Miałem dawno temu analogiczny przypadek ( bicie na kierownicy przy 90-100 ).
Działo się to po założeniu nowych aftermarketowych felg dedykowanych do mojego modelu ( to był ICE ).
Chyba dopiero 6-ty oponiarz wyczaił co było winne : pierścienie centrujące, wymienili na inne - oodrazu lepiej
Jakiś durny błąd przy kompletacji zestawu, natomiast ważne jest co się wtedy działo : koła nie były idealnie centrycznie na piastach, delikatnie wszystko wibrowało, i w pewnym zakresie obrotów wpadało w rezonans wyczuwalny na kierownicy. Na to żadne wyważania na maszynie nie pomagały, bo na maszynie - było ok.
Myślę że tutaj może być coś podobnego, felga albo opona ?
Najgorsza w tym jednak jest postawa tesli, bo to raczej jest poważny problem z potencjalnym wpływem na bezpieczeństwo użytkowania.
Aha, i napiszcie jaki to dokładnie typ model rozmiar tych opon z którymi macie problemy.
Działo się to po założeniu nowych aftermarketowych felg dedykowanych do mojego modelu ( to był ICE ).
Chyba dopiero 6-ty oponiarz wyczaił co było winne : pierścienie centrujące, wymienili na inne - oodrazu lepiej
Jakiś durny błąd przy kompletacji zestawu, natomiast ważne jest co się wtedy działo : koła nie były idealnie centrycznie na piastach, delikatnie wszystko wibrowało, i w pewnym zakresie obrotów wpadało w rezonans wyczuwalny na kierownicy. Na to żadne wyważania na maszynie nie pomagały, bo na maszynie - było ok.
Myślę że tutaj może być coś podobnego, felga albo opona ?
Najgorsza w tym jednak jest postawa tesli, bo to raczej jest poważny problem z potencjalnym wpływem na bezpieczeństwo użytkowania.
Aha, i napiszcie jaki to dokładnie typ model rozmiar tych opon z którymi macie problemy.
Last edited: