ciastek
Pionier e-mobilności
Długi film z niemieckiego forum. Gość starannie wyważył na Hunterze. Spojler: problem dalej występuje.A byl ktos na wywazaniu dynamicznym ?
Długi film z niemieckiego forum. Gość starannie wyważył na Hunterze. Spojler: problem dalej występuje.A byl ktos na wywazaniu dynamicznym ?
Daj koniecznie znać czy coś się poprawiło. U mnie też ten błąd występuje.Update u mnie. W moim wypadku drgania występują praktycznie bez przerwy. Tylko jak jade bardzo wolno po bardzo gładkiej jezdni jest ok. Sprawdziłem tryb serwisowy i pokazuje mi się błąd SCCM_a016_hardwareError. Na szczęście wygląda na to że mobilny powinien dać sobie radę z ewentualną wymianą
Ten błąd SCCM_a016_hardwareError wynika z braku komunikacji GSM, np jak byłeś w parkingu podziemnym.Update u mnie. W moim wypadku drgania występują praktycznie bez przerwy. Tylko jak jade bardzo wolno po bardzo gładkiej jezdni jest ok. Sprawdziłem tryb serwisowy i pokazuje mi się błąd SCCM_a016_hardwareError. Na szczęście wygląda na to że mobilny powinien dać sobie radę z ewentualną wymianą
Ja też mam ten błąd, jak byłem na parkingu podziemnym, a drgań na kierownicy nie mam.Tak, czytałem o tym na forum niemieckim, tyle że opis tego błędu w menu serwisowym bardzo jednoznacznie wskazuje na błąd w sterowaniu kolumną kierowniczą.
View attachment 17898
Jeśli opona ma wadę wykonania (czasem niewidoczną z zewnątrz), albo np była źle magazynowana i w którymś miejscu trwale się odkształciła, to żadne wyważanie już jej nie pomoże. Najlepiej byłoby przełożyć opony albo całe koła z auta w którym problem nie występuje. Wtedy byłoby jasne, czy to problem opony/felgi czy coś zupełnie innego siedzi w tym zawieszeniu. Wiem, że są samochody, które alergicznie reagują na najdrobniejsze wady ogumienia czy felgi. Mam jeden taki samochód, gdzie jednego dnia koła toczą się idealnie, a drugiego na tej samej drodze pojawiają się lekkie wibracje. Czasem mam wrażenie, że zależy to od temperatury i ciśnienia atmosferycznego. Czy samochód długo stał zaparkowany na słońcu i być może jeszcze na nierównej nawierzchni. Faktycznie cięż ko wyłapać przyczynę.A byl ktos na wywazaniu dynamicznym ? To drogie chyba z 600zl ale powinno dac odpowiedz czy to z kol jest.
Tak właśnie chcę zrobić na zimę - zakupię nowe opony innego producenta.Jeśli opona ma wadę wykonania (czasem niewidoczną z zewnątrz), albo np była źle magazynowana i w którymś miejscu trwale się odkształciła, to żadne wyważanie już jej nie pomoże. Najlepiej byłoby przełożyć opony albo całe koła z auta w którym problem nie występuje. Wtedy byłoby jasne, czy to problem opony/felgi czy coś zupełnie innego siedzi w tym zawieszeniu. Wiem, że są samochody, które alergicznie reagują na najdrobniejsze wady ogumienia czy felgi.