Premiera MG4?

cojestdoktorku

Posiadacz elektryka
- świetna dynamika, zarówno na S-ce jak i w normalnym kręceniu się wkoło komina (a podstawowy ma tylko 6.7s do 100km/h i 125kW mocy)
Drobne sprostowanie: 7,7s i ciekawe z czego to wynika ze wyższe wersje o tej samej masie i tym samym silniku maja 7,9s, jak tam siedzi teoretycznie lepsza bateria.
Ogólnie chińczyki zaraz wszystko zaorają tak samo jak kiedyś telefonami, bo ich spaliniki maja jeszcze bardziej konkurencyjne ceny, a można znaleźć opinie że w środku komfort prawie jak w klasie wyzszej.
 
Last edited:

abes99

Posiadacz elektryka
ciekawe z czego to wynika ze wyższe wersje o tej samej masie i tym samym silniku maja 7,9s, jak tam siedzi teoretycznie lepsza bateria.
Większy ciężar baterii?
 

Olecki

Pionier e-mobilności
Jasne.
Ale przyznasz, że jest większa szansa, że się zawinie dealer marek, które się nie sprzedają,( do tego nie ma części do naprawy, a z racji niszowej ilości sprzedanych, nie ma też za bardzo czego naprawiać, a importer olał realizację gwarancji), niż dealer Renault, Skody, czy innego Vw lub Forda, prawda?
Nie jest większa. Widać że nie obserwujesz rynku bo rotacja jest naprawdę spora. Czasem nawet ten sam salon pozostaje w obrębie marki ale firma się zmienia i wtedy też nic nie zrobisz.
 

paradox

Pionier e-mobilności
Pod maską widać było dwa zbiorniczki płynu chłodzącego więc bateria musi mieć grzanie/chłodzenie na osobnym obiegu. Zresztą bez tego baterie LFP były by całkowicie nieużywalne zimą w naszym klimacie.
Brak pompy ciepła wpływa wyraźnie na zasięg tylko w specyficznych warunkach, mniej więcej od +10 do -10 stopni, wtedy możesz spodziewać się zwiększonego zużycia do około 2 kW/h na 100 kilometrów.

Siedziałem z tyłu ale jakoś nie zwróciłem na to uwagi więc chyba nie ma korbek - to by raczej rzuciło mi się w oczy.
dzięki to jest ważne bo tak dla porównania np. ze specyfikacji citroena EC3 na jakieś stronie wynika że tylko powietrzne:
PojemnośćŁącznie 44 kWh
TechChłodzony powietrzem akumulator litowo-jonowy LFP (typ 400 V)
Zakres320 km WLTP
 

paradox

Pionier e-mobilności
Panowie, byłem dziś, oglądałem, mało tego od razu zrobiliśmy z synam jazdę MG4 model podstawowy, połowa wycieczki po S8, prędkość do 140km/h,druga połowa po wyboistej drodze przez las i jakieś wartepy.
Ja jestem przekonany:
- świetne, wygodne fotele, wsiadłem i od razu czułem się jak u siebie w Siennie
- brak środkowego tunelu pomiędzy przednimi fotelami (można się rozłożyć w trasie jak basza!)
- świetna dynamika, zarówno na S-ce jak i w normalnym kręceniu się wkoło komina (a podstawowy ma tylko 6.7s do 100km/h i 125kW mocy)
- łatwe przełączanie trybów, gdzie w ECO czułem się jak w Tesla one pedal,tak mocno rekuperował (jest też tryb Personal, więc pewnie można poustawiać sobie jak się chce).
- coś czego się nie spodziewałem: lepsze wyciszenie przy jeździe autostradowej niż w mojej Tesla M3 Nie/HL.

W ogóle to czułem się bardzo podobnie jak w moim Polo VI (i to jest komplement): samochód jest zwarty, sterowny, ma fajne sprężyste zawieszenie, generalnie niczego mu nie brakuje (do jazdy)

Jedyny minus jaki znalazłem to bardzo słabe audio, coś tam gra, ale jest gorsze nawet od Audi A4 którym jakiś czas musiałem się bujać gdy czekałem na szybę w Tesli.

Panowie, ja już wystąpiłem o finansowanie, prawdopodobnie wersja podstawowa (bo LFP) lub luxury (bo kamery i więcej asystentów).
Nie wiem czy te ceny są promocyjneczy nie, ale mi się podobają, podstawowy po odliczeniu VAT i dopłaty dla firm ok 75kPLN. To jest rewelacja za te wyposażenie i ogólnie za jakikolwiek nowy samochód z gwarancją 7 lat.
dzięki za super pierwszy zwiad , informacje bardzo dobre
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Nie jest większa. Widać że nie obserwujesz rynku bo rotacja jest naprawdę spora. Czasem nawet ten sam salon pozostaje w obrębie marki ale firma się zmienia i wtedy też nic nie zrobisz.
Jasne, ale wszystkie salony w których kiedykolwiek kupowałem nowe auta, nadal istnieją (już ćwierć wieku), nawet w tym samym miejscu i prowadzone przez te same firmy.
Więc jakoś tak pozostaję przy swoim zdaniu.

Choć oczywiście PGD i Krotoski to jednak nieco inne bajka niż dealerzy Sssangyonga którzy się pozwijali.
Tu plus dla MG - wygląda to na pewno poważniej.
 
Top