Tesla Model 3 Highland LR RWD pod chmurką bez ładowania w domu

eimi

Pionier e-mobilności
jak włączyłeś odszranianie to grzeje full, jak włączysz grzanie np. na 21C to tyle prądu nie pójdzie, a podczas jazdy już nie będzie grzał tak wnętrza więc część się odzyska
 

kamilthusz

Posiadacz elektryka
Nigdy nie wziął mi więcej niż 1% na podgrzanie wnętrza, może nie był wystarczajaco zimny. Uruchamiałem to przez włączenie klimatyzacji w aplikacji, nie opcja odszraniania jeżeli robi to różnicę. 4% na 5 minut matematycznie średnio się dodaje, to by było około 3kwh zużycia, no chyba że zamrożona bateria zachowuje się inaczej. Fakt że na dworzu stoi tylko w dzień, maksymalnie 8 godzin.
 

swistak

Posiadacz elektryka
Wczoraj było -6 i kolega Wojtek zauważył ubytek 4%. Też mi się wydawało dużo.
Dziś było -1. I sprawdziłem. Ale nie grzałem 5minut. Bardziej 3 minuty.
Ubyło 3%.
Jak podszedłem do auta to PC chodziła na full (tzn. baaardzo głośno) :).
 

inter

Pionier e-mobilności
Wczoraj było -6 i kolega Wojtek zauważył ubytek 4%. Też mi się wydawało dużo.
Dziś było -1. I sprawdziłem. Ale nie grzałem 5minut. Bardziej 3 minuty.
Ubyło 3%.
Jak podszedłem do auta to PC chodziła na full (tzn. baaardzo głośno) :).
Przy -15 zeszło mi 5%.
 

Wojtek Wawa

Tesla Model 3 LR RWD 2025
Czyli lfp daje radę na zimnie, szkoda że do moich potrzeb nie robią modelu 3 z 75 kWh lfp 😀

Dziś na jazdę 4 km zeszły mi 2%, ale to już ostatni raz, synowi powiedziałem że wracamy na rowery (nie z oszczędności, tylko dla zdrowia i mimo wszystko ekologii, nie ładuję się fotowoltaiki).

A w weekend zrobię Warszawa Kraków i z powrotem. Tu znajdę odpowiedź, czy polubię to bardziej niż pendolino. Czas przejazdu od drzwi do drzwi powinień wyjść podobny, ale odliczam ładowanie u celu. Nie mam ładowarki evse, więc będzie grana Bonarka, ale to już będzie czas z rodziną.
 

Michal

Moderator
Dziś po zimnej nocy (-6°C) odpaliłem grzanie rano, żeby żonie było miło wejść do środka i nie skrobać szyb. Poszło na to 4% baterii, samochód nagrzał się w około 5 minut (temperatura wnętrza -4°C na starcie, ustawiona 21.5°C).
Uważam, że nie warto, chyba że jest lód. Bo dokładnie tyle prądu wystarczyłoby na podróż na całą podróż, a tesla grzeje się błyskawicznie, więc człowiek nie zdąży zmarznąć po wejściu do niej.
Taka podpowiedź ode mnie. Ja włączam grzanie w zasadzie będąc w windzie w biurze albo zakładając buty w domu. Czyli jakieś 1-2 minuty. Wsiadam wtedy do auta z ciepłym fotelem i kierownicą. Nie trzeba nagrzewać całego wnętrza.
 

facet

Fachowiec
Dziś na dworze 1 w środku 2, w ciągu 2 minut w środku miałem 20 stopni jak zdalnie odpaliłem klimę, ja akurat podłączam ładowanie i dogrzewanie robię na ładowaniu jak wychodzę z domu przed dom do auta, po zejściu odłączam kabel a auto już nagrzane.
 
Top