No i jest. Drugi BEV już w garażu. Po VW ID.5, który dzielnie służy już 2 lata przyszła pora na AUDI SQ6.
Pierwsze spostrzeżenia:
- auto duże, szerokie, wygodne
- dobre wyciszenie
- fotele trochę twarde, ale zaczynam się przyzwyczajać
- duży bagażnik
- przyspieszenie - kosmos (4,3 s do 100km/h)
- wyświetlacze i cały infotainment - bardzo responsywne
- cyfrowy kluczyk ze smartfonu - działa ok (jeśli komuś nie działa na Samsung Galaxy, to trzeba pobrać pełną wersję aplikacji Wallet ze sklepu Galaxy)
- aplikacja myAudi - dużo więcej opcji w stosunku do apki VW ID.5
- podgrzewanie baterii - działa przy nawigowaniu z fabryczną nawigacją
- prędkość ładowania - póki co jedno ładowanie na IONITY, przy temperaturze -3 stopnie - SOC 8% - od razu ruszyło na 250 kW,
(była włączona nawigacja do ładowarki i przy dojechaniu na miejsce ładowania bateria była nagrzana do 24 stopni)
- przy jeździe autostradowej spore zużycie energii. Wyprawa A1 do Gdańska, tempomat na 140 km/h, temp zewnętrzna -3, trochę śniegu, w kabinie 22 stopnie, 3 osoby - zużycie średnie 31,7 kWh, momentami ponad 35kWh.
- bardzo dobry asystent kierowcy. Trzyma się środka pasa, ładnie trzyma odległość od poprzedzającego samochodu, nie zamula przy wyprzedzaniu.
Generalnie odczucie bardzo pozytywne, asystent prowadzi bardzo naturalnie, bez nagłego dohamowywania, czy też przyspieszania.
- wyświetlacz HUD - bardzo dobry, fajnie nakłada wskazówki nawigacji na widok drogi.
- oświetlenie ambient z wieloma opcjami
- zewnętrzne światła matrix led - chyba najlepsze z jakimi miałem okazję jeździć
- zawieszenie pneumatyczne - bardzo komfortowe, nie wychyla sie na zakrętach mimo sporej masy
To tak na szybko. Na pewno auto nie należy do super ekonomicznych, ale rekompensuje to dużym akumulatorem i prędkością ładowania.
Krzywa ładowania wygląda dobrze. Ładowanie od 8 do 50 % - stacja pokazała średnią 225 kW.
Trochę pojeżdżę to napiszę coś więcej. Jeśli ktoś ma pytania, to śmiało proszę pisać.
Aktualnie w Audi rabaty około 20%. Planowałem Q6, ale teraz w cenie Q6 można dostać SQ6.
Pierwsze spostrzeżenia:
- auto duże, szerokie, wygodne
- dobre wyciszenie
- fotele trochę twarde, ale zaczynam się przyzwyczajać
- duży bagażnik
- przyspieszenie - kosmos (4,3 s do 100km/h)
- wyświetlacze i cały infotainment - bardzo responsywne
- cyfrowy kluczyk ze smartfonu - działa ok (jeśli komuś nie działa na Samsung Galaxy, to trzeba pobrać pełną wersję aplikacji Wallet ze sklepu Galaxy)
- aplikacja myAudi - dużo więcej opcji w stosunku do apki VW ID.5
- podgrzewanie baterii - działa przy nawigowaniu z fabryczną nawigacją
- prędkość ładowania - póki co jedno ładowanie na IONITY, przy temperaturze -3 stopnie - SOC 8% - od razu ruszyło na 250 kW,
(była włączona nawigacja do ładowarki i przy dojechaniu na miejsce ładowania bateria była nagrzana do 24 stopni)
- przy jeździe autostradowej spore zużycie energii. Wyprawa A1 do Gdańska, tempomat na 140 km/h, temp zewnętrzna -3, trochę śniegu, w kabinie 22 stopnie, 3 osoby - zużycie średnie 31,7 kWh, momentami ponad 35kWh.
- bardzo dobry asystent kierowcy. Trzyma się środka pasa, ładnie trzyma odległość od poprzedzającego samochodu, nie zamula przy wyprzedzaniu.
Generalnie odczucie bardzo pozytywne, asystent prowadzi bardzo naturalnie, bez nagłego dohamowywania, czy też przyspieszania.
- wyświetlacz HUD - bardzo dobry, fajnie nakłada wskazówki nawigacji na widok drogi.
- oświetlenie ambient z wieloma opcjami
- zewnętrzne światła matrix led - chyba najlepsze z jakimi miałem okazję jeździć
- zawieszenie pneumatyczne - bardzo komfortowe, nie wychyla sie na zakrętach mimo sporej masy
To tak na szybko. Na pewno auto nie należy do super ekonomicznych, ale rekompensuje to dużym akumulatorem i prędkością ładowania.
Krzywa ładowania wygląda dobrze. Ładowanie od 8 do 50 % - stacja pokazała średnią 225 kW.
Trochę pojeżdżę to napiszę coś więcej. Jeśli ktoś ma pytania, to śmiało proszę pisać.
Aktualnie w Audi rabaty około 20%. Planowałem Q6, ale teraz w cenie Q6 można dostać SQ6.