Opony wielosezonowe - doświadczenia

inter

Pionier e-mobilności
A co dolega najlepszym w każdym teście GY Vectorom, że w ogóle ktokolwiek zastanawia się nad innymi wielosezonówkami?
W ostatnich testach są w pierwszej trójce.
Sam je mam, ale postep idzie do przodu, i przeglądam nowe modele.
 
Last edited:

Ev3

Pionier e-mobilności
W ostatnich testach są w pierwszej trójce.
Sam je mam, ale postep idzie do przodu, i przeglądam nowe modele.
Vectory też mają nowsze generacje.
Kupiłem na próbę 2 szt w lipcu, z testów wynikało mi, że jakakolwiek konkurencja jest daleko z tyłu.
 

inter

Pionier e-mobilności
Vectory też mają nowsze generacje.
Kupiłem na próbę 2 szt w lipcu, z testów wynikało mi, że jakakolwiek konkurencja jest daleko z tyłu.
Ja mam gen3 od kilku lat, nic nowego na teraz nie ma.
 

inter

Pionier e-mobilności
I gen 3 nadal wygrywają testy z nowszymi oponami innych producentów?
Są w trójce zwycięzców: GY gen3, Michelin Cross, Pirelli Cinturato SF3. Kolejnośc alfabetyczna.
 

Wezu72

Zadomawiam się
Troszkę śmieszy mnie to jaranie się danymi z testów które w 80% jest sponsorowane a druga sprawa testy dotyczą nowych opon i jeśli wymieniacie opony co 5k km to fakt coś wam powiedzą. Sprawa ma się inaczej po przebiegu już po 5-10 tys km. Moim prywatnym zdaniem większość kierowców przerobiło wielu producentów opon i powinni się kierować własnym doświadczeniem np dla mnie poza continental i michelin inni producenci nie istnieją
 

inter

Pionier e-mobilności
Troszkę śmieszy mnie to jaranie się danymi z testów które w 80% jest sponsorowane a druga sprawa testy dotyczą nowych opon i jeśli wymieniacie opony co 5k km to fakt coś wam powiedzą. Sprawa ma się inaczej po przebiegu już po 5-10 tys km. Moim prywatnym zdaniem większość kierowców przerobiło wielu producentów opon i powinni się kierować własnym doświadczeniem np dla mnie poza continental i michelin inni producenci nie istnieją
No widzisz michelin. to już nie to samo co kiedyś.
Micheliny letnie wywaliłem po 10.000 km. Większej ślizgawki, to nie miałem.
I teraz to, potwierdza się w fabrycznych 18".
 

Wezu72

Zadomawiam się
No widzisz michelin. to już nie to samo co kiedyś.
Micheliny letnie wywaliłem po 10.000 km. Większej ślizgawki, to nie miałem.
I teraz to, potwierdza się w fabrycznych 18".
No widzisz ja od ponad 10 lat kupuję michelin cc i mimo jazdy autami tylnonapędowym pow 220 km nigdy nie miałem poślizgu w żadnych warunkach i następne tez kupie cc
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Troszkę śmieszy mnie to jaranie się danymi z testów które w 80% jest sponsorowane a druga sprawa testy dotyczą nowych opon i jeśli wymieniacie opony co 5k km to fakt coś wam powiedzą. Sprawa ma się inaczej po przebiegu już po 5-10 tys km. Moim prywatnym zdaniem większość kierowców przerobiło wielu producentów opon i powinni się kierować własnym doświadczeniem np dla mnie poza continental i michelin inni producenci nie istnieją
Ciężka sprawa, miałem na poprzednim aucie wielosezonowe Nokiany i było bardzo ok.
Do obecnego też takie kupiłem, ale załapałem się na nowszy model.
Był dramat.
Głośne, buczące, jedna się zużyła na połowie opony.

Zmieniłem (na razie na jednej osi) na GY i jest ogromna poprawa.
Więc te doświadczenia mogą być zawodne....
 

Wezu72

Zadomawiam się
Ciężka sprawa, miałem na poprzednim aucie wielosezonowe Nokiany i było bardzo ok.
Do obecnego też takie kupiłem, ale załapałem się na nowszy model.
Był dramat.
Głośne, buczące, jedna się zużyła na połowie opony.

Zmieniłem (na razie na jednej osi) na GY i jest ogromna poprawa.
Więc te doświadczenia mogą być zawodne....
Być może masz racje natomiast ja już nauczyłem się omijać produkty tzw eko ( w sumie tesla jest eko ale tu ciekawość jej była większa niż rozum) w przypadku opon nawet michelin ma opony eko i opinie o tej oponie są tragiczne. Co do michelin cc nadal jest 2 i tych jestem pewien:)
 
Top