[Tesla Model 3 HL LR] Drgania kierownicy przy ok. 120 km/h - czyżby masowy problem?

eugtor

Posiadacz elektryka
Jeździłem dwoma testowymi trójkami HL LR - w listopadzie na zimówkach i w kwietniu na letnich oponach. W zakresie prędkości 100-150 km/h nie zauważyłem żadnych wibracji na kierownicy 🤷‍♂️
 

inter

Pionier e-mobilności
Jeździłem dwoma testowymi trójkami HL LR - w listopadzie na zimówkach i w kwietniu na letnich oponach. W zakresie prędkości 100-150 km/h nie zauważyłem żadnych wibracji na kierownicy 🤷‍♂️
A gdzie to w demo, były zimówki?
 
Last edited:

eugtor

Posiadacz elektryka
A gdzie to w demo, były zimówki?
Nawet jeśli jeździłem dwa razy na letnich, wszystko jedno były to dwa różnych samochody 🙂 Nie zauważyłem przebiegu pierwszego, ale na drugim przebieg pokazywał znaczenie poniżej 6 tyś km.
 

inter

Pionier e-mobilności
Nawet jeśli jeździłem dwa razy na letnich, wszystko jedno były to dwa różnych samochody 🙂 Nie zauważyłem przebiegu pierwszego, ale na drugim przebieg pokazywał znaczenie poniżej 6 tyś km.
Ja jeżdziłem latem Y i 3, i w listopadzie 3HL, w żadnym nie było wibracji na kierownicy.
 

ireef

Nowy na Forum
Witam,
odgrzeję temat, bo naciągam się z Teslą już 2 miesiące. 15.03. odebrałem samochód w ząbkach, trasa 400km, od razu bicie powyżej 100km/h, powyżej 120km/h ogólnie dramat. Zgłosiłem w aplikacji, wyznaczyli termin serwisu za 3 tygodnie. Pojechałem 800km w obie strony, żeby wyważyli opony, bo czym zostałem poinformowany, że jest to problem, który na dzień dzisiejszy nie wiedzą jak rozwiązać. Pan z serwisu wspomniał, że w jednej tesli wymienili kpl, koła, zawieszenie i silniki i problem nadal był. Pisanie do serwisu, kończy się na informacji, że nie mają dla mnie częśći. Obecnie przejechane 5500km i jest coraz gorzej.
Mój konfig 3LR i felgi nova.
W sumie to rozważam odstąpienie od umowy z racji wady fabrycznej, przerabiał ktoś?
 

Jozin von Bazin

Posiadacz elektryka
bo czym zostałem poinformowany, że jest to problem, który na dzień dzisiejszy nie wiedzą jak rozwiązać. Pan z serwisu wspomniał, że w jednej tesli wymienili kpl, koła, zawieszenie i silniki i problem nadal był
no to jakaś masakra jest, cały czas się motam między zakupem 3 czy Y i ta drgania kierownicy/nadwozia to jest coś co mi mega blokuje zakup 3. Żeby chociaż było wiadomo jaka jest przyczyna.
 

Lech

Nowy na Forum
no to jakaś masakra jest, cały czas się motam między zakupem 3 czy Y i ta drgania kierownicy/nadwozia to jest coś co mi mega blokuje zakup 3. Żeby chociaż było wiadomo jaka jest przyczyna.
W TM3 HL na kołach 19 calowych i z oponami Hankook nie ma żadnych drgań, samochód płynie po drodze idealnie przy każdej prędkości, nawet 200 km/h - przetestowane.
 
Top