Drobne sprostowanie: 7,7s i ciekawe z czego to wynika ze wyższe wersje o tej samej masie i tym samym silniku maja 7,9s, jak tam siedzi teoretycznie lepsza bateria.- świetna dynamika, zarówno na S-ce jak i w normalnym kręceniu się wkoło komina (a podstawowy ma tylko 6.7s do 100km/h i 125kW mocy)
Większy ciężar baterii?ciekawe z czego to wynika ze wyższe wersje o tej samej masie i tym samym silniku maja 7,9s, jak tam siedzi teoretycznie lepsza bateria.
Nie jest większa. Widać że nie obserwujesz rynku bo rotacja jest naprawdę spora. Czasem nawet ten sam salon pozostaje w obrębie marki ale firma się zmienia i wtedy też nic nie zrobisz.Jasne.
Ale przyznasz, że jest większa szansa, że się zawinie dealer marek, które się nie sprzedają,( do tego nie ma części do naprawy, a z racji niszowej ilości sprzedanych, nie ma też za bardzo czego naprawiać, a importer olał realizację gwarancji), niż dealer Renault, Skody, czy innego Vw lub Forda, prawda?
dzięki to jest ważne bo tak dla porównania np. ze specyfikacji citroena EC3 na jakieś stronie wynika że tylko powietrzne:Pod maską widać było dwa zbiorniczki płynu chłodzącego więc bateria musi mieć grzanie/chłodzenie na osobnym obiegu. Zresztą bez tego baterie LFP były by całkowicie nieużywalne zimą w naszym klimacie.
Brak pompy ciepła wpływa wyraźnie na zasięg tylko w specyficznych warunkach, mniej więcej od +10 do -10 stopni, wtedy możesz spodziewać się zwiększonego zużycia do około 2 kW/h na 100 kilometrów.
Siedziałem z tyłu ale jakoś nie zwróciłem na to uwagi więc chyba nie ma korbek - to by raczej rzuciło mi się w oczy.
dzięki za super pierwszy zwiad , informacje bardzo dobrePanowie, byłem dziś, oglądałem, mało tego od razu zrobiliśmy z synam jazdę MG4 model podstawowy, połowa wycieczki po S8, prędkość do 140km/h,druga połowa po wyboistej drodze przez las i jakieś wartepy.
Ja jestem przekonany:
- świetne, wygodne fotele, wsiadłem i od razu czułem się jak u siebie w Siennie
- brak środkowego tunelu pomiędzy przednimi fotelami (można się rozłożyć w trasie jak basza!)
- świetna dynamika, zarówno na S-ce jak i w normalnym kręceniu się wkoło komina (a podstawowy ma tylko 6.7s do 100km/h i 125kW mocy)
- łatwe przełączanie trybów, gdzie w ECO czułem się jak w Tesla one pedal,tak mocno rekuperował (jest też tryb Personal, więc pewnie można poustawiać sobie jak się chce).
- coś czego się nie spodziewałem: lepsze wyciszenie przy jeździe autostradowej niż w mojej Tesla M3 Nie/HL.
W ogóle to czułem się bardzo podobnie jak w moim Polo VI (i to jest komplement): samochód jest zwarty, sterowny, ma fajne sprężyste zawieszenie, generalnie niczego mu nie brakuje (do jazdy)
Jedyny minus jaki znalazłem to bardzo słabe audio, coś tam gra, ale jest gorsze nawet od Audi A4 którym jakiś czas musiałem się bujać gdy czekałem na szybę w Tesli.
Panowie, ja już wystąpiłem o finansowanie, prawdopodobnie wersja podstawowa (bo LFP) lub luxury (bo kamery i więcej asystentów).
Nie wiem czy te ceny są promocyjneczy nie, ale mi się podobają, podstawowy po odliczeniu VAT i dopłaty dla firm ok 75kPLN. To jest rewelacja za te wyposażenie i ogólnie za jakikolwiek nowy samochód z gwarancją 7 lat.
Jasne, ale wszystkie salony w których kiedykolwiek kupowałem nowe auta, nadal istnieją (już ćwierć wieku), nawet w tym samym miejscu i prowadzone przez te same firmy.Nie jest większa. Widać że nie obserwujesz rynku bo rotacja jest naprawdę spora. Czasem nawet ten sam salon pozostaje w obrębie marki ale firma się zmienia i wtedy też nic nie zrobisz.