SuC Wrocław

Bronek

Pionier e-mobilności
Jak potrzebuje to niech ładuje ? Nie poinformowal czy ktoś stoi i czeka . Nie rozumiem problemu .Nie podoba się jest obok inna firma. Już się ludziom w d. poprzewraclo .Tego gościa od dawna nie oglądam. A widze że kota ma co mi sie akurat podoba .
Jak udostępnią innym markom to dopiero będzie marudzenie.
Czasy promocji i darmochy , premii dużych bonusow się skończyły.
 

Kszychu

Pionier e-mobilności
Dokładnie, skoro ładowanie powyżej 80% drastycznie zwalnia a jest kolejka to dostawcy bardzo zależy żeby jak najszybciej Cię wygonić. Bo nie dość że wkurzasz innych klientów to zmniejszasz im zyski. Ja jestem jak najbardziej za, trzeba optymalizować
 

Gingol

Fachowiec
A moim skromnym zdaniem to nie jest uczciwe i ciekawe jakby wypowiedział się w tej sprawie jakiś urząd ochrony konsumentów czy inny kompetentny w sprawie.

Takie działanie byłoby uzasadnione gdyby do 100% ładowanie miało taką samą moc, a niestety dobrze wiemy, że powyżej 80% ładowanie zwalnia, co w obecnej sytuacji dodatkowych dopłat minutowych stanowi mocną abstrakcję.

Jeśli zagęszczenie SuC byłoby na satysfakcjonującym poziomie to problem można byłoby olać, ale w sytuacji kiedy poniekąd jesteśmy skazani na SuC w danej lokalizacji bo planujemy dalszą podróż i zależy nam na 100%, to trochę pokazywanie środkowego palca w kierunku użytkowników marki. Zamiast tego Tesla powinna rozbudować sieć ładowania w oparciu o dane, które posiada - czyli info, gdzie są największe problemy z dostępnością i czasem oczekiwania na ładowanie.

Ktoś powie - można skorzystać z konkurencji. Owszem, można, ale konkurencja, w większości sytuacji, gdy nie ma się aktywnej dodatkowo płatnej subskrypcji miesięcznej, jest po prostu za droga jeśli chodzi o szybkie ładowanie.
 

kubatar

Pionier e-mobilności
Jeśli zagęszczenie SuC byłoby na satysfakcjonującym poziomie to problem można byłoby olać, ale w sytuacji kiedy poniekąd jesteśmy skazani na SuC w danej lokalizacji bo planujemy dalszą podróż i zależy nam na 100%, to trochę pokazywanie środkowego palca w kierunku użytkowników marki. Zamiast tego Tesla powinna rozbudować sieć ładowania w oparciu o dane, które posiada - czyli info, gdzie są największe problemy z dostępnością i czasem oczekiwania na ładowanie.
Na razie Tesla nie ma w Polsce podstawowej siatki wiec do tego czasu zarzadzanie jest potrzebne żeby efektywnie wykorzystac infrastrukturę. Przełoży się to na większe zyski które można reinwestować.
Grzyb może sie doładować w Gdańsku albo w Radomsku czy gdzie on tam jedzie jak mu 80% nie wystarczy. Ciekawe co mówiłby gdyby czekał 10 w kolejce
 

Kszychu

Pionier e-mobilności
Takie działanie byłoby uzasadnione gdyby do 100% ładowanie miało taką samą moc, a niestety dobrze wiemy, że powyżej 80% ładowanie zwalnia, co w obecnej sytuacji dodatkowych dopłat minutowych stanowi mocną abstrakcję
Dobrze wiemy że zwalnia, dlatego płacisz za to dodatkową opłatę jeżeli stacja ma duże obłożenie. Szczególnie na małych stacjach gdzie ważna jest płynność ruchu żeby rozładować szybko kolejke
 

nabrU

Moderator
Takie działanie byłoby uzasadnione gdyby do 100% ładowanie miało taką samą moc, a niestety dobrze wiemy, że powyżej 80% ładowanie zwalnia, co w obecnej sytuacji dodatkowych dopłat minutowych stanowi mocną abstrakcję.

'Mocną abstrakcją' to jest ładowanie powyżej 80% na DC (niezależnie czy Tesli czy innych) szczególnie wiedząc, że najoptymalniej i najszybciej jazda w Tesli wychodzi, gdy ładuje się do ok. 65%. Tesla (według mnie) i tak 'oszczędza' polskich użytkowników tej marki nie udostępniając SuC innym BEV (to samo jak w Serbii, Bułgarii, na Litwie i Łotwie) jak sądzę, głownie właśnie z powodu skromnej ilości SuC.

Popatrz na to nie z punktu widzenia kogoś kto się chce naładować do 100% ale też z punktu widzenia kogoś kto na Ciebie dodatkowo czeka dodatkowe pół godziny bo właśnie ładujesz do 100%.
 
Top