Panowie, byłem dziś, oglądałem, mało tego od razu zrobiliśmy z synam jazdę MG4 model podstawowy, połowa wycieczki po S8, prędkość do 140km/h,druga połowa po wyboistej drodze przez las i jakieś wartepy.
Ja jestem przekonany:
- świetne, wygodne fotele, wsiadłem i od razu czułem się jak u siebie w Siennie
- brak środkowego tunelu pomiędzy przednimi fotelami (można się rozłożyć w trasie jak basza!)
- świetna dynamika, zarówno na S-ce jak i w normalnym kręceniu się wkoło komina (a podstawowy ma tylko 6.7s do 100km/h i 125kW mocy)
- łatwe przełączanie trybów, gdzie w ECO czułem się jak w Tesla one pedal,tak mocno rekuperował (jest też tryb Personal, więc pewnie można poustawiać sobie jak się chce).
- coś czego się nie spodziewałem: lepsze wyciszenie przy jeździe autostradowej niż w mojej Tesla M3 Nie/HL.
W ogóle to czułem się bardzo podobnie jak w moim Polo VI (i to jest komplement): samochód jest zwarty, sterowny, ma fajne sprężyste zawieszenie, generalnie niczego mu nie brakuje (do jazdy)
Jedyny minus jaki znalazłem to bardzo słabe audio, coś tam gra, ale jest gorsze nawet od Audi A4 którym jakiś czas musiałem się bujać gdy czekałem na szybę w Tesli.
Panowie, ja już wystąpiłem o finansowanie, prawdopodobnie wersja podstawowa (bo LFP) lub luxury (bo kamery i więcej asystentów).
Nie wiem czy te ceny są promocyjneczy nie, ale mi się podobają, podstawowy po odliczeniu VAT i dopłaty dla firm ok 75kPLN. To jest rewelacja za te wyposażenie i ogólnie za jakikolwiek nowy samochód z gwarancją 7 lat.