Michal

Moderator
No nie da się. Auto musi zakomunikować, z jest gotowe do ładowania, muszą się dogadać jeśli chodzi o moc ładowania. No nie da się.
 

Michal

Moderator
Greencall miał coś takiego wypuścić ale chyba cały czas jeszcze nie wyszło:
Coś im chyba nie poszło z tym kablem przy testowaniu, bo cały czas go jeszcze nie wdrożyli.

W sumie to fajny pomysł na produkt - uniwersalny kabel do EV z końcówkami do podłączenia Type2, 3 faz, 1 fazy i kilkoma różnymi, a elektronika we wtyczce. Można by wozić ze sobą tylko jeden taki kabelek i nic więcej. Niestety z tego co rozumiem, to oni tam nie planowali funkcjonalności kabla type2 - type2, więc to nadal będzie trzeba wozić osobno. Nawet gdyby miał ceglę pod drodze, to i tak spoko opcja.
 

6a8

Posiadacz elektryka
Last edited:

PioWi

Zadomawiam się
Słowenii, jakoś się udało, jakiś czas temu :
Czyli nie wymyśliłem sobie, o takie coś właśnie ogladalem
 

Michal

Moderator
Nie zmienia to faktu, że gdzieś w kablu musi być elektronika - tak samo jak w produkcie greencell.
 

Phitherek_

Posiadacz elektryka
Dzisiaj znowu telefon z Tesli (już 3-ci), odbiór przełożony na wtorek, rejestracja w trakcie, jest nadzieja :).
 

6a8

Posiadacz elektryka
Oczywiście że jest elektronika, i nawet RCD, i magia guziczka. W porównaniu do innych EVSE, nie mówią o tym że można po tym jeździć, ale kabel to chyba wytrzyma, a w tych innych wtyczka 3f, też się chyba nie nadaje do jeżdżenia po niej. Nie zawiera wprawdzie inteligencji ( jak wallbox Tesli ) ale, to przecież w większości przypadków nie jest potrzebne. Ważne, że jest ciekawa alternatywa.
Aha, ten wallbox, jest trochę tańszy, ale gorzej wygląda w bagażniku :(
Jak to w życiu , coś - za - coś.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Od czterech lat wożę w bagażniku (ach) evse 3 fazowe z wszystkimi kombinacjami 230/1 F /3 F od 10A do 32A, przejściówek.

Użyłem 1x i to nie było konieczne a tylko bo byla możliwość i powodem ciekawość ( rok 2018 i posucha tamtych lat)
 
Top