, optycznie bardzo podobny do Id3 (dla mnie ładniejszy) technologia identyczna, kwestia cen.