Pierwsza jazda Scenic

zibizz1

Pionier e-mobilności
To jest standard który powinni już dawno temu ukrócić. Powinno to być jakoś ustandardyzowane - że w reklami finansowania wszystkie marki używają tych samych parametrów. (...)
Tylko że różnym ludziom może zależeć na innych parametrach i tak w leasingu przyjeło się że porównuje się koszt całkowity bo najczęściej leasing kiedyś brało się żeby szybko zamortyzować auto wiec klienta interesowało ile będzie kosztować taka szybsza amortyzacja. Natomiast dla kogoś kto szuka finansowania jednak RRSO jest najlpeszym sposobem i do leasingów też są kalkulatory tylko fajnie jakby w ofertach leasingowych też było podawane jak w innych produktach bankowych, można sobie samemu policzyć:
 

Robsonics

Posiadacz elektryka
I tak zaraz będzie, że TMY jest lepsza, tańsza, cud miód orzeszki.
Zaczynam się zastanawiać, czy kiedykolwiek w ogóle pojawi się taki model, który będzie nie tylko obiektywnie, ale i subiektywnie lepszy od TMY lub chociaż zbliżony? Mam wrażenie, że nigdy. Tak jak z iPhonem. Mamy rzeszę fanów, którzy nie widzą nic poza Teslą (/Apple'm) i zawsze będą twierdzić, że cokolwiek innego to dno i szkoda kasy...
 

vwir

Pionier e-mobilności
I tak zaraz będzie, że TMY jest lepsza, tańsza, cud miód orzeszki.
Zaczynam się zastanawiać, czy kiedykolwiek w ogóle pojawi się taki model, który będzie nie tylko obiektywnie, ale i subiektywnie lepszy od TMY lub chociaż zbliżony? Mam wrażenie, że nigdy. Tak jak z iPhonem. Mamy rzeszę fanów, którzy nie widzą nic poza Teslą (/Apple'm) i zawsze będą twierdzić, że cokolwiek innego to dno i szkoda kasy...

A może po prostu ta wiadomość ma się nijak do polskich realiów? Ani nie ma "40 miles more than any Tesla Model Y" ani nie jest tańszy od bazowej Tesli model Y. Ba - jest droższy nawet od Tesli Y w wersji Long Range...
  • Scenic E-Tech 100% electric can cover up to 379 miles (WLTP) on a single charge, which is over 40 miles more than any Tesla Model Y variant, and is nearly £5,000 less than the entry-level Model Y
1723616056641.png
1723616104540.png
 

Robsonics

Posiadacz elektryka
A może po prostu ta wiadomość ma się nijak do polskich realiów? Ani nie ma "40 miles more than any Tesla Model Y" ani nie jest tańszy od bazowej Tesli model Y. Ba - jest droższy nawet od Tesli Y w wersji Long Range...
  • Scenic E-Tech 100% electric can cover up to 379 miles (WLTP) on a single charge, which is over 40 miles more than any Tesla Model Y variant, and is nearly £5,000 less than the entry-level Model Y
View attachment 19853
View attachment 19854
Ok, jednak o ile Tesla to bardzo dobry elektryk, o tyle jako samochód jest przeciętna.
Dla mnie nieco mniejszy, droższy i mniej efektywny Scenic, bije TMY na głowę, bo:
1. ma normalne duże zaplecze serwisowe
2. lepiej wygląda
3. ma normalny kokpit z fizycznymi przełącznikami
4. nie narażasz się na image wspierania kontrowersyjnego właściciela marki
5. ma bardziej dopracowane zawieszenie i jest nieco lepiej dopracowany w szczegółach.

Pamiętaj, że burgera możesz zjeść w maku, ale też pójść do lokalnej burgerowni.
Podobna różnica jest między Teslą a np. Scenic'em
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Ok, jednak o ile Tesla to bardzo dobry elektryk, o tyle jako samochód jest przeciętna.
Dla mnie nieco mniejszy, droższy i mniej efektywny Scenic, bije TMY na głowę, bo:
1. ma normalne duże zaplecze serwisowe
2. lepiej wygląda
3. ma normalny kokpit z fizycznymi przełącznikami
4. nie narażasz się na image wspierania kontrowersyjnego właściciela marki
5. ma bardziej dopracowane zawieszenie i jest nieco lepiej dopracowany w szczegółach.

Pamiętaj, że burgera możesz zjeść w maku, ale też pójść do lokalnej burgerowni.
Podobna różnica jest między Teslą a np. Scenic'em
Wikazosc z tego co napisales to sa subiektywne opinie. Ja nie lubie francuzow ktorzy potajemnie wapieraja putlera, wole muska.
A zaplecze serwisowe renault pewnie jest tak samo dobre w przypadku ev jak w VW :)
 

to_masz

Posiadacz elektryka
Ok, jednak o ile Tesla to bardzo dobry elektryk, o tyle jako samochód jest przeciętna.
Dla mnie nieco mniejszy, droższy i mniej efektywny Scenic, bije TMY na głowę, bo:
1. ma normalne duże zaplecze serwisowe
2. lepiej wygląda
3. ma normalny kokpit z fizycznymi przełącznikami
4. nie narażasz się na image wspierania kontrowersyjnego właściciela marki
5. ma bardziej dopracowane zawieszenie i jest nieco lepiej dopracowany w szczegółach.

Pamiętaj, że burgera możesz zjeść w maku, ale też pójść do lokalnej burgerowni.
Podobna różnica jest między Teslą a np. Scenic'em
Co Ty piszesz?! Chyba Cię ...

a nie, czekaj, nie widziałem nawet na oczy tego nowego Scenica, nie szukałem nigdy salonu/serwisu Renault, więc się zamknę i najpierw ruszę swoje 4 litery, żeby zobaczyć o jakim samochodzie Wy tu mówicie, jak wygląda poziom obsługi i czy umówię się w ogóle na jazdę próbną 🫣😊
 

vwir

Pionier e-mobilności
Ok, jednak o ile Tesla to bardzo dobry elektryk, o tyle jako samochód jest przeciętna.
Dla mnie nieco mniejszy, droższy i mniej efektywny Scenic, bije TMY na głowę, bo:
1. ma normalne duże zaplecze serwisowe
2. lepiej wygląda
3. ma normalny kokpit z fizycznymi przełącznikami
4. nie narażasz się na image wspierania kontrowersyjnego właściciela marki
5. ma bardziej dopracowane zawieszenie i jest nieco lepiej dopracowany w szczegółach.

Pamiętaj, że burgera możesz zjeść w maku, ale też pójść do lokalnej burgerowni.
Podobna różnica jest między Teslą a np. Scenic'em
Odniosłem się jedynie do linka, którego sam zacytowałeś. Tylko tyle i aż tyle. Sam świadomie i z premedytacją nie wybrałem Tesli (miałem swoje powody) ale nie idźmy w drugą stronę i nie powielajmy kłamstw. Tylko tyle i aż tyle.
 
Top