Bronek
Pionier e-mobilności
Mi jest obojętna sieć, może być cokolwiek byleby było mocne i odpowiednich logicznych miejscach. Tesla jest teraz ale to nie jest żona po grób więc perspektywicznie mi wsio rybka.
Moim zdaniem jest kilka powodów że mało jest Sch.Polska nie USA i Norwegia a marka tu weszła, ot bo wypadało...Raczej testowo i próbnie i późno w stosunku do innych dużych Państwa. Moze próba się uda? To UE w końcu.
Specyfika firmy Tesla , sprzedaje samochody a SCh to jej margines i jej reklama, Tesla u nas nie podbijała rynku motoryzacyjnego.
Nacisk na rozwój swojej sieci położyła tam gdzie je szło dobrze, gdzie widząc ruch swoich aut mogła i zarobić na sprzedaży nie prądu a samochodów.
Grennway i inni zarobić chce na samym ładowaniu, ma pewnie dofinansowanie, itp. Jest skoncentrowany na biznesie z ładowarek. Ogrania umowy z partnerami np handlowym itd..
Ząbki mają dopiero z 2 lata 3 lata temu buda Tesli stała w Warszawie.
Nie mając tu swojego operatywnego przedstawiciela, też nie mogła sprawnie rozeznać się w temacie.. Do niedawna sprawy załatwiałem w Berlinie i Holandii
Przez poprzednie lata inni też nie brylowali. Kupę ładowarek stało w folii miesiącami i miało zaledwie max po dwa stanowiska o mocy 50 kW. 150 kW
Teraz co się ruszyło ale to i tak cienko.
A to że widać Tesle na ulicach oznacza tylko że ja widzę np dużo Maltańczyków,
Owszem są modne i trochę ich przy rosło ale kundli wciąż jest więcej
Elektryki u nas raczkują nadal.
Moim zdaniem jest kilka powodów że mało jest Sch.Polska nie USA i Norwegia a marka tu weszła, ot bo wypadało...Raczej testowo i próbnie i późno w stosunku do innych dużych Państwa. Moze próba się uda? To UE w końcu.
Specyfika firmy Tesla , sprzedaje samochody a SCh to jej margines i jej reklama, Tesla u nas nie podbijała rynku motoryzacyjnego.
Nacisk na rozwój swojej sieci położyła tam gdzie je szło dobrze, gdzie widząc ruch swoich aut mogła i zarobić na sprzedaży nie prądu a samochodów.
Grennway i inni zarobić chce na samym ładowaniu, ma pewnie dofinansowanie, itp. Jest skoncentrowany na biznesie z ładowarek. Ogrania umowy z partnerami np handlowym itd..
Ząbki mają dopiero z 2 lata 3 lata temu buda Tesli stała w Warszawie.
Nie mając tu swojego operatywnego przedstawiciela, też nie mogła sprawnie rozeznać się w temacie.. Do niedawna sprawy załatwiałem w Berlinie i Holandii
Przez poprzednie lata inni też nie brylowali. Kupę ładowarek stało w folii miesiącami i miało zaledwie max po dwa stanowiska o mocy 50 kW. 150 kW
Teraz co się ruszyło ale to i tak cienko.
A to że widać Tesle na ulicach oznacza tylko że ja widzę np dużo Maltańczyków,
Owszem są modne i trochę ich przy rosło ale kundli wciąż jest więcej
Elektryki u nas raczkują nadal.
Last edited: