Nowa Dacia Spring

S

Skasowane_na_zyczenie_2025-03-25

Gość
Kaufland to tylko platforma sprzedażowa taka jak Ali. Ale co kto woli... Jest to ten sam Junsun co na Ali. Ja używam takiej ładowarki od czerwca 2024 bez problemów.
 

vwir

Pionier e-mobilności
A to ciekawe. Z tego co pamiętam to Leaf II wykręcał mi 30A, czyli 6,9kW. W przeciwieństwie do Leafa I, który faktycznie nie był w stanie przekroczyć 28A.
 

Kierowca23

Posiadacz elektryka
To chyba najbardziej opłaca się kupić w Kaufland https://www.kaufland.pl/product/482496859/?vid=497486580
Połowa ceny zencar...gwarancja na miejscu.
Tak, to wygląda sensownie. I w razie jakby jednak Ci nie pasowało, jako konsument możesz zwrócić :)
Przypomniałem coś sobie: przy wyborze Zencara kierowałem się też tym, że ma czytnik RFID i jakieś karty dają do sterowania ładowaniem. Oczywiście przyszło bez kart, a sprzedawca się tłumaczył że już ich od dawna nie dołączają bo klienci masowo gubili ...
Więc w sumie dostałem skrzynkę o funkcjonalności takiej jak ta z Ali / z Kauflanda :cautious: tylko w innej cenie. A pośrednik zarobił na niespełnionych obietnicach wypisanych ofercie na A.
 

Kierowca23

Posiadacz elektryka
A to ciekawe. Z tego co pamiętam to Leaf II wykręcał mi 30A, czyli 6,9kW. W przeciwieństwie do Leafa I, który faktycznie nie był w stanie przekroczyć 28A.
Nie, tutaj nie osiągam takiej mocy. Zawsze pokazuje 6,4...6,5 kW (czy to na cegle, czy w wallboxie). Prąd czasem chwilowo rośnie do 29A jak jest niższe napięcie, ale nigdy nie dobijał do 30A.
Może zmienili ustawienia ładowarki pokładowej...
1739224589716.png
 
Last edited:

vwir

Pionier e-mobilności
Nie, tutaj nie osiągam takiej mocy. Zawsze pokazuje 6,4...6,5 kW (czy to na cegle, czy w wallboxie). Prąd czasem chwilowo rośnie do 29A jak jest niższe napięcie, ale nigdy nie dobijał do 30A.
Może zmienili ustawienia ładowarki pokładowej...

Może. Ja miałem Leafa II z 2018 roku. Takie rzeczy spokojnie mogli zmienić softem.
 

Szaruś

Peugeot e208, 10.2022
No tak, ale w tablicę, nie w gniazdo.
Styczniki w gnieździe nie dadzą rady i się spalą - miałem już dwa takie przypadki (na 2 próby).
Ja używam takiego sterownika (20A) , ładując prądem 13A:


Jak na razie, bez problemów.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Ja używam takiego sterownika (20A) , ładując prądem 13A:

Jak na razie, bez problemów.
A długo używasz i przy jakim prądzie?
Ja już zaufania nie mam 3 się spaliły na 3, jedno wywołało pożar.

Tylko sterowanie stycznika w tablicy.
 
S

Skasowane_na_zyczenie_2025-03-25

Gość
Nie mylmy stycznika z przekaźnikiem. Prądy rzędu 20-30A powinny być włączane i wyłączane stycznikami choćby ze względu na to, że mają one komory gaszące łuk, mocniejszy układ "napędowy" szybsze rozłączenie i bardzie wytrzymałe styki.
Nie wiem jaki jest element łączący w ładowarkach, zakładam, że odpowiednio wytrzymały skoro to nie one się palą a gniazdka. Natomiast jakieś "sterowniczki" pewno załącza i wyłączą , pytanie jak zniosą 10h prądu 32A. Z opisu powyżej wynika że jest z tym różnie.
 
Top