Siedziałem w Tm3 HL i naprawdę dupy nie urywa. Jednak przejedź się Teslą ale też pójdź jeszcze do tej drugiej firmy i porównaj - ale nie porównuj przyspieszenia (bo to będziesz 2-3 razy dziennie mógł wypróbować codziennie) ale hałas na trasie, komfort zawieszenia i pracę komponentów w środku. Czekając miesiąc na szybę czołową do Tm3 jeździłem 150 konnym Audi A4, i choć liczby nie kłamią, to te 150 kucy wystarczało do 99% tego co robię na drodze (a robię trasy i mało miasta), ale teraz za to wiem co mnie tak wkurzało na trasie, a co w HL tylko trochę jest poprawione - czyli hałas. To nie jest szum powietrza, to jest jakiś dynks całej budy - ona nadaje z każdego miejsca...Ja właśnie umówiłem się na przyszłą środę na jazdy próbne.
Co prawda na auto już jestem zdecydowany, jutro zamawiam, ale chętnie się przejadę i zobaczę nową TM3.
Ogólnie szalona decyzja i spontaniczna akcja.
W głowie był zupełnie inny samochód, a skończyło się na Tesli.
Lubię takie klimaty