Tak samo mrugają gdy matrixy mają wciąż ten sam problem.a bo jeździ się prawym pasem w PL, wtedy nie mrugają na daleko.
Nie znam tych opon (u mnie fabrycznie są P Zero), ale generalnie świetnym pomysłem jest zabranie każdego nowego auta w jakieś bezpieczne miejsce i wytestowanie sobie granic i zachowania auta w takich "śliskich" warunkach. I powtarzanie tego co jakiś czas, bo jednak odruchy słabną. W Polsce jest to niestety bardzo utrudnione, bo jak sobie pojedziesz na jakiś pusty plac czy parking i poślizgasz się trochę, to następnego dnia jesteś w wiadomościachMiałem dzisiaj okazję się przejechać fajną serpentyną. Opony ePrimacy, asfalt wilgotny, prędkość ~legalna, tryb standard. Może nie była to przełęcz Stelvio, ale parę fajnych zakrętów i mam coraz lepsze wrażenia z prowadzenia.
Elektronika pozwala na lekką nadsterowność przy wyjściu z zakrętu, modulacja momentu i reakcja na gaz znakomite. Oczywiście czuć pływanie tylnej osi (bardziej z elastyczności bieżnika, niż poślizgu).
Mocno narzekałem na te uślizgi, a wychodzi na to, że była to kwestia braku czucia samochodu.
Droga w górę tędy:
![]()
Google Maps
Find local businesses, view maps and get driving directions in Google Maps.www.google.com
to nie była głupia uwaga. ja mówi serio bo mi nie mrugają osobówki a jeżdzę często Ską u nas. Problem jest natomiast z ciężarówkami, których kierowcy siedzą wyżej i ponad barierkami snop światła przechodzi. zresztą zwróć uwagę, że pawy pas to 2 m w prawo co też powoduje, że inaczej snop światła przechodzi i jest "ukrywany" przez barierki i słupki pomiędzy jezdniami.Tak samo mrugają gdy matrixy mają wciąż ten sam problem.
Głupia uwaga. Wybacz.
Łatwiej mi było nagrywać jadąc lewym pasem niż co chwilę przerywać żeby kogoś wyprzedzić.
Dzisiaj kolejna trasa eska po zmroku i nikt mi nie mrugnął. Odkąd mam TM3 HL jeszcze mi się taka sytuacja nie zdarzyła. Dzisiaj się na tym w czasie trasy szczególnie skupiałem i nawet próbowałem wywołać podobną sytuację, ale momentalnie wycinały tiry i nikt nie mrugał.Jeszcze w sprawie Matrixów i ich opieszałości.
Tak to wygląda u mnie.
Nie ma minuty żeby ktoś nie mrugnął.
Ogromne opóźnienie mimo że ciężarówkę dawno już widać, a światła ma solidne.
Mruganie
Na pewno się nie da? Nie wiem jak w Highland, ale u mnie (TM3 2021Q4) mniej więcej od 2024.8 da się wyłączyć światła drogowe po włączeniu autopilota.(…) jak włączysz autopilota (nawet podstawowego) to matrixy się uruchamiają i nie da się ich wyłączyć.
Na pewno się nie da? Nie wiem jak w Highland, ale u mnie (TM3 2021Q4) mniej więcej od 2024.8 da się wyłączyć światła drogowe po włączeniu autopilota.