No tak, ale my mówimy o elektromobilności, i z założenia: tej w Polsce....W UK nie ma od wielu lat w ogóle fizycznie 'Wydziału Komunikacji'
Wierzę że gdzie indziej może być inaczej, ale co to nam (tutaj w kraju) zmienia?
No tak, ale my mówimy o elektromobilności, i z założenia: tej w Polsce....W UK nie ma od wielu lat w ogóle fizycznie 'Wydziału Komunikacji'
No tak, ale my mówimy o elektromobilności, i z założenia: tej w Polsce....
Wierzę że gdzie indziej może być inaczej, ale co to nam (tutaj w kraju) zmienia?
Jak nam napiszesz "a w Anglii jest inaczej", to co nam to zmieni?Tu nie chodzi o to aby wierzyć, ale aby coś w tym skostniałym kraju zmienić, byście nie musieli narzekać, że czekacie na mrozie do WK, nie możecie rozszyfrować rachunku za prąd, trza fazy balansować czy ile i jakie papiery wypełnić aby dostać dotację na EV...
W Anglii jest tez wymóg ograniczania prądu ładowania. Nie daje rady infrastruktura.
CO z tego, że w środku nocy ograniczą prąd ładowania o 20%... do rana i tak się naładuje.
Nie wyłazi polska mentalność tylko zdaje sobie sprawę, że tak może być. Mieszkam w mieście, mam możliwość ładowania w domu i u siebie w firmie.@ducarider Ale kumasz, że nie chodzi tylko o możliwość zdalnego ograniczania mocy i nikt nikomu prądu nie wyłącza. Mam taką właśnie smart ładowarkę / EVSE od 1,5 roku i nikt mi jeszcze ani razu mocy ładowania nie ograniczył.
Pisaliśmy tu na forum o inteligentnych taryfach, których stawki zmieniają się przynajmniej raz na godzinę. Bez smart EVSE tego nie ogarniesz...
Bez smart EVSE nie ogarniesz V2H itp.
Jak z nie-smart ładowarką ma działać i balansować się inteligenta sieć energetyczna?
I tu znowu wyłazi polska mentalność, ze jak ONI coś wprowadzają, to na pewno po to aby coś wyłączać, ograniczać, kontrolować
Akurat w nocy właśnie jest zazwyczaj najtaniej i najmniejsze zapotrzebowanie na prąd, więc czasami w niektórych taryfach dopłacają wtedy za zużyty prąd bo nie ma co z nim zrobić
Przepraszam za off-topic, już tu nic nie piszę...
A przy okazji kolega już bardziej się czuje Anglikiem widzę niż Polakiem. Polska mentalność. Też jesteś Polakiem mam nadzieję@ducarider Ale kumasz, że nie chodzi tylko o możliwość zdalnego ograniczania mocy i nikt nikomu prądu nie wyłącza. Mam taką właśnie smart ładowarkę / EVSE od 1,5 roku i nikt mi jeszcze ani razu mocy ładowania nie ograniczył.
Pisaliśmy tu na forum o inteligentnych taryfach, których stawki zmieniają się przynajmniej raz na godzinę. Bez smart EVSE tego nie ogarniesz...
Bez smart EVSE nie ogarniesz V2H itp.
Jak z nie-smart ładowarką ma działać i balansować się inteligenta sieć energetyczna?
I tu znowu wyłazi polska mentalność, ze jak ONI coś wprowadzają, to na pewno po to aby coś wyłączać, ograniczać, kontrolować
Akurat w nocy właśnie jest zazwyczaj najtaniej i najmniejsze zapotrzebowanie na prąd, więc czasami w niektórych taryfach dopłacają wtedy za zużyty prąd bo nie ma co z nim zrobić
Przepraszam za off-topic, już tu nic nie piszę...