TESLA - ciekawostki

Kuba K.

Posiadacz elektryka
Zasada jest dość prosta, jak masz wkleić link do spiedersweb, auto-swiat albo innego szmatławca pseudo motoryzacyjnego, to lepiej tego nie rób ;)
A to nie jest troche na zasadzie "znaj swojego wroga" ? Jednakowoż przyznaje że czytając te "artykuły" można sobie wybić nadgarstek od palmface ;)
 

Michal

Moderator
Jest na to inny wątek, ale nawet tam jestem zwolennikiem nie wklejania linków do tych szmatławców, żeby nie zwiększać im pozycji w Google i nie nabijać wyświetleń.
To nie jest ciekawostka, tylko żenująca próba obsmarowania, bo banda mlonów (czytelników takiego portalu) kliknie...
 

Michal

Moderator
Tutaj jeszcze dziś trafiłem na ciekawe zestawienie problematyczności aut po zakończeniu gwarancji w UK: Jest i tesla ale na 15 miejscu, a jakieś Q7 i M50 okupują pierwsze miejsca :p Ciekawe, czy tam ktoś strajkuje, że robią auta do dupy :p
 

Michal

Moderator
Dla tych, którym nie chce się oglądać ale twierdzą, że niemieckie auta słyną z niezawodności (koszty napraw przeliczone już na PLN):
placemodelscoreavg repair costmax repair cost
15​
Tesla MS
33,5​
5 526,5324 249,51
14​
Ford Ranger
33,4​
6 865,4677 106,94
13​
Audi A7
33​
13 394,8161 833,22
12​
Merc S
32,8​
7 840,7389 686,27
11​
Peugeot RCZ
32,2​
5 730,4036 327,43
10​
BMW M5
30,8​
11 708,7555 810,79
9​
Mazda CX-5
29,6​
9 829,8431 831,27
8​
Bentey Continental GT
29,1​
12 325,8734 310,77
7​
Audi Q7
25,7​
7 410,9548 041,69
6​
Porsh Cayenne
24,9​
8 242,9635 043,60
5​
BMW X6
23,6​
11 455,2952 967,63
4​
Porshe Panamera
23,4​
8 909,6759 425,35
3​
Range Rover Sport
23,1​
9 736,17123 192,58
2​
BMW M3
21,4​
11 697,7366 753,65
1​
Range Rover
20,2​
8 854,57131 633,90
 

Michal

Moderator
Wydaje mi się, że ta wypowiedź Muska pojawiła się przed tym "strajkiem" (19:40 28.08.2022). Śledzę go na Tweeter i nie widziałem nic podejrzanego - jeszcze specjalnie przejrzałem jego tweety i nie ma tam nic powiązanego z tym "strajkiem". Jak zwykle nakręcili bacik z gówna.
 

eldawido

Zadomawiam się
Nie do końca "wypunktował"
Po prostu pokazał, że auta były zwykłym utylitarnym produktem służącym ludziom, aż tu pojawiły się elektryki i trzeba mieć karty, aplikacje, abonamenty, roamingi itp. Kto to opanuje to będzie się cieszyć z elektryka.
Może w tesli nawigacja lepiej sobie rodzi. W Skodzie, VW planowanie tras i ładowania jest słabe.

Żeby nie było, uważam że BEV są świetną alternatywą do miasta i na krótsze trasy.

A i wysokienapiecie dojechało z 4% baterii do celu, dla mnie to już jest poziom stresu.
 
Top