SEXY Buttons Black Friday

Jusand

Posiadacz elektryka
Ja też się skusiłem, kupiłem knoba z fakturą na firmę i wyszło mnie 190 Euro.
Jak przyjdzie to będę miał do sprzedania Commandera Gen1 i chyba 2 przyciski.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
O ile Tesla nie wywinie numeru i będzie to działało w przyszłości, to obok elektrycznego frunka to jak dla mnie konieczny dodatek .
Troche psuje Tesli jej zabawę z akualizacjami i tuningiem , bo wykorzystuje, to co sama Tesla mogła by dać w przyszłości.
I może się wku...ć ? Oby nie.
 

TomaszNow

Zadomawiam się
Jak do Knoba dodać opcję : przesunięcia fotela pasażera ?
Czy w TM3H do przycisków można przypisać jakieś funkcje, których nie można przypisać w Knobie lub Commanderze?
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Jechałem dzisiaj po zwykłej drodze na Rozszerznym.AP z ustalonym celem czyli na nawigacji.
I faktycznie fajnie wraca do AP, ale pod warunkiem że wyprzedzamy z uprzednim kierunkowskazem .Bez tego, rozłącza AP na amen.
Na wlelopasmowkach mamy dwie metody .
1sza to robi jak zwykle sama ( mam ciężarek więc wystarczy mi wrzucenie kierunku ) ,
2ga to jw , kierunkowskaz , przełamanie czyli dkrecamy pomimo oporu itd ...
Niestety od jakiegoś czasu jest klopot z powrotem na pas w automacie , często anuluje manewr samodzielny z powodu tego durnego przekroczenia czasu ..
Ale wtedy można wykorzystać s3xy i zarobić to ręcznie . Kiedyś by to rozliczyło AP .
Nie mam jeszcze 44
 

piotrpo

Pionier e-mobilności
Włączyłem to autoodnawianie AP (standard AP) i nie wiem czy mi się to podoba. Nie jest to problem S3XY buttons, a raczej samego AP, który ośmiela się kierować inaczej niż ja :) Mam nawyk wyprzedzania przy lewej krawędzi jedni (2 pasmówka) i kończy się to tym, że w sporej części przypadków AP po aktywacji dość mocno próbuje wrócić na środek pasa, czyli skręca prosto w wyprzedzaną ciężarówkę. Na Autostradach z szerszymi pasami pewnie nie jest to problem, ale na S'kach, gdzie ciężarówki mają miej miejsca i potrafią jechać po, albo nawet najeżdżać przerywaną - jest tak sobie.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Włączyłem to autoodnawianie AP (standard AP) i nie wiem czy mi się to podoba. Nie jest to problem S3XY buttons, a raczej samego AP, który ośmiela się kierować inaczej niż ja :) Mam nawyk wyprzedzania przy lewej krawędzi jedni (2 pasmówka) i kończy się to tym, że w sporej części przypadków AP po aktywacji dość mocno próbuje wrócić na środek pasa, czyli skręca prosto w wyprzedzaną ciężarówkę. Na Autostradach z szerszymi pasami pewnie nie jest to problem, ale na S'kach, gdzie ciężarówki mają miej miejsca i potrafią jechać po, albo nawet najeżdżać przerywaną - jest tak sobie.
Nie zaobserwowalem tego , jedzie śodkiem fakt , ma "wyobraźnię" nawet jak nie ma prawej linii lub jest wytarta, niewidocznaitp , wtedy lekko buja ale jedzie pewnie.
Nie boję się tych powrotów , bo nie wjedzie w ciężarówkę !
Nigdy mi nie jechala też po linii.
Natomiast coś jest z tym powrotem na jest nie tak . Przestała proponować sama (Rozszerz) a po wrzuceniu kierunku i zatwierdzeniu jw pisałem często rezygnuje z manewru
 

piotrpo

Pionier e-mobilności
Bawię się ze Scan my Tesla. Pobrałem wersję beta, podłączyłem telefon do lokalnego wifi, odpalam SMT, wybieram "Panda" i dupa. Jakieś tricki o których powinienem wiedzieć?
 

zibizz1

Pionier e-mobilności
Bawię się ze Scan my Tesla. Pobrałem wersję beta, podłączyłem telefon do lokalnego wifi, odpalam SMT, wybieram "Panda" i dupa. Jakieś tricki o których powinienem wiedzieć?
Próbowałem z 2 tygodnie temu i mi nie działało więc zwróciłem apke Scan My Tesla Android)
 

Jusand

Posiadacz elektryka
Bawię się ze Scan my Tesla. Pobrałem wersję beta, podłączyłem telefon do lokalnego wifi, odpalam SMT, wybieram "Panda" i dupa. Jakieś tricki o których powinienem wiedzieć?
Mi działało, sprawdzę jak będę w samochodzie jakie mam ustawienia i czy nadal działa
 
Top