tak to prawda pisał ktoś już o tym. W mbanku zapewniali mnie że tesla podpisała z nimi porozumienie i w Tesli akceptują te warunki i że robili już nie jedną teslę, więc miałem nadzieje że to pójdzie w miarę gładko.
Ale prawda okazała się inna. Mimo wszystko dzięki pomocy i uprzejmości
@ypl który specjalnie w mojej sprawie podjechał do salonu (chylę czoła serio!) chyba udało się to załatwić - pracownik zanotował sobie poniższe i mam nadzieje że po weekendzie zobaczę dokumenty wysłane do leasingu.
Generalnie rozpisze to tutaj dokładnie może komuś się przyda. Mleasing wymaga aby w odpowiedzi na zamówienie tesla przesłała:
- Oryginał faktury na Przedmiot Leasingu (mogą wysłać mailem z informacją, że jest to faktura elektroniczna w treści wiadomości)
- Skan Homologacji
- Skan zwolnienia z akcyzy
- oraz żeby na fakturze było:
- numer umowy - tej miedzy mną a leasingiem
- Liczba i rodzaj zabezpieczeń antykradzieżowych oraz liczba kluczyków wraz ze sterownikiem (jeśli inna niż 1)
- przebieg (to akurat jest z default)
Wszystkie powyższe punkty pracownicy Tesli mieli wypisane w załączniku do zamówienia, którego chyba zwyczajnie nie przeczytali.
Dodatkowo ciężko, żeby pracownicy znali ustalenia z mleasingiem, a to dlatego że pracują tam raczej od bardzo niedawna - same nowe twarze.
Także obecna sytuacja jaka ona by nie była jest wynikiem paru rzeczy rzeczy - masy aut do wydania - mają do wystawienia setki faktur, plac kipiący samochodami i pracownicy to totalne zielonki.
Jak ktoś chce coś załatwić w miarę sprawnie to niestety ale będzie musiał wykazać się odrobiną kreatywności, uporu a później jeszcze poprowadzić pracownika i powiedzieć co ma zrobić
Maili pisać do nich nie ma sensu, bo dostają ich pierdyliard i po prostu one trafią w próżnię.
Miejmy nadzieje że jak wróci kierownik oddziału (dzisiaj go podobno nie było) a potem pani Glapa z urlopu to będzie lepiej.