Ale w ramach gwarancji, tak? Czy faktycznie Ząbki kasują pieniądze za naprawę tego typu ukrytej usterki?Ciekawe czy dostaniesz protokół z pomiaru i regulacji, bo podobno nie dają. Z ciekawości, wiesz już jaki koszt ? Mi powiedzieli 1,2 tys
Ale w ramach gwarancji, tak? Czy faktycznie Ząbki kasują pieniądze za naprawę tego typu ukrytej usterki?Ciekawe czy dostaniesz protokół z pomiaru i regulacji, bo podobno nie dają. Z ciekawości, wiesz już jaki koszt ? Mi powiedzieli 1,2 tys
chciałem dodać kontrolę i ew poprawkę geometrii przy zgł reklamacji na opony, dostałem info, że to płatne, 1200 PLN. Samochód miał wtedy ca 2 tys km przebiegu. Oczywiście zrezygnowałem i ustawiłem geometrię w niezależnym serwisie do którego mam zaufanie.Ale w ramach gwarancji, tak? Czy faktycznie Ząbki kasują pieniądze za naprawę tego typu ukrytej usterki?
Wycenili na 960 zł (1,2 rbh), oczywiście poproszę o wydrukCiekawe czy dostaniesz protokół z pomiaru i regulacji, bo podobno nie dają. Z ciekawości, wiesz już jaki koszt ? Mi powiedzieli 1,2 tys
To i tak kompletnie nierynkowa cena…Wycenili na 960 zł (1,2 rbh), oczywiście poproszę o wydruk
W moim przypadku niezależny serwis poległ na geometrii w tesli mimo trzech poprawek. Nie mam w okolicy innego do którego miałbym zaufanie, dlatego zdecydowałem się na ponowną wizytę w Ząbkach.chciałem dodać kontrolę i ew poprawkę geometrii przy zgł reklamacji na opony, dostałem info, że to płatne, 1200 PLN. Samochód miał wtedy ca 2 tys km przebiegu. Oczywiście zrezygnowałem i ustawiłem geometrię w niezależnym serwisie do którego mam zaufanie.
To faktycznie słabo. Nie wiem czy wiesz, ale Tesla publikuje w necie Service Manual, tam jest precyzyjnie opisane jak reguluje się geometrię w Tesli, bo faktycznie na pierwszy rzut oka pochylenia kół i wyprzedzenie sworznia zwrotnicy jest nie ustawialne. Natomiast zbieżność reguluje się jak w każdym innym aucie. Może warto to pokazać w tym serwisie. A skąd jesteś ?W moim przypadku niezależny serwis poległ na geometrii w tesli mimo trzech poprawek. Nie mam w okolicy innego do którego miałbym zaufanie, dlatego zdecydowałem się na ponowną wizytę w Ząbkach.
Tak, wiem. Wydrukowałem sobie nawet tę procedurę, żeby im pokazać, ale szef serwisu powiedział, że im komputer wyświetla krok po kroku wszystkie czynności. Wiem, że prawie 1kpln za geometrię to rozbój, ale chcę mieć to już zrobione. Jestem z lubelskiego, wiec jak ktoś coś może polecić (bardziej na przyszłość), to poproszę.To faktycznie słabo. Nie wiem czy wiesz, ale Tesla publikuje w necie Service Manual, tam jest precyzyjnie opisane jak reguluje się geometrię w Tesli, bo faktycznie na pierwszy rzut oka pochylenia kół i wyprzedzenie sworznia zwrotnicy jest nie ustawialne. Natomiast zbieżność reguluje się jak w każdym innym aucie. Może warto to pokazać w tym serwisie. A skąd jesteś ?
Komputer to im wyświetla co ustawiać krok po kroku, na bazie typowych konstrukcji. A tu jest trochę nietypowo. Ciekawe, czy oni w ogóle wiedzą co robią i dlaczego, czy robią bo komputer każe 😆Tak, wiem. Wydrukowałem sobie nawet tę procedurę, żeby im pokazać, ale szef serwisu powiedział, że im komputer wyświetla krok po kroku wszystkie czynności. Wiem, że prawie 1kpln za geometrię to rozbój, ale chcę mieć to już zrobione. Jestem z lubelskiego, wiec jak ktoś coś może polecić (bardziej na przyszłość), to poproszę.
A widzisz. Ja z tych co zawsze czytają instrukcję.Polecam instrukcje Wiem, że prawdziwi mężczyźni jej nie tykają ale tam to opisano.
Rozdział: Asystent zmiany pasa ruchu:
Zapoznaj się również z informacjami o zatrzymywaniu się w korku (Zatrzymywanie się i zwalnianie) oraz (Jazda z użyciem na zjazdach oraz w ich pobliżu) bo to nie są standardowe zachowania znane z VW np.