Tesla Model Y, dostawy II kwartał 2023

maar79

Zadomawiam się
niech sprawdzą jeszcze czy auto rzeczywiście stoi na palcu, bo już ktoś z tego forum się dzisiaj przejechał że miał potwierdzony termin odbioru a okazało się że "auto stoi w innej lokalizacji i nie jest dostępne"... :D

Btw auto kupione za gotówkę czy leasing?
Ja właśnie kombinuje jak wrócić do Wrocławia.
Miałem odebrać dzisiaj o 14:00 ale mojego auta nie było na miejscu :)
Nowy termin wtorek 14:00.
Na pocieszenie dzięki rożnym perturbacją i moj YP załapało sie na nową niższą cenę
 

Maruda

Zadomawiam się
Ja właśnie kombinuje jak wrócić do Wrocławia.
Miałem odebrać dzisiaj o 14:00 ale mojego auta nie było na miejscu :)
Nowy termin wtorek 14:00.
Na pocieszenie dzięki rożnym perturbacją i moj YP załapało sie na nową niższą cenę
No to ładna wycieczka... Czyli zmniejszyli cenę mimo że opłacony/zarejestrowany ale nieodebrany??
 

Chris

Posiadacz elektryka
Ja właśnie kombinuje jak wrócić do Wrocławia.
Miałem odebrać dzisiaj o 14:00 ale mojego auta nie było na miejscu :)
Nowy termin wtorek 14:00.
Na pocieszenie dzięki rożnym perturbacją i moj YP załapało sie na nową niższą cenę
Poważnie??? Miałeś potwierdzony odbiór i "nagle" na miejscu powiedzieli: sorry nie ma fury???
Napisz proszę ścieżkę tego "potwierdzenia": e-mail, info w apce, kontakt tel itd.
Też jestem z okolic Wrocławia i bardzo chcę uniknąć takiej sytuacji, chciałbym wiedzieć które potwierdzenie jest prawdziwym potwierdzeniem, a które niekoniecznie.
 

bart_zaw

Posiadacz elektryka
mbank/mleasing, ponoć już robili xxx tesli i w wiedzą jak to ma działać (mają nawet umowę z teslą).
Ale szczerze gdybym mógł to zmieniłbym leasingodawcę. Jeszcze spróbuję poprosić ich o osobistą wizytę w salonie, bo ludzie którzy mnie obsługują pracują w Warszawie, ale jakoś ciężko to widzę. Santander rejestruje auto w 3 dni od nadania VINu, więc się jak widać się tylko trzeba chcieć.
Ja Santander ale Leasing nie Consumer ten co jest w salonie rekomendowany - mój też w sumie bez większych przeszkód ale z brakiem lub niewielkim kontaktem. San. Consumer to inna bajka bo ich pracownik jest praktycznie na stałe na miejscu a nawet jak nie to on potrafi się dowiedzieć w twojej sprawie więc może to jakieś rozwiązanie jest żeby poszło sprawniej.
 

maar79

Zadomawiam się
Poważnie??? Miałeś potwierdzony odbiór i "nagle" na miejscu powiedzieli: sorry nie ma fury???
Napisz proszę ścieżkę tego "potwierdzenia": e-mail, info w apce, kontakt tel itd.
Też jestem z okolic Wrocławia i bardzo chcę uniknąć takiej sytuacji, chciałbym wiedzieć które potwierdzenie jest prawdziwym potwierdzeniem, a które niekoniecznie.
Miałem potwierdzenie dnia o godziny w aplikacji Tesla i od leasingu oddzielne potwierdzenie ze auto bedzie zarejestrowane na czas. No o faktycznie auto zostało zarejestrowane ale nie było go fizycznie na miejscu :)
 

Chris

Posiadacz elektryka
Miałem potwierdzenie dnia o godziny w aplikacji Tesla i od leasingu oddzielne potwierdzenie ze auto bedzie zarejestrowane na czas. No o faktycznie auto zostało zarejestrowane ale nie było go fizycznie na miejscu :)
Ok, dzięki za informację. W takim razie bez potwierdzenia e-mail wysłanego od kogoś z Tesla Polska, że auto jest u nich na pewno, nie pojadę, obojętnie co w apce będzie.
 

