[Tesla Model 3 HL LR] Drgania kierownicy przy ok. 120 km/h - czyżby masowy problem?

inter

Pionier e-mobilności
Czy 3 ze statusem "W tranzycie — wkrótce dostępne" ma szansę dojechać do odbioru do końca czerwca?
Chciałbym się załapać na promocję 20tyś darmowych kilometrów.
I tak , próbowałem się czegoś dowiedzieć w Tesla, ale k... ręce opadają na poziom obsługi. Nie dziwię się, że ludzie potrafią po kontakcie z Tesla zrezygnować z zakupu.
Nigdy nie miałem problemów z obsługą, zależy jakie pytanie zadałeś?
"W tranzycie — wkrótce dostępne" to czasami róźnie znaczy, ostatnio znaczyło przesłanie auta z europy zachodniej. Od czasu jak dostawy są 1x na kwartał.
 

inter

Pionier e-mobilności
odpowiedź dostałem podobną do twojej. Jak na św Hieronima jest deszcz, albo go ni ma, to pod koniec listopada, pada, albo nie pada.
A pytałeś się o konkretnie o VIN, jakie mają dostępne?
Jak nie mają to pewnie dostawa wrzesień.
 

wiktor

Posiadacz elektryka
wczoraj pojechałem nie po ekspresówce tylko w stronę morza na północ 50 km w 1 stronę, normlanie stare drogi gminne itd. Kierownica jakby jej nie było, przenosił tylko dziury i nierówności ewidentne, które było widać np łącznie asfaltu albo pęknięcia. Te nasze Eski, obwodnice i inne to o kant dupy zajechane, asfalt zrolowany ;)
 

jarqu

Posiadacz elektryka
Może i tak być ale generalnie też nie powinno być tak że kierownica rezonuje z każdą nie idealnie położoną drogą, jak dla mnie wygląda to na jakąś wade konstrukcyjna niestety. Może dlatego w Niemczech robią o to większą aferę bo tam stan autostrad i ekspresowek jest obecnie gorsza niż u nas z racji wieku ;)
 

Mario135

Nowy na Forum
Dzień dobry wszystkim,

Od samego początku - jak tylko odebrałem samochód borykam się z wibracjami przenoszonymi na kierownicę przy prędkości ok 120 km/h.

Samochód został zawieziony w dniu wczorajszym do serwisu w Ząbkach. Zostały wyważone koła oraz wymieniona jedna z opon (wykryto ponadnormatywne bicie). Wymienione zostały również elementy zawieszenia (nie powiedziano mi jakie, choć pytałem). Niestety na chwilę obecną musiałem zostawić swoją Teslę i wróciłem zastępczym TMY Performance, gdyż serwis aktualnie szuka pomysłu na rozwiązanie problemu.

Felgi zamontowane w moim samochodzie mają rozmiar 18 cali.

Czy ktoś boryka się z podobnym problemem? Na niemieckojęzycznym forum zgłosiło się kilka osób, które mają ten sam problem, ale serwisy w DE oraz AT tego nie rozwiązały:


Ogólnie samochód jest super i mam nadzieję, że problem uda się szybko rozwiązać.
Cześć , dałeś sobie radę z tym drżeniem , odebrałem nowe auto i drży :(
 

pompon

Posiadacz elektryka
Podobno na Bridgestone ten problem nie występuje. Na moim przykładzie , auto odebrałem 3 tygodnie temu właśnie na tych oponach i po przejechaniu 1200 km z różnymi prędkościami nie odczułem żadnych drgań.

Też tak słyszałem, stąd pytanie. To jest nawet podwójnie ciekawa kwestia, bo:
1. Jeśli ART71 dostał Bridgestone, to albo jest to jeden z przypadków gdzie za drgania odpowiada coś innego, albo Bridgestone też powodują wibracje, tylko rzadziej
2. Jeśli ich nie dostał, to znaczy że przydział opon jest mieszany
 
Top