cooler

Pionier e-mobilności

cooler

Pionier e-mobilności
A propos żony i grzania - dzisiaj włączyłem sobie w TX testowo chłodzenie jajek.... miłe
To jest drugą rzecz za którą bym dopłacił w TM3, hak już mam. Powinno być jako opcja.
 

Cav

Pionier e-mobilności
Do jazd w trasy mam inne .
Większe , spalające max 4,5 litra na trasach typu Włochy.
Niezłe.
Poziom zakłamania taki, że się czytać takich bzdur odechciewa.
Takie trasy i spalanie to pewnie Ty widziałeś, ale palcem na mapie, albo gdy się w gimnazjum na lekcji zdrzemnąłeś....
EOD
 

skyactivwalker

Pionier e-mobilności
Nie pamiętam kiedy miałem ostatnio samochód który na autostradzie schodził poniżej 12/100… miałem kiedyś 4 (cztery) RX-8 i poniżej 22 nie szło zejść, w drodze z gorzowa do warszawy 2 tankowania. A teraz jeżdże darmowozem z jednym postojem. Dziwnie ten świat skonstruowany :)
@Bronek podałeś przykład 400km dziennie, policzyłem. Przybtakich przebiegach różnica kosztów tankowania pokrywa ratę leasingu co powoduje że taniej jest kupić i jeździć teslą niż starym passatem :)
 

PiotrS

Posiadacz elektryka
Nie przebije tego.
Mam Żonę, która by wysiadła z auta jakbym miał zasięg poniżej 200km.
I zastanawiał się czy w hotelu dadzą mi się podłączyć czy nie, ewentualnie w jakie dni Lidl jest otwarty.
I czy miejscowi nie będą przeganiać bo za długo się ładuje .
Na komfort w górach też nie narzekam napęd na 4 łapy daje rade
Masz rację.
BEV Ci się nie opłaca.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Tak sobie palnąłem te 400 km, ale mniej o koszty chodziło a bardziej o czas i problem z logistyką ładowania, bo to argument na nie.
Gadam z kurierami, mogli by spokojnie jeździć elektrykami ale pomijając dostępność samochodów, cenę itp, Oni nie myślą, bo pewnie nie mogą myśleć strategicznie, jesli mają auta własne . To jak z fotowoltaiką, bez konkretnej dotacji zyski pojawiaja się po kilku latach. A bez planów zostania kurierem 10 lat i więcej nie ma co inwestować w elektryka, przynajmniej na razie, tak twierdzą. Moim zdaniem błędnie
Firmy kurierskie pomalu zaczną zmieniać tabor.

Ps pisanie w stylu @galux20 jest powszechnie, a wynika z tego że w/w odwarca sytuacje tłumacząc posiadaczom elektryków , to co my /oni wiedzą gdyż ICE albo jeszcze stoi stało nam w garażach.

Raczej nie ma wielu sytuacji gdzie pierwszym w życiu samochodem jest EV? Czyli milosnik, zadowolony z ICE robi to co my tylko czasem ma mniejsze "portfolio spalinowe" od tych co zrezygnowali z ICE na rzecz BEV.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
I wtedy wjeżdżam Ja, w Tesli całej na biało! I przejmuję żonę kolegi @galux20, a ponieważ z %Soc nie wiadomo jaki zasięg wtula się w ekoskórę mrucząc rozkosznie: jaki on jest wielki! - patrząc na szklany dach...
Koniec.
Dodaj Go do kierowców, niech sobie apke zainstaluje i popatrzy kamerką wew na zadowoloną w końcu żonę.


Niektórzy mężowie nawet za to potrafią płacić!
 

cooler

Pionier e-mobilności
Dodaj Go do kierowców, niech sobie apke zainstaluje i popatrzy kamerką wew na zadowoloną w końcu żonę.


Niektórzy mężowie nawet za to potrafią płacić!
@Bronek, że zacytuję Elona: Im not perverted enough...
 

daniel

Señor Meme Officer
Nie szydzę i nie nabijam się, ale chciałbym na żywo zobaczyć tego legendarnego diesla co pali 3,2. Moje 2.0 TDI najmniej zeszło do 4,2 w komputerze na jednej trasie, ale średnia z tankowania przy dystrybutorze i tak wychodzi 5,5-6, a komputer pokazuje mniej. Na autostradzie w Polsce gdybyś chciał utrzymywać gpsowe 140, to pali 7-8. Nawet Niemcy mi mówili, że nie ważne co robisz to pali 6 litrów. Czy ja coś źle robiłem? 3,2 to chyba lusterka trzeba składać.
 
Top