No dla mnie to jest oczywiste, że jeżeli wibruje kierownica to inne elementy też. Jeżeli podłoga z tyłu to moim zdaniem to jest poważny temat. Kwestia asfaltu jest drugorzędna, bo gdyby było idealnie równo na drogach, to nie potrzebne by nam było zawieszenie w zasadzie, ono po to jest żeby zniwelować różne nierówności na drogach. Sportowość auta też nie bardzo to tłumaczy, bo auta sportowe są twardsze, bo zawieszenie ma mocniej i szybciej dociskać koło do asfaltu żeby dobra przyczepność przy dynamicznej jeździe była. Jeżeli tutaj auto wibruje i np. koło wibruje, no to przyczepność będzie trochę gorsza. Ale nie mnie oceniać, jeżeli tesla nie widzi problemu to ja bym brał rzeczoznawcę i oczekiwał usunięcia wady bądź wymiany auta na inne sprawne.tylko widzisz to raz jest mocniej a raz słabiej w zależności od asfaltu po którym jeździliśmy. ewidentnie przenosiło z drogi, a 3ka jest "autem sportowym". Mi to w moim nie przeszkadza, bo u mnie jest to ledwo co zauważalne, ale np u @gr4d było to na niekó†rych odcinkach ewidentnie mocniejsze niż np u mnie i u @jarqu
ps
w sumie na odcinkach, gdzie asfalt był lany w przeciągu ostatnich 3 miesięcy i jest taka ta wersja idealnie gładka wylana, tych wibracji praktycznie w ogóle nie było.
ps2
wibrowała nawet podłoga z tyłu LUB to nie były wibracje a przeniesione drgania z asfaltu (gdy siedziałem jako pasażer)