No to jest

Famkot

Zadomawiam się
To może skoro pojawiła się recenzja 1st to pare opinii ode mnie:)

Cicho- to jest wspaniałe, nie myślałem że aż tak poczuje ta różnice.
Prowadzenie - wcześniej miałem Mondeo, ID jest twardszy, wręcz bardziej sportowy, mi to odpowiada

Range anxiety - na razie nie odczuwam, jeżdżę i podładowuje się w różnych miejscach żeby poznać ładowarki, ale nie czuje stresu gdy bateria ma poniżej 50%

Przyspieszenie spod świateł - piękna sprawa

Dwa przyciski do sterowanie szybami - dla dobre rozwiązanie, w poprzednim samochodzie zdążało mi się otwierać tylne szyby zamiast przednich

Prędkość ładowania - na razie najszybsza ładowarka jaka testowałem to 50kw i to już jest spoko

Ładowanie z gniazdka 230 - na razie nie odczułem potrzeby testowania

„Awaryjny software ID.3” - miałem od odbioru samochodu wersje 2.1 - największa awaria jaką na razie miałem to 2 razy rozłączenie android auto/CarPlay

Adaptacyjny tempomat - super

Rozpoznawanie ograniczeń prędkości - uciążliwe, zbyt agresywnie hamuje

Sterowanie głosem - raczej niepraktyczne, słabo się dogadujemy

Aplikacja we.Connect - pokazuje poziom naładowania, raz udało mi się włączyć zdalnie klime, lipa

ID Light - miło ze wskazuje kierunek zakrętu przy nawigacji (tylko na wbudowanej), poza tym nie zauważam

Ambient light - miłe ale bez przesady, 10 kolorów wystarczy, nie wiem po co miałbym wziąć wersje z trzydziestoma

Reflektory LED- spoko, ale nie dogadałem się co do konfiguracji, brakuje mi doświetlania zakrętów

Wbudowana nawigacja- zaskakująco sprawna, oczywiście do Google Maps sporo brakuje, ale jak na fabryczne rozwiązanie całkiem dobrze sobie radzi. Pod warunkiem ze już znajdzie adres pod który chcemy dojechać. Dodawanie własnych POI tez jest mało intuicyjne

Odkąd odkryłem ze można scustomizowac widoki na centralnym wyswietlaczu to dużo zyskał na praktyczności

Średnie spalanie mam ok 15, w trasach po mieście schodzi nawet do 12 -myśle ze koła 18” mogą mieć na to wpływ .

Ogólne bardzo pozytywnie, już wiem ze za 4 lata następna osobówka to tez będzie elektryk. Po przeczytaniu opinii kolegi z wczoraj uważam, że dobrze ze nie wziąłem udziału w alpha testach software tylko zacząłem od zaawansowanej bety;)
 

planzero

Fachowiec
hej oraz cześć. Chyba w czerwcu też będziemy takim szarym jeździć, ale w wersji pure performance. Szczerze mówiąc nie mogę się doczekać :)
 

abes99

Posiadacz elektryka
hej oraz cześć. Chyba w czerwcu też będziemy takim szarym jeździć, ale w wersji pure performance. Szczerze mówiąc nie mogę się doczekać :)
Jak możesz, to zdradź szczegóły finansowe zakupu i konkrety wyposażenia ;). Pure Performance jest też u mnie gdzieś na liście rozważań...
 

planzero

Fachowiec
Jak możesz, to zdradź szczegóły finansowe zakupu i konkrety wyposażenia ;). Pure Performance jest też u mnie gdzieś na liście rozważań...
Hej, wersja pure performance city. Plus całe dwa dodatkowe elementy wyposażenia tj. koła 18 oraz kabel do ładowania :) Konfiguracja dealera - był już na produkcji więc się zdecydowaliśmy bo jeszcze w czerwcu będzie. Skończyliśmy leasing na tiguana i nigdy więcej SUVa.
Cena katalogowa 153.800, cena zakupu (w leasingu) 147.850. To chyba mniej niż 5% rabatu.
Ale i tak jestem nakręcony, jak nigdy na auto. Teraz tylko rozmyślam, czy będziemy musieli latać 90km/h po autostradach/ekspresówkach bo to może być wyzwanie :) na szczęście 95% życia to miasto więc będzie ok.
 

consigliero

Posiadacz elektryka
Możesz i więcej ale pewnie niezbyt długo i na pewno nie szybciej niż 163 km/h według licznika
 

Attachments

  • 3C7E61B9-6221-4CC8-ACF0-D6A26C3593B2.jpeg
    3C7E61B9-6221-4CC8-ACF0-D6A26C3593B2.jpeg
    216,1 KB · Liczba wyświetleń: 16
Top