Tesla Model 3, dostawy IV kwartał 2023

zibizz1

Pionier e-mobilności
@AntoniFerdynand Tesla nie tylko wprawia w osłupienie ascetycznym wnętrzem ale także ascetyczna obsługą gdzie pracownicy często nie wiedzą wszystkiego a jeśli nawet wiedzą to fabryka robi psikus i nagle przychodzą wersję aut bez jakiegoś komponentu(czujniki parkowania) albo z czymś więcej( reflektory matrycowe, czy większa rozdzielczość kamer).

Ogólnie to w zamówieniu zawsze jest kilka pozycji które muszą być w aucie które przyjedzie i zastrzeżenie że jeśli taka konfiguracja nie będzie już produkowana to zaoferują coś innego jak nie pasuje to trzeba iść do innego salonu
 

wyrkos

Zadomawiam się
Orientujecie się dlaczego ukryto w menu możliwość wyłączenia hamowania rekuperacyjnego? SEXY buttons dalej mają możliwość jej modyfikacji w highland
 

Michal

Moderator
Bo to nie potrzeba opcja, która tylko powodowała, że niektórzy użytkownicy jeździli na niej cały czas i niepotrzebnie marnowali energię i klocki na hamowanie.
 

AdrianK

Zadomawiam się
Dzwonili, że jeszcze dzisiejszy transport nie dotarł a miał być po południu. Jutrzejsze odbiory nie są pewne. Prosili aby dzownić jutro po 10 aby się upewnić, że samochody dojechały. Mój odbiór jest na jutro na 17:00
 

ypl

Pionier e-mobilności
I raptem dopłacić 25 tys. zł.
Ale to nie rozumiem, chcesz więcej głośników i nie chcesz dopłacać? To ja też tak chce, jeszcze chce za darmo większą baterię, drugi silnik, białą skórę, hak i lakier kolorowy. Ale to chyba tak nie działa, chcemy więcej to trzeba dopłacić 😅
 

ypl

Pionier e-mobilności
Tu nawet nie chodzi mi o konkretne szczegóły ale kwestie podejścia bo ewidentnie kupuję kota w worku za 211 tys. zł w moim przypadku. Jak 4 lata temu zamawiałem mercedesa to otrzymałem pełną listę wyposażenia łącznie z informacja o trójkącie bezpieczeństwa i apteczce nie wspominając jaka będzie klimatyzacja, ile poduszek powietrznych, jaki system audio, jaka nawigacja, itp. itd. Tu jest jakaś karkołomna improwizacja w której klienci tacy jak ja otrzymują wielkie suprice w postaci tego co będzie i tego czego nie będzie. Kwestia jakości wbrew pozorom to jedno ale specyfikacja zakupu to drugie, zwłaszcza jeżeli wychodzi nowy model i nie da się go porównać organoleptycznie.

Z przyczyn życiowych musieliśmy z żona zdecydować się na zakup z dnia na dzień trochę refleksji przyszło po zamówieniu. Wiem że można je zerwać ale wtedy nie zdążymy z zakupem alternatywy.

W odróżnieniu od większości tu piszących my jesteśmy zwykłymi potencjalnymi użytkownikami którzy jako dziadersi w okolicy pięćdziesiątki nie wertują godzinami forów czy nie sprawdzają zmian zachodzących pomiędzy poszczególnymi pokazami prasowymi. Po prostu chcieliśmy nabyć auto elektryczne za określone pieniądze aby mieć z niego satysfakcje, a tu nawet nie mamy pewności czy obiecaną ładowarkę dostaniemy czy bezużyteczny dla nas kabel.
Jeżeli bardzo Ci to przeszkadza to możesz nie odbierać tego auta, myślę, że jak założysz zrzutkę to się jako forumowicze zrzucimy żeby zwrócić Wam te 1200 PLN. Generalnie w mercedesie jest jak w mercedesie a w tesli jak w tesli. Ponieważ nie masz w tesli opiekuna klienta, który za rękę prowadzi Cię przez proces sprzedaży, to do pewnych informacji trzeba dotrzeć samemu, jeżeli chcesz mieć proces zakupowy jak w mercedesie to tesla nie jest dla Ciebie, bez urazy, po prostu tak jest. Jeżeli ktoś tego nie rozumie to będzie miał różne frustracje podczas procesu zakupowego i odbioru auta.
 

6a8

Posiadacz elektryka
W chyba pozostałej reszcie marek, za praktycznie każdą pierdołę - trzeba dopłacać :confused:
I jakoś wszyscy to zdaje się łykają, bez zdziwienia.
 

inter

Pionier e-mobilności
Jest na stronie. Trzeba wejsc w funkcje wnetrza przy zamawianiu

No właśnie. To nawet nie jest warunek tylko jakaś forma stopniowania. Oczywiście można zrobić całą układankę z logiki i się wykształcić że modele są teraz tylko 2 i jeżeli użyto słowa "nawet" 17 głośników to przy mniejszym akumulatorze i jednym silniku nie będzie żadnego subwufera (a może jednak będzie) i głośników będzie tylko 9 o czym nikt nie wspomniał. I przeprowadzaj tu gruntowną weryfikację tego co mówi sprzedawca.
Ale jak zweryfikować prawdziwość stwierdzenia sprzedawcy, że wraz z autem będzie przenośna ładowarka a nie kabel?
Na 100% będzie kabel, "cegła" i trójkąt. Będą chlapacze, ale trzeba zgłosić, bo aktualnie fabryka nie dodaje do wszystkich.
 

ypl

Pionier e-mobilności
Ja jako „dziaders” (a kto nim nie jest dla współczesnej młodzieży), kupiłem TM3 2,5 roku temu kompletnie w ciemno, nie widząc jej nawet na oczy wcześniej. No i wtedy zapłaciłem ponad 250 tys. i co?
Jestem bardzo zadowolony mimo pewnych mankamentów, które w każdym aucie zawsze można znaleźć.
No i jestem wieloletnim klientem MB, a wcześniej BMW jakby były wątpliwości do czego mam porównanie. Pozdrawiam 👍✌️
Ja również jako wieloletni klient bmw kupiłem tesle i po odbiór auta na koniec Q1 2023 czekałem 4 godziny z dziećmi pomimo, że byłem umówiony na godzinę 17stą, wyszedłem z salonu jako ostatni o 21wszej i nie narzekam, proces zakupu i odbioru wygląda inaczej, i mi to nie przeszkadza pomimo, że odbierałem furę za 260k PLN, a czekałem w długiej kolejce.
 
Top