Rozszerzona gwarancja; Przedłużenie gwarancji; Extended warranty TESLA; Helvetia

gim-kg

Pionier e-mobilności
Tutaj wycinek FAQ:

Co to jest Ubezpieczenie Rozszerzonej Gwarancji?

Ubezpieczenie Rozszerzonej Gwarancji pokrywa naprawę lub wymianę potrzebną do skorygowania wad w materiałach lub wykonaniu większości części produkowanych lub dostarczanych przez Teslę w okresie ubezpieczenia, z wyjątkiem baterii litowo-jonowej samochodu i jednostki napędowej, które mają swoją własną, osobną gwarancję. Pokrycie opiera się na wybranej opcji umowy i zaczyna obowiązywać w dniu wygaśnięcia Twojej pierwotnej ograniczonej gwarancji na nowy pojazd.

Czy każdy może zakupić Ubezpieczenie Rozszerzonej Gwarancji?

Właściciele Modelu S, 3, X i Y, których Tesla została dostarczona mniej niż 4 lata temu i ma mniej niż 80 000 km przebiegu, mogą zakupić Ubezpieczenie Rozszerzonej Gwarancji. Właściciele, którzy zakupili używany pojazd bezpośrednio od Tesli, nie kwalifikują się do zakupu Ubezpieczenia Rozszerzonej Gwarancji.

Jakie opcje Ubezpieczenia Rozszerzonej Gwarancji mogę zakupić?

Możesz zakupić przedłużenie gwarancji na 2 lata (lub 40 000 km, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej) lub 4 lata (lub 80 000 km, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej) dla Twojego nowego pojazdu Tesla.

Czy mogę przenieść moje Ubezpieczenie Rozszerzonej Gwarancji na nowego właściciela, jeśli sprzedam mój samochód Tesla?

Tak. Możesz przenieść niewykorzystaną część Twojego Ubezpieczenia Rozszerzonej Gwarancji na nowego prywatnego właściciela podczas sprzedaży Twojego samochodu. Proszę zapoznać się z Twoją polisą Ubezpieczenia Rozszerzonej Gwarancji w celu uzyskania szczegółowych informacji.

Czy Ubezpieczenie Rozszerzonej Gwarancji można dodać do kosztów samochodu podczas finansowania Modelu S, 3, X lub Y?

Ubezpieczenie Rozszerzonej Gwarancji nie może być dodane do całkowitego kosztu Twojego samochodu, niezależnie od tego, czy jest finansowane, czy nie. Ubezpieczenie można zakupić tylko oddzielnie.

Czy mogę anulować moje Ubezpieczenie Rozszerzonej Gwarancji?

Tak. Możesz poprosić o anulowanie Twojego Ubezpieczenia Rozszerzonej Gwarancji. Proszę zapoznać się z Twoją polisą Ubezpieczenia Rozszerzonej Gwarancji w celu uzyskania szczegółowych informacji.

Czy mogę zaktualizować lub obniżyć moje Ubezpieczenie Rozszerzonej Gwarancji?

Nie możesz aktualizować ani obniżać Twojego Ubezpieczenia Rozszerzonej Gwarancji po zakupie polisy, jednak możesz anulować lub przekazać polisę następnemu właścicielowi.

Czy mój Tesla może być objęty Ubezpieczeniem Rozszerzonej Gwarancji, jeśli używam samochodu do celów komercyjnych, takich jak taksówka?

Tak, aby uzyskać więcej informacji na temat pokrycia, proszę zapoznać się z Twoją polisą Ubezpieczenia Rozszerzonej Gwarancji.
 

Pleśniak

Posiadacz elektryka
Fajnie by było jakby ktoś kto się chociaż trochę zna, przejrzał wyłączenia i napisał czy to ma sens. Ale jeśli wszystko oprócz zawieszenia, hamulców i okolic by się łapało to myślę, że warto wykupić.
 

slaveq

Pionier e-mobilności
Z wyłączeń widzę:

Innych części nie objętych ubezpieczeniem: – Metalowych detali ozdobnych, blach, zderzaków, ozdobnych elementów wykończeniowych, dywaników, tapicerki, lakieru, modułów zawieszenia pneumatycznego i amortyzatorów wstrząsów, akumulatora 12V, przewodów akumulatora, baterii pilota, soczewek, żarówek, reflektorów i świateł typu sealed-beams, elementów szklanych (np. szyby przedniej), kół, poszycia wewnętrznego, uszczelek i uszczelnień karoserii (np. listew uszczelniających);
Trochę tego jest ...
 

gim-kg

Pionier e-mobilności
Z wyłączeń widzę:


Trochę tego jest ...
raptem to jest 3000 zł rocznie: Pompa ciepła, zamki, elektronika, port ładowania… poza tym myślę że to duży profit przy sprzedaży auta, bo ludzie się jeszcze boją że co to będzie jak coś się zepsuje.
 
Last edited:

gim-kg

Pionier e-mobilności
Próbowałem dzisiaj zakupić i pojawił się taki ekran. Czyżby ta opcja nie była już dostępna?
IMG_8325.png
 

Michal

Moderator
Próbowałem dzisiaj zakupić i pojawił się taki ekran. Czyżby ta opcja nie była już dostępna?
Też tak miałem przez kilka dni, a później już było normalnie... Spróbuj za tydzień.
 

swistak

Posiadacz elektryka
A gdzie to klikacie? Nie znalazłem ani na koncie www ani na telefonie.
Chyba że taka opcja pojawia się później? (auto mam dopiero miesiąc)
 

Michal

Moderator
Top