Opony wielosezonowe - doświadczenia

inter

Pionier e-mobilności
Maja przydomek ze dla EV/Hybryd ale z tym wiadomo jak jest
Jest jednak, trochę inny bieżnik, i lepsze parametry na mokrym.
 

viallos

Pionier e-mobilności
Od roku jeżdżę na tych oponach. Zrobiłem 25 tys km w każdych warunkach. Są ok. Bieżnik ściera się b. wolno. Zdecydowanie cichsze od fabrycznych, letnich Hankooków z pianką. Więc polecam.
Mam te opony na 3LR i YLR. Jeżeli chodzi o 3 to są homologowane ale jeżeli chodzi o Y to mają niższy indeks prędkości niż fabryczne i dlatego teoretycznie nie są polecane do Y. Ja mimo wszystko używam i nie narzekam ... piszę w ramach przypomnienia bo już gdzieś to wałkowaliśmy.
 

mALEK

Pionier e-mobilności
a scorpion i cinturato to to samo ? :unsure: ja akurat na tych drugich - SF2, i nowe to wlasnie SF3. scorpion SF3 nie widze.
 

inter

Pionier e-mobilności
Last edited:

mALEK

Pionier e-mobilności
mysle, ze to sa jednak zupelnie inne opony. obecnie mam cinturato SF2 225/60 R18 i jezeli nic nie mam do ich parametrow dot. samego trzymania sie drogi w roznych warunkach, to jednak sa glosne i zdecydowanie je slychac. nie mam jakos zaufania do scorpionow, mimo ze jako dedykowane do cezkich SUVow powinny teoretycznie sobie lepiej radzic z EV, to jednak komentarze, ze tesla Y na mokrym jedzie na nich jak na lodzie, nie przekonuja mnie do nich . obecne opony "dobijam" w tym sezonie (+40kkm) w nastepnym na 99% zakladam cinturato SF3
 

krzyss

Pionier e-mobilności

Ev3

Pionier e-mobilności
A co dolega najlepszym w każdym teście GY Vectorom, że w ogóle ktokolwiek zastanawia się nad innymi wielosezonówkami?
 

Najnowsze dyskusje

Top