Premiera MG4?

Ev3

Pionier e-mobilności
raczej masz niewielki wybór na rynku.
Wiem, dlatego się interesuję.
Ale oni usilnie nie chcą mi sprzedać (w wynajem, bo inna opcja w przypadku egzotyki odpada, z racji przewidywanej ogromnej utraty wartości).

Trudno, na szczęście mam czym jeździć, więc zamiast w grudniu kupić nowy samochód jak planowałem, poleciałem na wakacje.
Może kupię w 24, a jeśli się nie ogarną, to za kilka lat coś innego.

MG4 X 170k lub Tesla Y LR 260k. co wybierasz? różnica 90k
Y za duży, więc wybór byłby oczywisty.
Ale nie kupię w ciemno.
 

paradox

Pionier e-mobilności
Wiem, dlatego się interesuję.
Ale oni usilnie nie chcą mi sprzedać (w wynajem, bo inna opcja w przypadku egzotyki odpada, z racji przewidywanej ogromnej utraty wartości).
przedstawiciel krotoski zapewnił, że będzie wynajem także zobaczymy czy się skusisz

 

Vangass

Posiadacz elektryka
przedstawiciel krotoski zapewnił, że będzie wynajem także zobaczymy czy się skusisz
Też czekam od 1wszego weekendu prezentacji MG na ofertę wynajmu (ma być z MasterLease). Pani z PGD nawet nie odpowiedziała na maila przypominającego :).

Teraz ofertę mam od Arval (pisałem o tym wcześniej) i mam mieć w tym tygodniu od LeasePlan.
 

cooler

Pionier e-mobilności
Też czekam od 1wszego weekendu prezentacji MG na ofertę wynajmu (ma być z MasterLease). Pani z PGD nawet nie odpowiedziała na maila przypominającego :).

Teraz ofertę mam od Arval (pisałem o tym wcześniej) i mam mieć w tym tygodniu od LeasePlan.
Znalazłem tylko Twoje info "MG4 z Arval to 1787 brutto ale z ubezpieczeniem", zapodasz więcej szczegółów? Jaki model, jakie zasady, na jak długo? Chyba że gdzieś to opisałeś dokładnie to wrzuć linka.
MG4 mi się bardzo spodobało, ale zasady finansowania w leasingu spowodowały że na razie zrezygnowałem. Ale może wynajem to jest właściwy kierunek. Czy korzystałeś już? Jestem ciekaw czy czepiają się wszystkiego przy odbiorze jak zwykłe firmy wynajmujące?
 
Last edited:

Vangass

Posiadacz elektryka
Znalazłem tylko Twoje info "MG4 z Arval to 1787 brutto ale z ubezpieczeniem", zapodasz więcej szczegółów? Jaki model, jakie zasady, na jak długo? Chyba że gdzieś to opisałeś dokładnie to wrzuć linka.
MG4 mi się bardzo spodobało, ale zasady finansowania w leasingu spowodowały że na razie zrezygnowałem. Ale może wynajem to jest właściwy kierunek. Czy korzystałeś już? Jestem ciekaw czy czepiają się wszystkiego przy odbiorze jak zwykłe firmy wynajmujące?
Model to MG4 Standard za 125200 brutto.
Wpłata własna to dotacja - Arval to ogarnia po swojej stronie.
36 miesięcy.
15000km rocznie limit.

Mam też drugie wyliczenie dla MG4 Luxury za 150600 brutto, parametry jw. rata to 2289 brutto.

Jest taki duży PDF "zasady zwrotów pojazdów po wynajmie" i za co się płaci. Nie jest to dokument Arvala tylko jakiś ogólnorynkowy (nie pamiętam dokładnie) ale do którego Arval się stosuje. Albo to był LeasePlan? Postaram się tego poszukać wieczorem....

Nigdy nie wynajmowałem auta, za to mój poprzedni VW Passat był po 3 latach wynajmu z Lease plan jak go kupiłem. I patrząc na raport ze "zużycia" auta oraz za co został poprzedni właściciel podliczony to to było ok. Żadnej ściemy.
 

nabrU

Pionier e-mobilności
Mam też drugie wyliczenie dla MG4 Luxury za 150600 brutto, parametry jw. rata to 2289 brutto.

Sporo chcą za wynajem u was. Dla porównania wersja Trophy w UK (to samo co Luxury w PL - RRP w UK £32 495) przy wynajmie na 3 lata, wpłacie własnej w przybliżeniu równej polskiej dotacji i 16 tyś. km na rok wychodzi jakieś 1630 zł:

1704214893908.png
 

cooler

Pionier e-mobilności
może ktoś wytłumaczyć łopatologicznie gdzie szukać zysku w wynajmie? pytam poważnie bo nigdy z tym nie miałem do czynienia
Generalnie samochód to skarbonka. Nie szukaj tu zysku. Wynajem jest po prostu wygodny i za to przede wszystkim płacisz. Za to w cenie masz opony, ubezpieczenie, serwisy etc a po umowie oddajesz auto i viola!
 

sebsek

Fachowiec
Generalnie samochód to skarbonka. Nie szukaj tu zysku. Wynajem jest po prostu wygodny i za to przede wszystkim płacisz. Za to w cenie masz opony, ubezpieczenie, serwisy etc a po umowie oddajesz auto i viola!
Tylko, że faktycznie wynajem to koszt sporo wyższy od klasycznego leasingu i późniejszej sprzedaży auta.
Takie rozwiązanie dla wygodnych i bogatych :)
Firma wynajmująca nie działa charytatywnie i musi zarobić na każdym z wymienionych powyżej elementów.
 

Vangass

Posiadacz elektryka
Tylko, że faktycznie wynajem to koszt sporo wyższy od klasycznego leasingu i późniejszej sprzedaży auta.
Takie rozwiązanie dla wygodnych i bogatych :)
Firma wynajmująca nie działa charytatywnie i musi zarobić na każdym z wymienionych powyżej elementów.
Ogólnie tak, a szczególnie niekoniecznie.
Branie auta nie z półki od Arvala czy LP jest średnio opłacalne, patrz oferty na MG4.
Ale, te które są oferowane przez w/w firmy na ich stronach, to są często auta z bardzo dużymi rabatami od dilera (bo zamawiają dużo). Więc i rata wynajmu jest niska bo liczą niski spadek wartości od ceny zakupowej.
I często lepiej jest wziąć wynajem z półki od A czy LP a nie wynajem z dilerskiej oferty bo pośrednicy mają lepsze ceny :).

@cooler za obsługę opon generalnie się dopłaca jeszcze do raty. Te wyliczenia w Arvalu są bez opon.
 
Top