Premiera MG4?

Ev3

Pionier e-mobilności
Wszystko OK, ale MG4 to taki brytyjski chińczyk, jak Volvo.
A co ta frima ma brytyjskiego?

Miałem dzisiaj pogawędkę z dealerem MG i nie potrafił opisać systemu dostaw części do Polski, czy dadzą zastępcze jak trzeba będzie na jakąś część czekać pół roku i co takiego ma MG w Europie na własność, co by dało się zająć żeby wykonać ew. wyrok sądowy.....
 

paradox

Pionier e-mobilności
MG4 z tą cena w podstawie to chyba rozwala też nowego Citroena E-C3 na dzień dobry. może ktoś wie czy nowa cytryna będzie miała grzane i chłodzone baterie płynem?
 

cooler

Pionier e-mobilności
A co ta frima ma brytyjskiego?

Miałem dzisiaj pogawędkę z dealerem MG i nie potrafił opisać systemu dostaw części do Polski, czy dadzą zastępcze jak trzeba będzie na jakąś część czekać pół roku i co takiego ma MG w Europie na własność, co by dało się zająć żeby wykonać ew. wyrok sądowy.....
Dokładnie o tym pomyślałem, KIA też dawała gwarancje 7 lat ale miała mnóstwo wykluczeń i ludzie sie latami bujali (ssij mi kija piosenka). Boję się że to może być taki sam skok na kasę.
Ale auto pewnie kupię, już chyba gorzej niż na ciągle-psującej-się Tesli nie wyjdę.
 

miv

Fachowiec
Siedziba główna cały czas jest w UK. Poza tym nie jest tak, że brytyjskie spalinówki MG były kiedykolwiek jakimś wzorem jakości. Nie bez powodu firma padła.
 

nabrU

Pionier e-mobilności
Poniżej jest wątek, gdzie trochę pisałem o MG4 gdy pojawił się u nas w UK. Jest też trochę z mojej jazdy próbnej tym samochodem:


A tutaj brytyjskie forum o MG4, gdzie zainteresowani poczytają z pierwszej ręki 'z czym to się je', bo samochód ten już trochę czasu jest w UK sprzedawany:


Jedna z wielu rzeczy wyróżniających MG4 na tle innych EV jest bardzo 'mocny' V2L, bo potrafi oddawać energię z mocą 7kW, a to już można dom zasilić w razie blackoutu (może być jak znalazł na niektóre rejony PL).
 

PiotrS

Posiadacz elektryka
To auto nie wzbudza we mnie emocji (w odróżnieniu np. od EX30), ale bardzo się cieszę, że w końcu pojawiają się BEV wyraźnie tańsze od 200 000 zł. Na 100% wpłynie to na liczbę elektryków na drogach, a to przełoży się na świadomość społeczną.
 

nabrU

Pionier e-mobilności
Pytałem raczej o Europę....
Rozumianą jako taką w UE.

A czy to co jest w UK, to ma jakiś majątek dający się windykować?

Dziwne podejście.... Że marka nieznana w PL to od razu windykacja? MG jest tak popularny w UK jak Passat TDI w PL ;), a tu takie zmartwienie. Na zachodzie Europy też sprzedają od jakiegoś czasu i biznesu nie zwinęli..
 
Top