kristof46

Fachowiec
mbank/mleasing, ponoć już robili xxx tesli i w wiedzą jak to ma działać (mają nawet umowę z teslą).
Ale szczerze gdybym mógł to zmieniłbym leasingodawcę. Jeszcze spróbuję poprosić ich o osobistą wizytę w salonie, bo ludzie którzy mnie obsługują pracują w Warszawie, ale jakoś ciężko to widzę. Santander rejestruje auto w 3 dni od nadania VINu, więc się jak widać się tylko trzeba chcieć.
A czy przypadkiem w temacie z poprzedniego kwartału nie było info że właśnie mBank nie lubi tej procedury Tesli??
 

Tuti

Zadomawiam się
Witam,
zamówienie złożyłem 24.03. - TMY LR białe wnętrze z hakiem,
VIN dostałem dziś - 08.04.
Poszło całkiem szybko.
Może nawet za szybko, ponieważ zamówienie jest z leasingiem Santander Multirent, ale z zastrzeżeniem, że dopłata z BOŚ ma być doliczona do opłaty wstępnej (45%), a nie refundowana dopiero później, więc leasing to załatwia od końca marca, ale potrwa to pewnie do połowy maja (albo i dłużej). Ciekaw jestem, co z tym zrobi Tesla - zabierze VIN'a czy będzie czekać?
Dzisiaj dzwoniła Tesla i VIN zabrali - BOŚ niestety tak szybko nie ogarnia wniosków.
Na pocieszenie Pani powiedziała, że niedługo dostanę nowy VIN i Tesla znowu zadzwoni. 🙂
Może uda się przed końcem kwartału. 🤣
 

itguy

Posiadacz elektryka
A czy przypadkiem w temacie z poprzedniego kwartału nie było info że właśnie mBank nie lubi tej procedury Tesli??
tak to prawda pisał ktoś już o tym. W mbanku zapewniali mnie że tesla podpisała z nimi porozumienie i w Tesli akceptują te warunki i że robili już nie jedną teslę, więc miałem nadzieje że to pójdzie w miarę gładko.
Ale prawda okazała się inna. Mimo wszystko dzięki pomocy i uprzejmości @ypl który specjalnie w mojej sprawie podjechał do salonu (chylę czoła serio!) chyba udało się to załatwić - pracownik zanotował sobie poniższe i mam nadzieje że po weekendzie zobaczę dokumenty wysłane do leasingu.

Generalnie rozpisze to tutaj dokładnie może komuś się przyda. Mleasing wymaga aby w odpowiedzi na zamówienie tesla przesłała:
  1. Oryginał faktury na Przedmiot Leasingu (mogą wysłać mailem z informacją, że jest to faktura elektroniczna w treści wiadomości)
  2. Skan Homologacji
  3. Skan zwolnienia z akcyzy
  4. oraz żeby na fakturze było:
    • numer umowy - tej miedzy mną a leasingiem
    • Liczba i rodzaj zabezpieczeń antykradzieżowych oraz liczba kluczyków wraz ze sterownikiem (jeśli inna niż 1)
    • przebieg (to akurat jest z default)
Wszystkie powyższe punkty pracownicy Tesli mieli wypisane w załączniku do zamówienia, którego chyba zwyczajnie nie przeczytali.
Dodatkowo ciężko, żeby pracownicy znali ustalenia z mleasingiem, a to dlatego że pracują tam raczej od bardzo niedawna - same nowe twarze.

Także obecna sytuacja jaka ona by nie była jest wynikiem paru rzeczy rzeczy - masy aut do wydania - mają do wystawienia setki faktur, plac kipiący samochodami i pracownicy to totalne zielonki.
Jak ktoś chce coś załatwić w miarę sprawnie to niestety ale będzie musiał wykazać się odrobiną kreatywności, uporu a później jeszcze poprowadzić pracownika i powiedzieć co ma zrobić :) Maili pisać do nich nie ma sensu, bo dostają ich pierdyliard i po prostu one trafią w próżnię.
Miejmy nadzieje że jak wróci kierownik oddziału (dzisiaj go podobno nie było) a potem pani Glapa z urlopu to będzie lepiej.
 
Top