Skoda Elroq - ZAKUP GRUPOWY z dobrym rabatem w Polsce - sprzedaż rozpoczęta!

mattmd

Zadomawiam się
Taka cena to najwcześniej przy wyprzedaży rocznika pod koniec roku. Teraz to będzie schodził jak świeże bułeczki :)
Od 3 marca do 8 marca dni otwarte w Skodzie, jak by tak wpaść ekipą do tego dileara to może by opust dał :)
Ja niestety najwcześniej za dwa lata będę zmieniał samochód.
czy będzie schodziła jak ciepłe bułeczki to jeszcze zobaczymy... jakoś nie wydaje mi się żeby oprócz kilkuset pasjonatów skody wszyscy się rzucili- no chyba że te kilkaset sztuk to jest schodzenie jak ciepłe bułeczki to ok- ale to dalej będą promile w rynku sprzedaży samochód w Polsce.
 

liet

Fachowiec
Oczywiście zależy dla kogo :) Dla mnie nie za wiele, bo jakiś tam próg cenowy mam wyznaczony i na razie jeszcze do niego brakuje z 20 tysięcy złotych. Ale dla osoby która z różnych przyczyn nie będzie czekać z zakupem to wydaje się że na dziś (premiera modelu) nie znajdzie lepszej oferty. Sumarycznie skumulowany opust wynosi wszakże nawet 18 tysięcy zł, przy polityce sprzedaży agencyjnej w grupie VAG trudno to nazwać słabą ofertą. A że ogólnie wszystkie auta kosztują za dużo to inna prawda i na inny wątek...
A kojarzysz jaki rabat VAG oferuje grupom zawodowym? W Kia dla EV3 było to jakieś 11.5k.
 

liet

Fachowiec
czy będzie schodziła jak ciepłe bułeczki to jeszcze zobaczymy... jakoś nie wydaje mi się żeby oprócz kilkuset pasjonatów skody wszyscy się rzucili- no chyba że te kilkaset sztuk to jest schodzenie jak ciepłe bułeczki to ok- ale to dalej będą promile w rynku sprzedaży samochód w Polsce.
Zgadzam się z przedmówcą. Dzięki jako takiej cenie wyjściowej, może parę osób się zdecyduje, ale myślę, że jeżeli ktoś jest gotów wydać na auto >150k, to jednak oczekuje od niego trochę więcej, a po doposażeniu cena przestaje być atrakcyjna. Bądź co bądź Skoda segmentu C za 220k nie brzmi jak przepis na sukces.
Podtrzymuję opinię, że (o ile EU nie poluzuje polityki dotyczącej emisji spalin) z każdym kolejnym kwartałem ceny będą spadać. Hyundai urealnił swoją ofertę na Ioniq 5 i od ręki oferuje rabat 50k. Obstawiam, że podobnie będzie gdy dotrze do nas w końcu EV6 FL. W tym tygodniu Hyundai wrzucił 40k rabatu na Konę.
Pożyjemy, zobaczymy, a ja jak zobaczę EV3 w wersji GT-Line z pakietem komfortowym za 180k, to następnego dnia będę podpisywał umowę.
 

mattmd

Zadomawiam się
Zgadzam się z przedmówcą. Dzięki jako takiej cenie wyjściowej, może parę osób się zdecyduje, ale myślę, że jeżeli ktoś jest gotów wydać na auto >150k, to jednak oczekuje od niego trochę więcej, a po doposażeniu cena przestaje być atrakcyjna. Bądź co bądź Skoda segmentu C za 220k nie brzmi jak przepis na sukces.
Podtrzymuję opinię, że (o ile EU nie poluzuje polityki dotyczącej emisji spalin) z każdym kolejnym kwartałem ceny będą spadać. Hyundai urealnił swoją ofertę na Ioniq 5 i od ręki oferuje rabat 50k. Obstawiam, że podobnie będzie gdy dotrze do nas w końcu EV6 FL. W tym tygodniu Hyundai wrzucił 40k rabatu na Konę.
Pożyjemy, zobaczymy, a ja jak zobaczę EV3 w wersji GT-Line z pakietem komfortowym za 180k, to następnego dnia będę podpisywał umowę.

Dokładnie tym bardziej ze ta skoda w Niemczech startuje od 120tyś... a w Polsce obecnie można to osiągnąć poprzez mglisty i trudny i obwarowany warunkami proces dopłat które pewnie za rok wrócą wyłożone pieniądze jeśli w ogóle- naprawdę nie rozumiem tych zachwytów
 

Arrczi

Fachowiec
Dokładnie tym bardziej ze ta skoda w Niemczech startuje od 120tyś... a w Polsce obecnie można to osiągnąć poprzez mglisty i trudny i obwarowany warunkami proces dopłat które pewnie za rok wrócą wyłożone pieniądze jeśli w ogóle- naprawdę nie rozumiem tych zachwytów
Czy ja pisałem o rynku w PL, przecież wiadomo gdzie się sprzeda.
 

sebsek

Posiadacz elektryka
Dokładnie tym bardziej ze ta skoda w Niemczech startuje od 120tyś... a w Polsce obecnie można to osiągnąć poprzez mglisty i trudny i obwarowany warunkami proces dopłat które pewnie za rok wrócą wyłożone pieniądze jeśli w ogóle- naprawdę nie rozumiem tych zachwytów
Ciekawe gdzie w Niemczech po 120 tyś gdy ceny zaczynają się od 33900€ 🤣
 

Nestor

Fachowiec
Ciekawe gdzie w Niemczech po 120 tyś gdy ceny zaczynają się od 33900€ 🤣
1740070413600.png
Wyzej cena za 85 Sportline

Nizej za 50 tour

1740070455601.png

Helmutowi sie jakos oplaca, albo przynajmniej moze robic takie oferty i potem czarowac kupujacych. Oferta jednakowoż jest.

Trzeba doliczyc 4% vatu, euro 4.2zl.
 

sebsek

Posiadacz elektryka
View attachment 25136
Wyzej cena za 85 Sportline

Nizej za 50 tour

View attachment 25137

Helmutowi sie jakos oplaca, albo przynajmniej moze robic takie oferty i potem czarowac kupujacych. Oferta jednakowoż jest.

Trzeba doliczyc 4% vatu, euro 4.2zl.
Ale to nie oznacza, że cena startuje w Niemczech od 120 tys jak ktoś pisał powyżej. Carwow kupuje tysiące samochodów to ma odpowiednie rabaty.
Powyższy rabat rzędu 15% jest typowym rabatem dla niedużych klientów flotowych w grupie VW.
 

mattmd

Zadomawiam się
Ale to nie oznacza, że cena startuje w Niemczech od 120 tys jak ktoś pisał powyżej. Carwow kupuje tysiące samochodów to ma odpowiednie rabaty.
Powyższy rabat rzędu 15% jest typowym rabatem dla niedużych klientów flotowych w grupie VW.
Nie rozumiem, możesz sobie w Niemczech za tyle kupić ten samochód, czyli od 120tys złotych.
To możemy zaklinać rzeczywistosc że nie startuje od tyle- ale dzisiaj sobie możesz jechać i kupić za tyle.
Można sobie wieść na niemieckie otomoto- tj mobile.de i tam jest mnóstwo ofert za takie pieniądze
 
Top