TeslaYStandard
Zadomawiam się
Mam kilka pytań, szukałem ale już dawno nie był tutaj poruszany wątek baterii LFP w Tesla Model 3 RWD
Jakie macie zużycie zimą? Najbardziej interesuje mnie zużycie na krótkich dystansach bo robię takich kilka dziennie po 10-15 km
Jak wygląda u was degradacja baterii? Naprawdę jest tak jak mówią, że jest mniejsza niż w bateriach w LR?
Rekuperacja w zimę, czytałem, że na takich dystansach to po prostu jej nie ma. Czy jej brak nie wpływa znacząco na zużycie?
Pytam bo zamówiliśmy Y RWD a tam jest taka sama bateria. Model Y RWD ma niższe zużycie od Y LR z powodu niższej masy ale czy to rekompensuje brak rekuperacji? Mocno zastanawiam się nad zużyciem w takich warunkach ponieważ już wolałbym dopłacić do LR niż widzieć mniej niż 200 km zasięgu gdzie w i3 z baterią 94 można śmiało robić 150-180 km w zimie na krótkich dystansach.
Jakie macie zużycie zimą? Najbardziej interesuje mnie zużycie na krótkich dystansach bo robię takich kilka dziennie po 10-15 km
Jak wygląda u was degradacja baterii? Naprawdę jest tak jak mówią, że jest mniejsza niż w bateriach w LR?
Rekuperacja w zimę, czytałem, że na takich dystansach to po prostu jej nie ma. Czy jej brak nie wpływa znacząco na zużycie?
Pytam bo zamówiliśmy Y RWD a tam jest taka sama bateria. Model Y RWD ma niższe zużycie od Y LR z powodu niższej masy ale czy to rekompensuje brak rekuperacji? Mocno zastanawiam się nad zużyciem w takich warunkach ponieważ już wolałbym dopłacić do LR niż widzieć mniej niż 200 km zasięgu gdzie w i3 z baterią 94 można śmiało robić 150-180 km w zimie na krótkich dystansach.