Renault 4

zurkow

Nowy na Forum
Oni to projektują dla siebie?
Kto im to kupi w takich cenach?
Renault 5 biorąc z finansowaniem dają rabat ok. 10% (120tys zł -> 108tys zł). W mojej opinie to już cena konkurencyjna do instera (100tys zł + pompa), do BYD też podobnie.

Czyli optymistycznie zakładam że Renault 4 będzie można kupić za około 117tys zł.

Renault 4 52kwh za 140tys zł i Hyundai Kona 48kwh za 138tys zł wydaje się rozsądna konkurencją.

Generalnie patrząc na ceny to moim zdaniem warto brać tylko najtańsze konfiguracje. Bo zaraz wejdziemy w segment Skody Elroq, Hyundaia Ioniqa 5.
 

nabrU

Moderator

Ev3

Pionier e-mobilności
Renault 5 biorąc z finansowaniem dają rabat ok. 10% (120tys zł -> 108tys zł).
Ale to w najtańszej wersji.
Kupiłbyś taką?
W mojej opinie to już cena konkurencyjna do instera (100tys zł + pompa), do BYD też podobnie.

Czyli optymistycznie zakładam że Renault 4 będzie można kupić za około 117tys zł.
OD 117.
Sensowna wersja już dużo drożej.
Renault 4 52kwh za 140tys zł i Hyundai Kona 48kwh za 138tys zł wydaje się rozsądna konkurencją.
Nowa Kona (obecny model)?
W sensie że ten maluszek ma być za tyle co kompakt?
Obecna Kona jest większa o jakieś 20-30 cm....

Jak dla mnie powinien być tańszy, wyraźnie.

Generalnie patrząc na ceny to moim zdaniem warto brać tylko najtańsze konfiguracje. Bo zaraz wejdziemy w segment Skody Elroq, Hyundaia Ioniqa 5.
No właśnie do tego piję, to te sensowne wersje powinny byc WYRAŹNIE tańsze niż w/w.

Ioniqa kupiłem właśnie w ten sposób, był tańszy niż ev3 w podobnej konfiguracji i do tego miał AWD w tej cenie....
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Zapomniałem, że polska optyka to cały świat :p
Tak, na polskim forum to jedyna istotna optyka.
Widzimisie emigrantów nie mają znaczenia.

BTW: gdzie to jest tak wycenione, że w dobrej wersji kosztuje np. połowę cenę Tesli?
 

nabrU

Moderator
Tak, na polskim forum to jedyna istotna optyka.
Widzimisie emigrantów nie mają znaczenia.

Oczywiście, że forum jest polskie tyle, że (tak jak z Reno 5) macie w PL drożej niż np. w UK. U mnie nie oferują wersji 40kWh, a najtańsza Renówka 4 z baterią 52kWh to 26 995 czyli 135 700, a nie 142 900 jak w PL. Tak więc sprzedaż w PL będzie marna, a gdzie indziej pewnie lepsza. Więc 'kupią im to' Francuzi, Brytyjczycy, pewnie Niemcy czy Duńczycy, a Polacy i tak by nie kupili za dużo nawet jakby samochód był grubo poniżej 100k PLN.

BTW: gdzie to jest tak wycenione, że w dobrej wersji kosztuje np. połowę cenę Tesli?

A czemu nie porównać do Merca EQS, to na pewno ten sam klient i w porównaniu R4 wyjdzie lepiej ;)
 

Ev3

Pionier e-mobilności
U mnie nie oferują wersji 40kWh, a najtańsza Renówka 4 z baterią 52kWh to 26 995 czyli 135 700, a nie 142 900 jak w PL.
Wyposażeniowo to samo?
Tak więc sprzedaż w PL będzie marna, a gdzie indziej pewnie lepsza. Więc 'kupią im to' Francuzi, Brytyjczycy, pewnie Niemcy czy Duńczycy
A o ile zakład, że nie?
Zwłaszcza gdy konkurencja oferuje lepsze auta w podobnej cenie?
Albo dużo lepsze w niewiele wyższej?
A czemu nie porównać do Merca EQS,
Może być, gdzie kosztuje 1/10 EQS?
 

nabrU

Moderator
Last edited:
Top