Podstawowy model 244.990 - kolejna podwyżka

ELuk

Pionier e-mobilności
Trochę się zaczynam bać po tym co piszesz.
U mnie tesla sprawuje się bez zarzutu, ale ja mam przejechane 22 tys, więc pewnie te Twoje problemy w najbliższym czasie przede mną. 😱
Na szczęście wiosna się zbliża, wiec wyprowadzę klasyka z garażu i będę się delektował smrodem spalin bez ingerencji katalizatora. Tu też banan na twarzy tyle że z lekkim „smrodkiem” 😉👍
 

skyactivwalker

Pionier e-mobilności
Hehe okazuje się że "ekoterroryści" po garażach mają pochowaną broń masowego rażenia :) Mam i ja :p
Do jeżdżenia tylko po suchym :)
IMG_5374.jpeg
 

cooler

Pionier e-mobilności
Hehe okazuje się że "ekoterroryści" po garażach mają pochowaną broń masowego rażenia :) Mam i ja :p
Do jeżdżenia tylko po suchym :)
View attachment 4572
Też miałem classica, dałem do renowacji i spalił się razem z warsztatem. Ktoś londyńskie Taxi spawał i się zajęła. Tak że classica zazdroszczę!!!
Ekoterrorysci wszystkich krajów łączcie się :)
 

adamjttk_1

Posiadacz elektryka
Dwie inne osoby napisały, że zgłosiły usterkę do serwisu Tesli, ale ta odpisała, że winne jest oprogramowanie i zostanie to naprawione w drodze aktualizacji. Ja czekam z nadzieją, że aktualizacja to naprawi, ponieważ problem nie jest uciążliwy, klapa zatrzymuje się w połowie średnio raz na pięć razy.

Ogólnie zapraszam na FB na grupę „Tesla Model 3/Y Klub Polska”. Tam więcej się dowiesz i atmosfera nie jest taka ciężka. Bardziej na luzie, więcej konkretów i szybciej uzyskasz odpowiedź na pytanie.
Mam (czy tez mialem) bardzo podobnie - raz na kilka razy zatrzymywala sie w polowie. Zaczelo sie dokladnie po ktoryms OTA i trwalo tylko podczas zimy/minusowych temp. ( w obu moich TM3)
Teraz temp. dodatnie i zniknelo, ciekawe czy wroci kolejnej zimy.
Zeszlej zimy problem nie wystepowal wiec albo silownik sie wyrobil po czasie albo rzeczywiscie soft.
W serwisie kilka mies. temu mialem na fakturze info ze sprawdzali oring silownika tylko i ze bylo wszystko ok.
 

JareG

Pionier e-mobilności
Hehe okazuje się że "ekoterroryści" po garażach mają pochowaną broń masowego rażenia :)
A co! :D
Mam i ja :p
Do jeżdżenia tylko po suchym :)
View attachment 4572
Kiedyś byłem 2x na takiej fajnej motoimprezie w Szwecji.. raz nawet jako uczestnik czynny, a raz bierny (czyli oglądacz).
Polecam, naprawdę warto.

Pozdrawiam
 

gim-kg

Pionier e-mobilności
…Nawet mój passat 1.8T którego nie żałowałem bo na swoje czasy zajefajnie jeździł pierwsze stuki w zawieszeniu miał przy 250tys przebiegu.
Bo w Passacie miałeś proste zawieszenie a tutaj masz już wielowahacz. Jak będziesz zmieniał koła zobacz sobie ile tam jest elementów. W Mercedesie zaczęło pukać po 60k km, z tym że to jest cześć eksploatacyjna wiec nie podlega pod gwarancje i trzeba było płacić. A że wahacze aluminiowe bez możliwości wymiany samych gum, wiec trochę to kosztowało. Sam się dziwie że Tesla skrzypienia w zawieszeniu czy stuki robi na gwarancji. Chyba żaden producent tego nie robi. Nawet słynna gwarancja 7 letnia w Kia jest ograniczona w tym względzie.
 

skyactivwalker

Pionier e-mobilności
Bo w Passacie miałeś proste zawieszenie a tutaj masz już wielowahacz. Jak będziesz zmieniał koła zobacz sobie ile tam jest elementów. W Mercedesie zaczęło pukać po 60k km, z tym że to jest cześć eksploatacyjna wiec nie podlega pod gwarancje i trzeba było płacić. A że wahacze aluminiowe bez możliwości wymiany samych gum, wiec trochę to kosztowało. Sam się dziwie że Tesla skrzypienia w zawieszeniu czy stuki robi na gwarancji. Chyba żaden producent tego nie robi. Nawet słynna gwarancja 7 letnia w Kia jest ograniczona w tym względzie.
Mazda zawias robi bez ograniczeń w podstawowej gwarancj 3 lata lub 100 000km. Z drugiej strony prawie sie nie zdarza żeby trzeba było przed 200 000 cos robić
 

p0li

Pionier e-mobilności
A co! :D

Kiedyś byłem 2x na takiej fajnej motoimprezie w Szwecji.. raz nawet jako uczestnik czynny, a raz bierny (czyli oglądacz).
Polecam, naprawdę warto.

z takich klimatów ale bliżej to polecam Pullman City - też byłęm 2x :)
 
Top