Premiera MG4?

nabrU

Pionier e-mobilności
Ble ble ble... To może coś o samym samochodzie ;-).

O samym samochodzie jest sporo na forum MG w UK, do którego link wstawiłem wyżej. Widzę, że Matt z Carwow ma tu niejakie poważanie :) więc dwa filmiki z jego zdaniem na temat tego samochodu (ok kierownica nie po tej stronie, ale to się 'wytnie' :ROFLMAO:):



Plus fimik z drag race XPower z Audi e-tron GT (Porsche nie chciało dać Taycana do tego drag race ;)):

 

Vangass

Posiadacz elektryka
Dodatkowo co mi się przypominało:
  • Wielkość ok i zew i wew
  • Drzwi zamykają się premium! Lepiej jak w mojej Tesli! :)
  • Model standard miał Alu felgi 17 i kołpak, a nie stal 16 jak w specyfikacji pdf i diler powiedział że tak ma być wszędzie
  • Ogólnie to trzeba będzie sprawdzać czy to co w specyfikacji jest w aucie bo są jakieś nie spójności :)
 

paradox

Pionier e-mobilności
Dodatkowo co mi się przypominało:
  • Wielkość ok i zew i wew
  • Drzwi zamykają się premium! Lepiej jak w mojej Tesli! :)
  • Model standard miał Alu felgi 17 i kołpak, a nie stal 16 jak w specyfikacji pdf i diler powiedział że tak ma być wszędzie
  • Ogólnie to trzeba będzie sprawdzać czy to co w specyfikacji jest w aucie bo są jakieś nie spójności :)
bardzo ważna uwaga, chińczykom nie należy wierzyć. po info i listę pozakupową zapraszam no nowego wątku:
 

paradox

Pionier e-mobilności
pytanie techniczne dla techników EV ;) czy najtańsza wersja ma chłodzenie i grzanie baterii oraz jak na zużycie będzie oddziaływał brak pompy ciepła w kontekście zasięgu?
 

Olecki

Pionier e-mobilności
pytanie techniczne dla techników EV ;) czy najtańsza wersja ma chłodzenie i grzanie baterii oraz jak na zużycie będzie oddziaływał brak pompy ciepła w kontekście zasięgu?
Pod maską widać było dwa zbiorniczki płynu chłodzącego więc bateria musi mieć grzanie/chłodzenie na osobnym obiegu. Zresztą bez tego baterie LFP były by całkowicie nieużywalne zimą w naszym klimacie.
Brak pompy ciepła wpływa wyraźnie na zasięg tylko w specyficznych warunkach, mniej więcej od +10 do -10 stopni, wtedy możesz spodziewać się zwiększonego zużycia do około 2 kW/h na 100 kilometrów.
Czy w najtańszej wersji okna z tyłu są na korbki?
Siedziałem z tyłu ale jakoś nie zwróciłem na to uwagi więc chyba nie ma korbek - to by raczej rzuciło mi się w oczy.
 

cooler

Pionier e-mobilności
Panowie, byłem dziś, oglądałem, mało tego od razu zrobiliśmy z synam jazdę MG4 model podstawowy, połowa wycieczki po S8, prędkość do 140km/h,druga połowa po wyboistej drodze przez las i jakieś wartepy.
Ja jestem przekonany:
- świetne, wygodne fotele, wsiadłem i od razu czułem się jak u siebie w Siennie
- brak środkowego tunelu pomiędzy przednimi fotelami (można się rozłożyć w trasie jak basza!)
- świetna dynamika, zarówno na S-ce jak i w normalnym kręceniu się wkoło komina (a podstawowy ma tylko 6.7s do 100km/h i 125kW mocy)
- łatwe przełączanie trybów, gdzie w ECO czułem się jak w Tesla one pedal,tak mocno rekuperował (jest też tryb Personal, więc pewnie można poustawiać sobie jak się chce).
- coś czego się nie spodziewałem: lepsze wyciszenie przy jeździe autostradowej niż w mojej Tesla M3 Nie/HL.

W ogóle to czułem się bardzo podobnie jak w moim Polo VI (i to jest komplement): samochód jest zwarty, sterowny, ma fajne sprężyste zawieszenie, generalnie niczego mu nie brakuje (do jazdy)

Jedyny minus jaki znalazłem to bardzo słabe audio, coś tam gra, ale jest gorsze nawet od Audi A4 którym jakiś czas musiałem się bujać gdy czekałem na szybę w Tesli.

Panowie, ja już wystąpiłem o finansowanie, prawdopodobnie wersja podstawowa (bo LFP) lub luxury (bo kamery i więcej asystentów).
Nie wiem czy te ceny są promocyjneczy nie, ale mi się podobają, podstawowy po odliczeniu VAT i dopłaty dla firm ok 75kPLN. To jest rewelacja za te wyposażenie i ogólnie za jakikolwiek nowy samochód z gwarancją 7 lat.
 

nabrU

Pionier e-mobilności
I wszystko na ten temat...
Jak jeszcze dokupisz kabel do V2L i pociągniesz chatę na blackoucie lub zrobisz obiad na przenośnej kuchence indukcyjnej na kampingu, to wszystkim gały wyjdą z orbit :ROFLMAO:.
 
Top