SQ6 - już w garażu

TomiB

Fachowiec
No i jest. Drugi BEV już w garażu. Po VW ID.5, który dzielnie służy już 2 lata przyszła pora na AUDI SQ6.
Pierwsze spostrzeżenia:
- auto duże, szerokie, wygodne
- dobre wyciszenie
- fotele trochę twarde, ale zaczynam się przyzwyczajać
- duży bagażnik
- przyspieszenie - kosmos (4,3 s do 100km/h)
- wyświetlacze i cały infotainment - bardzo responsywne
- cyfrowy kluczyk ze smartfonu - działa ok (jeśli komuś nie działa na Samsung Galaxy, to trzeba pobrać pełną wersję aplikacji Wallet ze sklepu Galaxy)
- aplikacja myAudi - dużo więcej opcji w stosunku do apki VW ID.5
- podgrzewanie baterii - działa przy nawigowaniu z fabryczną nawigacją
- prędkość ładowania - póki co jedno ładowanie na IONITY, przy temperaturze -3 stopnie - SOC 8% - od razu ruszyło na 250 kW,
(była włączona nawigacja do ładowarki i przy dojechaniu na miejsce ładowania bateria była nagrzana do 24 stopni)
- przy jeździe autostradowej spore zużycie energii. Wyprawa A1 do Gdańska, tempomat na 140 km/h, temp zewnętrzna -3, trochę śniegu, w kabinie 22 stopnie, 3 osoby - zużycie średnie 31,7 kWh, momentami ponad 35kWh.
- bardzo dobry asystent kierowcy. Trzyma się środka pasa, ładnie trzyma odległość od poprzedzającego samochodu, nie zamula przy wyprzedzaniu.
Generalnie odczucie bardzo pozytywne, asystent prowadzi bardzo naturalnie, bez nagłego dohamowywania, czy też przyspieszania.
- wyświetlacz HUD - bardzo dobry, fajnie nakłada wskazówki nawigacji na widok drogi.
- oświetlenie ambient z wieloma opcjami
- zewnętrzne światła matrix led - chyba najlepsze z jakimi miałem okazję jeździć
- zawieszenie pneumatyczne - bardzo komfortowe, nie wychyla sie na zakrętach mimo sporej masy

To tak na szybko. Na pewno auto nie należy do super ekonomicznych, ale rekompensuje to dużym akumulatorem i prędkością ładowania.
Krzywa ładowania wygląda dobrze. Ładowanie od 8 do 50 % - stacja pokazała średnią 225 kW.

Trochę pojeżdżę to napiszę coś więcej. Jeśli ktoś ma pytania, to śmiało proszę pisać.
Aktualnie w Audi rabaty około 20%. Planowałem Q6, ale teraz w cenie Q6 można dostać SQ6.
 

Attachments

  • Screenshot_20250106_133721_myAudi.jpg
    Screenshot_20250106_133721_myAudi.jpg
    388,7 KB · Liczba wyświetleń: 108
  • 20250104_175901.jpg
    20250104_175901.jpg
    1,4 MB · Liczba wyświetleń: 107
- cyfrowy kluczyk ze smartfonu - działa ok (jeśli komuś nie działa na Samsung Galaxy, to trzeba pobrać pełną wersję aplikacji Wallet ze sklepu Galaxy)
Czy działa Ci samo otwieranie i zamykanie samochodu jak podchodzisz/odchodzisz tylko z kluczykiem cyfrowym? Mi nie działa, musze albo wyciągać telefon albo klikać na nim

Na ww forum też jest info, że na oprogramowaniu najnowszym 3.001.. jest jakiś problem używając kluczyka cyfrowego i czasami auto się ucegla i trzeba wołać serwis albo odpinać akumulator 12v ( i to bez wejscia bo nie otworzysz) żeby ożywić

PS. Aktywowałeś sobie już internet 3GB za free w plusie?
 
Last edited:

sebsek

Posiadacz elektryka
Czytam te informacje o zużyciu i nie wiem dlaczego dotychczas wszyscy narzekali na zużycia w dużym Etronie. W Q8 zawsze ustawiam tempomat na 140km/h, a takich wyników jak we wspomnianym Q6 nie udaje mi się osiągnąć 😄
Oczywiście średnia wychodzi sporo niższa bo na A4 nawet o północy nie ma szans pociągnąć dłużej 140km/h. Ale mimo wszystko porównując że Q6 to jednak nowsza konstrukcja spodziewałem się, że auto będzie oszczędniejsze od Q8.
219262e9-ddf1-4ec2-a628-1297f9855cd0-1_all_54757.jpg
 

