Kup teraz ICE to za 3 lata sprzedasz i kupisz nowego elektryka za to.
Kup teraz BEV to za 3 sprzedaż za 40-50% ceny zakupu, ale za to kupując kolejnego BEV pewnie już będziesz miał z 60% jego ceny.
Kup teraz ICE, to za 3 lata sprzedasz za 70-80% ceny zakupu, ale już kupując kolejnego ICE pewnie będziesz miał tylko z 60% jego ceny.
I tak dalej, i tak dalej. Niestety na rynku, na którym ICE drożeć będą i wiadomo dlaczego, a BEV tanieć będą i też wiadomo dlaczego, nie da się tego dobrze porównać. Jeżeli kalkulujesz jak @Ev3 dosłownie wszystko (na co mi by było szkoda życia, mój czas jest cenniejszy niż te oszczędności po wygarnięciu promocji na auto z rocznika 2023 w końcówce 2024 z super finansowaniem, a koszt miesięczny auta stanowi <1% miesięcznych kosztów mojej firmy) to jeszcze długo nie wyjdziesz dobrze na przejściu z ICE na BEV pod kątem czystej utraty wartości. Jeśli jednak uwzględnisz to, że chcesz już przy BEV pozostać, to cały proces kolejnych wymian aut nie będzie dużo mniej korzystny.
@Michal gratuluję i w sumie nie jestem zaskoczony. Akurat TM3 i TMY dość łatwo dobrze sprzedać, jeżeli jest wewnątrz odpowiednio utrzymana i właściwie naprawiana. Uczciwie - też bym tutaj się nie ogłaszał nawet, gdybym BEV sprzedawał. Po co? Żeby się z każdego zapisu w ogłoszeniu tłumaczyć na forum? Daj Pan spokój
Kup teraz BEV to za 3 sprzedaż za 40-50% ceny zakupu, ale za to kupując kolejnego BEV pewnie już będziesz miał z 60% jego ceny.
Kup teraz ICE, to za 3 lata sprzedasz za 70-80% ceny zakupu, ale już kupując kolejnego ICE pewnie będziesz miał tylko z 60% jego ceny.
I tak dalej, i tak dalej. Niestety na rynku, na którym ICE drożeć będą i wiadomo dlaczego, a BEV tanieć będą i też wiadomo dlaczego, nie da się tego dobrze porównać. Jeżeli kalkulujesz jak @Ev3 dosłownie wszystko (na co mi by było szkoda życia, mój czas jest cenniejszy niż te oszczędności po wygarnięciu promocji na auto z rocznika 2023 w końcówce 2024 z super finansowaniem, a koszt miesięczny auta stanowi <1% miesięcznych kosztów mojej firmy) to jeszcze długo nie wyjdziesz dobrze na przejściu z ICE na BEV pod kątem czystej utraty wartości. Jeśli jednak uwzględnisz to, że chcesz już przy BEV pozostać, to cały proces kolejnych wymian aut nie będzie dużo mniej korzystny.
@Michal gratuluję i w sumie nie jestem zaskoczony. Akurat TM3 i TMY dość łatwo dobrze sprzedać, jeżeli jest wewnątrz odpowiednio utrzymana i właściwie naprawiana. Uczciwie - też bym tutaj się nie ogłaszał nawet, gdybym BEV sprzedawał. Po co? Żeby się z każdego zapisu w ogłoszeniu tłumaczyć na forum? Daj Pan spokój