Tak znam te proceduryMoze te blisko wejścia sa ustawione tak żeby salon mógł tam ładować demówki i żeby ludzie nie zajmowali tych miejsc
Jak jest cos nie tak z ładowaniem to warto spróbować inny numerek miejsca a nie literkę. 4 dalej a nie sąsiednie
Kurcze, wpadłem tam niedawno z trasy na małym SoC i wystartował z 257kW, oczywiście szybko spadło, ale raczej jak to na SC:Tak znam te procedury
Poprzednio i również dzisiaj sprawdziłem 3 miejsca i na każdym 33kw. Dla mnie to mały problem, słabo jak ktoś zjedzie z trasy blisko zera i spodziewa się 250...
Tankowałem
Ale ale, tak mi przyszło do głowy: czy ustawiałeś jako cel trasy SC w Ząbkach? Bo tylko to mogło by spowodować taką prędkość na starcie - niedogrzana bateria.Tak znam te procedury
Poprzednio i również dzisiaj sprawdziłem 3 miejsca i na każdym 33kw. Dla mnie to mały problem, słabo jak ktoś zjedzie z trasy blisko zera i spodziewa się 250...
Podjechałem na 5% i przygotował baterię na dojeździe do ładowarki. Czyli powinien się ładować z większą mocą niż 33Ale ale, tak mi przyszło do głowy: czy ustawiałeś jako cel trasy SC w Ząbkach? Bo tylko to mogło by spowodować taką prędkość na starcie - niedogrzana bateria.
No i jakie SoC na początku ładowania? Powyżej 80 to już tak zwykle ledwo ciurka