cooler

Pionier e-mobilności
No i jest. Drugi BEV już w garażu. Po VW ID.5, który dzielnie służy już 2 lata przyszła pora na AUDI SQ6.
Pierwsze spostrzeżenia:
- auto duże, szerokie, wygodne
- dobre wyciszenie
- fotele trochę twarde, ale zaczynam się przyzwyczajać
- duży bagażnik
- przyspieszenie - kosmos (4,3 s do 100km/h)
- wyświetlacze i cały infotainment - bardzo responsywne
- cyfrowy kluczyk ze smartfonu - działa ok (jeśli komuś nie działa na Samsung Galaxy, to trzeba pobrać pełną wersję aplikacji Wallet ze sklepu Galaxy)
- aplikacja myAudi - dużo więcej opcji w stosunku do apki VW ID.5
- podgrzewanie baterii - działa przy nawigowaniu z fabryczną nawigacją
- prędkość ładowania - póki co jedno ładowanie na IONITY, przy temperaturze -3 stopnie - SOC 8% - od razu ruszyło na 250 kW,
(była włączona nawigacja do ładowarki i przy dojechaniu na miejsce ładowania bateria była nagrzana do 24 stopni)
- przy jeździe autostradowej spore zużycie energii. Wyprawa A1 do Gdańska, tempomat na 140 km/h, temp zewnętrzna -3, trochę śniegu, w kabinie 22 stopnie, 3 osoby - zużycie średnie 31,7 kWh, momentami ponad 35kWh.
- bardzo dobry asystent kierowcy. Trzyma się środka pasa, ładnie trzyma odległość od poprzedzającego samochodu, nie zamula przy wyprzedzaniu.
Generalnie odczucie bardzo pozytywne, asystent prowadzi bardzo naturalnie, bez nagłego dohamowywania, czy też przyspieszania.
- wyświetlacz HUD - bardzo dobry, fajnie nakłada wskazówki nawigacji na widok drogi.
- oświetlenie ambient z wieloma opcjami
- zewnętrzne światła matrix led - chyba najlepsze z jakimi miałem okazję jeździć
- zawieszenie pneumatyczne - bardzo komfortowe, nie wychyla sie na zakrętach mimo sporej masy

To tak na szybko. Na pewno auto nie należy do super ekonomicznych, ale rekompensuje to dużym akumulatorem i prędkością ładowania.
Krzywa ładowania wygląda dobrze. Ładowanie od 8 do 50 % - stacja pokazała średnią 225 kW.

Trochę pojeżdżę to napiszę coś więcej. Jeśli ktoś ma pytania, to śmiało proszę pisać.
Aktualnie w Audi rabaty około 20%. Planowałem Q6, ale teraz w cenie Q6 można dostać SQ6.
Super zakup, gratulacje!
O zużycie się nie martw, przy GPS 140km/h (142 na zegarach) Tesla model 3 LR po SUCHEJ nawierzchni w okolicach 0 stopni zużywa 27kWh/100km. Więc jak na sporo większy samochód i przy zimnej i MOKREJ, SNIEGOWEJ pogodzie zużycie traktuje jako rewelacyjne. Widać że Audi dogania, a w komforcie użytkowania (nawigacja po obcych ładowarkach) przegania Teslę.
 

TomiB

Fachowiec
Czy działa Ci samo otwieranie i zamykanie samochodu jak podchodzisz/odchodzisz tylko z kluczykiem cyfrowym? Mi nie działa, musze albo wyciągać telefon albo klikać na nim

Na ww forum też jest info, że na oprogramowaniu najnowszym 3.001.. jest jakiś problem używając kluczyka cyfrowego i czasami auto się ucegla i trzeba wołać serwis albo odpinać akumulator 12v ( i to bez wejscia bo nie otworzysz) żeby ożywić

PS. Aktywowałeś sobie już internet 3GB za free w plusie?
Muszę zbliżyć telefon do klamki. Klikać na telefonie nic nie muszę.
A co do Internetu, nic nie aktywowałem jeszcze. Ale przez 3 lata jest internet od Audi za free.
 

TomiB

Fachowiec
Super zakup, gratulacje!
O zużycie się nie martw, przy GPS 140km/h (142 na zegarach) Tesla model 3 LR po SUCHEJ nawierzchni w okolicach 0 stopni zużywa 27kWh/100km. Więc jak na sporo większy samochód i przy zimnej i MOKREJ, SNIEGOWEJ pogodzie zużycie traktuje jako rewelacyjne. Widać że Audi dogania, a w komforcie użytkowania (nawigacja po obcych ładowarkach) przegania Teslę.
Dzięki !
Dziś trasa mieszana (około 40 km A1 przy 140km/h, potem kręcenie się po mieście, potem powrót drogą lokalną (90km/h). Średnia spadła do 24. Dla mnie ok. Zwłaszcza, że jeszcze delektujemy się przyspieszaniem :)
 

Robur82

TM3 SR HL 24 Enyaq 80 23r
Super zakup, gratulacje!
O zużycie się nie martw, przy GPS 140km/h (142 na zegarach) Tesla model 3 LR po SUCHEJ nawierzchni w okolicach 0 stopni zużywa 27kWh/100km. Więc jak na sporo większy samochód i przy zimnej i MOKREJ, SNIEGOWEJ pogodzie zużycie traktuje jako rewelacyjne. Widać że Audi dogania, a w komforcie użytkowania (nawigacja po obcych ładowarkach) przegania Teslę.
Mi przy licznikowym 140 latem w 20kwh/100 miesci się, 300km przejeżdża
 

cooler

Pionier e-mobilności
Mi przy licznikowym 140 latem w 20kwh/100 miesci się, 300km przejeżdża
Super, wspaniale, a teraz przeczytaj jeszcze raz o jakich warunkach piszemy ja i kolega @TomiB
Już widzę jak Twoja Tesla zużywa 20kWh (!) przy 140km/h GPS oraz -3 i warstwie śniegu na drodze... To musiał by być zjazd ze sporej góry.
 
Last edited:
Top